• Tien mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Twintig singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Finnegan Maxwell Mitchell ~23 ~ Will Tudor ~ Obeah ~ 1.8
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Prongsiel ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Habiba ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Hygge ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ Greenlight ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Merodeadores ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Prongsie ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    • Teagan "Tea" Seren Kalani ~ 21 ~ Bridget Satterlee ~ Anekitos~ 1.9

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.


    De elfde man

    Er is een extra speler bij gekomen (man), dat betekent dus dat er één speler is die twee mogelijke perfect matches heeft.
    Stel dat diegene bij de elfde heer een perfect match vindt in het Truth Booth, dan krijgt die twee keuzes:
    -Je aanvaardt Max als perfect match, en speelt samen met de rest van de groep verder voor jouw deel van het prijzengeld als het spel gewonnen zou worden.
    - Of Je doet afstand van jouw deel van het geld en speelt verder om je originele match te vinden. In dat geval ligt Max uit het spel maar gaat hij sowieso naar huis met jouw deel van het geld, onafhankelijk van het eindresultaat van het spel.


    De mol
    Onder de spelers bevindt zich een mol.
    Deze persoon heeft van de programmamakers een eigen persoonlijk doel gekregen om de rest van de groep te saboteren.
    Hij of zij moet er dus voor zorgen dat bij de laatste Match Up geen tien lampen aan kunnen gaan.
    Indien de mol in zijn opzet slaagt gaat diegene naar huis met twee keer de waarde van het prijzengeld dat hij of zij zou winnen mocht het spel wel gewonnen worden. Daar bovenop mag hij of zij een eigen match kiezen om nog een extra reis met bestemming naar keuze mee te maken.
    Slaagt de mol er niet in en wordt het spel gewonnen dan gaat deze alsnog naar huis met één twintigste van het geld (wat hij/zij normaal ook zou winnnen).
    In geval van een black-out -als er geen enkele perfect match is bij een Match Up- gaat er geen geld van de prijs af maar krijgt de mol één perfect match te weten. Hij/zij mag hierbij niet om de match van Max of van zichzelf vragen.
    Pas op het einde van het spel wordt de mol ontmaskert.
    Als de mol tijdens het spel aangeduid wordt gebeurt er niks en gaat het spel gewoon verder zoals voorheen. Gezien mensen enkel vermoedens kunnen uiten. Er komen dus geen stemrondes om uit te zoeken wie de mol is.


    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Naam: Callista Jules Larsson.


    "I'm a writer, which means a bleed romance and breathe pain on atmosphere paper."
    |Just kinda weird | Writer/Student Psychology | 22 | Outfit | Living Room

    "Nou, niks eigenlijk," antwoord ik op de vraag waarom hij naar een bijnaam zou luisteren, "Ik houd gewoon van bijnamen denk ik, of misschien voel ik me minder slecht over het feit dat mensen nooit mijn hele naam onthouden, of misschien zijn bijnamen gewoon gaaf." Ik ratel veel. Vooral omdat ik in mijn leven gemerkt heb dat je op die manier mensen kan onderscheiden. Je hebt mensen die alleen luisteren naar het begin en het eind van wat je zegt en mensen die naar alles luisteren. Als iemand naar alles luistert moet ik op gaan passen met hoeveel ik nou precies over mezelf deel tussen alle onzin door. Ik hijs mezelf op het aanrechtblad en neem een slok van mijn cocktail terwijl Jackie enthousiast ons gesprek onderbreekt.
    "Oh echt? Wat cool! Dan kom ik hierna misschien wel eens langs," zegt ze en ik kijk haar lachend aan. Daarna laat ik mijn blik even glijden over de jonge man die net binnen was gekomen en zich had voorgesteld als Aiden. Misschien was werkelijk elke jonge man in dit huis drop dead gorgeous. Daarna richt ik mijn weer op Boyd.
    "Ik ook sowieso, mijn tattoo artist moest helaas zijn pand uit, maar dat was de enige vent die ik vertrouwde," zeg ik terwijl ik een zacht tikje op de tattoo op mijn bovenbeen tik. Tattoeages zijn sowieso een groot plus punt, maar het was geen afknapper als je ze niet hebt. Ik neem nog een slok en zodra ik merk dat ik oogcontact maak met Aiden -ook al was het waarschijnlijk niet bedoelt, maar probeerde ik het gewoon te hard- stel ik mezelf nog maals even voor.
    "Ik ben Cal," zeg ik met een scheve glimlach voor ik nog een slok van mijn cocktail neem. Doe ik dit deels om de vraag van Boyd te ontwijken? Misschien, maar aangezien dat nooit genoeg afleiding was, ben ik gewoon blij met de extra tijd om na te denken.
    "Ik laat eigenlijk alleen mijn opleiding en mijn honden achter, dat was het wel," lach ik. Mijn ouders had ik een hele goede band mee, maar niet sinds ze naar Florida waren verhuisd, ik heb gewoon geen tijd om ze op te zoeken. Wat echt zuigt, want ik houd van mijn ouders.
    "New York is verder niet zo interessant," lach ik om de stilte te verbreken. Zal ik iets over mezelf vertellen? Ik wilde me niet openstellen naar nog iemand die eigenlijk heel oppervlakkig is en zo goed ken ik Boyd nog niet. "Studeer je wel nog? Of heb je je studie afgerond?" vraag ik om stilte te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 23:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Boyd Aiden Delano
    27 - Tattoo artist - keuken - Callista, Brandon, Jackie en Aidan



