• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    new girl spoilers of zo

    ik bedoel....alle gebeurtenissen waren geweldig maar. is dat echt het einde? ik ben zo sad dat kunnen ze toch niet maken neeeeeeeeeee.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 21:02 ]

    Ik ben zo klaar met jouw kutbek he? Overal moet je commentaar op hebt, terwijl niemand om je mening vraagt???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn toekomst is op het moment zo onzeker dat ik alles wil opgeven en een einde aan mijn leven wil maken. Ik zie het echt niet meer zitten. En wie wil nou een relatie met iemand die een schuld van 30 000 heeft en geen opleiding af kan maken door haar gezondheid?

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 21:16 ]

    Probleem van vele leeftijdsgenoten: "Ik heb een kast vol kleding maar niks om aan te trekken"
    Probleem van Erieka: "Ik heb een harde schijf vol games, maar niks om te spelen"

    HAHAHUEHEUHEHAHHLSDNFKALSDNFLA. fml


    26 - 02 - '16

    Mom, Dad, i wanna tell you.. I really do.. I just can't because I will yet again disappoint you...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm disgusting ✨


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heb je wel eens het gevoel dat je niets waard bent?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yrden schreef:
    (...)
    Ik wil de kant van webdesign op eigenlijk. Lekker sites maken enzo (: (een verbeterde site voor verhalen (zoals Q) is mijn droom op het moment). Maar ik weet niet of ik dat wel kan. Lichamelijk zou het kunnen, maar ik weet niet of ik wel slim en handig genoeg ben.

    / Ik heb al mijn youtube vids verwijderd. Zelfs de video die 21k+ keer bekeken was.


    Ik heb nog wat simpele opdrachten uit jaar 1 op het gebied van html. Die zou ik naar je kunnen doorsturen zodat je kan kijken of je het wat vind. Het zijn een beetje de basis principes van het html enzo (:

    / Ga nou niet lullig tegen mij doen over maandag. Ik heb geen geld en als ik de hele avond uit eten ben, ga ik ook niet constant plannen lopen maken. Excuse moi.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    me=sad
    aaah why does nobody care about me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Me normally when people are arguing:



    Me when I just read an Onion article on the subject:

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:29 ]


    Tijd voor koffie.


    lol nope this is me


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    (...)

    Ik heb nog wat simpele opdrachten uit jaar 1 op het gebied van html. Die zou ik naar je kunnen doorsturen zodat je kan kijken of je het wat vind. Het zijn een beetje de basis principes van het html enzo (:

    / Ga nou niet lullig tegen mij doen over maandag. Ik heb geen geld en als ik de hele avond uit eten ben, ga ik ook niet constant plannen lopen maken. Excuse moi.

    Mag wel (: Ben benieuwd hoe het is.

    // Ik heb echt nergens meer zin in. Ik ga in bed liggen en de stream van Boomer kijken. En nog een heel klein beetje whatsappen.

    Ik wil janken
    Nevermind, ik ben al bezig.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:40 ]


    Tijd voor koffie.