    Ik lachte bij het geratel van Callista over bijnamen. 'Oke, dan ga ik je vanaf nu gewoon Callista noemen.' Trots op het feit dat ik haar volledige naam nog wist. Aangezien iedereen op het aanrecht leek te gaan zitten, volgde ik hun voorbeeld maar, aangezien het niet leek of we hier snel weer weg zouden gaan. Ik ging naast Bam zitten en zetten mijn voeten of een lahendel. Verbaasd keek ik naar de andere dame, niet beseffend dat zei natuurlijk ook gewoon alles kon horen. Ik lachte. Helemaal toen Callista haar bijvoegde. Ik liet mijn blik even over de tatoage op haar bovenbeen glijden. 'Jullie zijn allemaal welkom in Maimi. als jullie maar niet denken dat jullie nu korting krijgen.' Grijnsde ik breed. Het gesprek ging verder over het leven buiten dit huis. 'Awwh, Ik ga mijn pit ook echt missen man.' Ace was echt mijn maatje en ik had hem het liefst meegenomen. dus ik begreep haar wel. Ik schudden even mijn hoofd bij haar vraag over een studie. 'Drop out. Niet eens high school afgemaakt.' Zei ik nonchalant. Ze hoefde niet te weten hoe en wat verder. 'Wat studeerde je?' Ging ik daarom meteen verder op Callista zelf. Ik hoefde niet over mezelf te praten. Dat ging ze allemaal niks aan. Dat ging niemand iets aan. Ik dronk mijn flesje leeg en pakte de volgende. Wel zo makkelijk dat ik naast de koelkast zat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Ruaidhrí Michael Mitchell
    23 || History Student || Looking for a cooler place || Hallway || Robin
    Ik was rustig bezig met mijn eigen zaakjes, in de schaduw een stukje van het zwembad, want ik wilde niet dat mijn boek nat werd. Na een tijdje rustig te hebben gezeten, werd het me hier buiten toch wat warm, zelfs in de schaduw. Dit werd geen fijne vakantie, als ik niet comfortabel naar buiten kon. Ik legde mijn boekenlegger op de plek van mijn vinger en bond het schriftje dicht voor ik het potlood erdoor schoof en het rode lint tussen mijn boekpagina's legde, zodat ik ook dat dicht kon klappen en de twee op een stapeltje op kon pakken. Ik stond op en liep naar binnen, waar de airco het een stuk comfortabeler maakte. Ik ging opzoek naar een plekje waar ik in de koelte comfortabel kon zitten, maar in plaats daarvan vielen mijn ogen op een meisje voor de deur. Ik open die voor haar en glimlachte een beetje. "Hi, welkom. Ik ben Mikey" zei ik wat ongemakkelijk. Ik was niet zo gewend met meisjes te praten, zeker niet buiten context, en zonder vrienden of mijn tweelingbroer. "Wist je dat de Halifax Explosie zo zwaar was dat nog altijd de kracht van een explosie worden gemeten eraan en dat het nog altijd de grootste menselijke non-nucleare explosie is? Het was een crash tussen de Mont Blanc, een schip gevult met buskruit, en de Imo, een leeg schip bedoelt om hulpgoederen naar Europa te brengen. Bij de botsing brak er een brand uit, en 25 minuten laten ontplofte de Mont Blanc, wat alles in 2 vierkante kilometer eromheen compleet wegvaagde, inclusief 2 volledige steden. De kracht van bijna 3 kiloton TNT." Dit was een van mijn betere pick-up lines en ik had eigenlijk geen idee wat ik anders moest zeggen om een gesprek op te starten met iemand van wie ik nog niet eens de voornaam kende.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 14:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Brandon ''Bam'' Jason Sadler
    25 - Surf, duik leraar - keuken - Callista, Brandon, Jackie en Aidan


    Het gesprek werd meer gemengd en ik was opgelucht dat tot nu toe iedereen wel aardig leek. Eerste indrukken waren belangrijk. Ik keek even vreemd naar de jongen die mijn naam wel heel letterlijk nam. Ik schudden lachend mijn hoofd. 'Bam ja.' Aidan stond me bij met het tafelgedrag van Jackie en ik bleef het volhouden, al was zelfs Callista en Boyd op het aanrecht gaan zitten. 'Dat mag ik hopen ja.' Grijnsde ik, toen ze me ervan verzekerde dat ze schonen billen had. Er werd gepraaten over tatoeages, huisdieren en of we er zin in hadden. Ik schoot in de lach bij Jackie haar opmerking. 'Hallo, weetje hoeveel geld er op het spel staat. Ik ga hier niet een beetje mijn tijd voldoen met mensen die alleen in een babybadje durven.' Grijnsde ik onschuldig, waarna ik mijn tong naar haar uitstak om duidelijk te maken dat ik maar een grapje maakte. Ik kon er natuurlijk niet vanuit gaan dat ze al meteen mijn sarcasme snapte. En ik had geen zin om nu al mensen tegen me op te zetten. Ik nam rustig nog een slok bier en genoot van de frisse buitenlucht. Tot nu toe had ik geen spijt om hier naartoe te komen. Het leek net op een vakantie. Al was mijn leven altijd wel een soort van vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 23:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SAFIYA "SAF" FAHEEM
    ««« 23 | OWNER OF A COFFEE CORNER | SITTING AT THE POOL | WITH MAE »»»


    Met een lichte frons op mijn voorhoofd volgde ik haar bewegingen. Van het figuurtjes tekenen in het water tot de question marks in de lucht toen ze vroeg waar mijn naam vandaan kwam. Mijn ogen gleden even over mijn eigen getinte benen die in het water hingen en ik grijnsde kort, hoewel het niet echt gemeend was.
          "Dat klopt." Reageerde ik simpelweg terwijl ik even bedenkelijk voor mij uitstaarde. Ik was mij er van bewust dat ik er inderdaad niet echt Westers uit zag — joh — maar ik had het altijd een beetje vervelend gevonden wanneer men meteen naar mijn afkomst vroeg. Het bracht mij namelijk niet de beste herinneringen naar boven. Want waar anderen vaak trots waren op hun exotische afkomst herinnerde het mij er aan dat ik nooit echt volledig een Amerikaanse zou zijn — en dat was toch wel iets waar ik van droomde.
          "Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten," lichtte ik na een stilte toe. Ik streek afwezig een pluk haar uit mijn gezicht en keek Mae vervolgens verontschuldigend aan. Het was namelijk niet alsof zij kon weten dat ik aan mijn jeugd was ontsnapt door hierheen te komen. "Maar goed, daar ben ik al een tijd niet meer geweest." Gelukkig.
          De informatie dat haar beste vriendin haar had opgegeven liet me oprecht lachen. Ik had het gevoel dat haar beste vriendin en mijn broer het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden als ik het zo hoorde.
          "Ah, dat klinkt bekend in de oren. Mijn broer heeft mij opgegeven. Hij was het zat dat ik nooit echt verliefd ben geweest." Een glimlach stond op mijn lippen waarna ik opzij naar Maelys blikte. "En wat was de reden van jouw beste vriendin om jou op te geven?"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 23:55 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maelys Bryony Dwight
    “If chaos is a work of art – then my heart is a masterpiece.”

    De stemming was omgeslagen door mijn vraag en ik kon mezelf wel even voor mijn kop slaan. Wat was ik toch ook een heerlijk subtiel mens. Safiya grijnsde als een boer met kiespijn.
          ‘Dat klopt,’ zei ze kortaf. Nou dat was in ieder geval duidelijk. Ik had dus wel gelijk... Ze leek het even moeilijk te krijgen en ik voelde me iet wat schuldig. Ik was hier nog geen uur – misschien nog niet eens aan halfuur – en ik had al een gevoelige snaar bij iemand geraakt. Lekker bezig. ‘Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten,’ zei ze er uiteindelijk nog achterna. Na een heel ongemakkelijke stilte. ‘Maar goed, daar ben ik al een tijd niet meer geweest.’ En ik besloot er verder niet meer op in te gaan. Ik was misschien onsubtiel, maar ik kon nog net wel signalen oppikken. Safiya maakte behoorlijk duidelijk duidelijk dat ze het niet wilde hebben over haar afkomst. Gelukkig zorgde mijn anekdote ervoor dat de gespannen sfeer als sneeuw voor de zon verdween. ‘Ah, dat klinkt bekend in de oren. Mijn broer heeft mij opgegeven. Hij was het zat dat ik nooit echt verliefd ben geweest.’ Ik lachte en keek naar haar op hetzelfde momenten als toen ze naar mij keek. ‘En wat was de reden van jouw beste vriendin om jou op te geven?’
          ‘Ze vond het hoogtijd dat ik eens aan een serieuze relatie zou beginnen, gezien ik eh–’ ik fronsde even en keerde me wat meer naar Safiya ‘–laten we zeggen dat ik behoorlijk enthousiast ben als het neerkomt op relaties, maar dat ik al snel mijn enthousiasme verlies zodra ik er eentje heb.’ Nou wauw, dat klonkt fout. Hopelijk kwam ik niet op haar over als een wanhopige, harteloze trut.



    25 • Eigen kledinglijn • Brits • London • Pool • Safiya


    I just caught the wave in your eyes

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe.”

    • Makeup artist • Twenty-six • Outside, with Alexei • Outfit •

    Een zachte lach was over mijn lippen heen gerold toen de jongeman bekende te hebben gezien dat ik de koffer uit het busje had laten stuiteren. Heel soms vond ik zelf mijn eigen lompigheid ook iets te komisch, dus ik nam hem dan ook zeker niks kwalijk met dat het te leuk was om er direct op af te gaan. Ik zou vermoedelijk ergens in eerste instantie hetzelfde gedaan hebben, moet ik eerlijk bekennen. Daarbij was ik een grote meid en had ik vermoedelijk ook pas om hulp gevraagd als ik echt de koffer naar binnen had moeten tillen — met het warme weer hier was dat echt geen doen en had ik het waarschijnlijk na tien passen alweer opgegeven.
          ”Aangenaam, ik ben Alexei,” reageerde hij vervolgens nadat hij mijn hand aannam en deze vriendelijk schudde. “Ik denk dat je adieu kunt zeggen tegen dat wieltje.” Na onze korte voorstelling was hij direct door zijn hurken gegaan om mijn koffer te bekijken; het oordeel was er een die ik ergens al verwacht had, maar waar ik niks meer aan kon doen. Niet nu althans. “Daar was ik al bang voor,” bracht ik dan ook uit en beet kort doch zacht even op mijn onderlip als ik naar de koffer blik. Misschien moest ik later — ergens een keer, wanneer er tijd voor was — op zoek gaan naar een nieuwe, maar voor nu had me dat geen prioriteit. “Ik draag 'm wel even voor je naar binnen.” Moeiteloos stond Alexei weer recht en tilde het ding vervolgens zonder problemen van de grond af, alsof het haast gevuld leek met lucht terwijl ik wist dat dát niet het geval was. “Dankje,” reageerde ik daarom dan ook.
          ”Dus... Jade... Waar kom je vandaan? Ik hoor geen accent?”
    Een glimlach krulde zich opnieuw op mijn lippen, terwijl mijn vingers door mijn rode lokken gleden om deze uit mijn zicht te halen. “Ik woon al heel mijn leven in New York,” beantwoordde ik zijn vraag en stond mezelf kort toe om heel even terug te denken aan het knusse appartement wat ik voor de aankomende tien weken achter had gelaten — al was dit niet voor het eerst gezien mijn werk als visagiste zijnde, waar ik in drukke periodes vaak veel onderweg moest zijn en dus amper thuis was. Nu mocht ik in ieder geval genieten van een paar volle, lange weken van rust, zaligheid, knappe mannen, en vast ook wat gezonde drama, en daarom richtte ik mijn aandacht weer terug op de knappe verschijning naast me. “En jij?” Met een schuine blik keek ik op naar Alexei terwijl we samen richting het grote huis liepen. “Waar kom jij vandaan?” Nieuwsgierig als ik was liet ik me daardoor leiden dezelfde vraag aan hem terug te stellen


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aidan John Buckley
    26 | Singer & Pianist | British | In the kitchen with Jackie, Bam, Callista & Boyd

    Ik grijnsde om Jackie’s opmerking. ‘Wie weet?’
          Ik keek achterom naar de jongen, die ik rond mijn leeftijd schatte, met de tattooshop. Hij zat zelf ook onder de tatoeages. Ik had er nooit een gewild. Dat kwam vooral door mijn opa die als visser onder de tatoeages zat. Op zijn gerimpelde huid leek het net alsof een kleuter met een pen al zijn creativiteit had losgelaten. Desondanks paste het goed bij deze jongeman.
          Naast hem stond nog een blondine, die er eveneens goed uitzag. Was dat een regel om hier binnen te komen? Ik krulde mijn mondhoeken omhoog toen ik doorhad dat ze oogcontact maakte.
          ‘Ik ben Cal,’ vertelde ze.
          ‘Aidan,’ misschien had ze dat al wel gehoord, bedacht ik me. Ach ja, het kon geen kwaad. Ze praatte weer verder met haar gesprekspartner en ik kon net het woord ‘honden’ horen vallen. Meteen gingen mijn gedachten naar mijn Boston Terriër, Butler, die tijdelijk bij een vriend verbleef. Hopelijk gaven ze hem eten rond de juiste tijd, anders kon hij vervelend worden.
          Ik keek terug naar Bam die Jackie eraan herinnerde om hoeveel geld het in dit spel ging. Ik had er niet eens meer aan gedacht. Dit hele spel was al goed voor de publiciteit van zijn band. Daar zou MTV wel voor zorgen. Het geld zou een nog beter duwtje in de rug zijn. Toch leek dat nu niet zo belangrijk. Ik betrapte mezelf erop dat, nu ik hier was, ik behoorlijk nieuwsgierig begon te worden naar wie ze voor me hadden uitgekozen.
          ‘Het is in ieder geval geen straf om hier te blijven. Het weer is hier mooier dan in Engeland,’ constateerde ik. Mijn accent had me misschien al verraden. Tot nu toe was ik geen andere Brit tegen gekomen. ‘Het lijkt wel vakantie.'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit – op blote voeten – in de keuken – met Bam, Boyd, Callista, Aiden

    Aiden grijnsde en wow, wat was hij knap. Ik keek van hem naar Bam en ook al was Bam zeker niet lelijk, besloot ik dat ik Aiden aantrekkelijker vond. Zijn groene ogen zag je al van een afstand schitteren, zijn bleke huid als schildersdoek eromheen.
          Ik bloosde, sloeg mijn ogen neer en berispte mijzelf in mijn hoofd. Ik kon het niet laten, bleef de mannen hier bekijken en beoordelen.
          "Het is in ieder geval geen straf om hier te blijven. Het weer is hier mooier dan in Engeland. Het lijkt wel vakantie," sprak Aiden. Zijn accent had mij al doen opkijken. Ik glimlachte naar hem.
          "Vakantie is het zeker, ik krijg helemaal kriebels van zoveel weken in de zon liggen en tien boeken verslinden.
          Maar, waar kom je precies vandaan?" Ik keek Aiden aan. Hij stak zelfs nog iets boven mij uit en dat terwijl ik nog steeds op het aanrecht zat.
          Mijn halve koffer was gevuld met boeken, die ik ondanks het zwembad en de mensen en alles wat ons te wachten stond, mee moest nemen. Als ik mij even wilde terugtrekken uit alle hectiek, drama en mannen, zou ik een comfortabel plekje zoeken en me laten verdrinken in een zoet verhaal. Nu mijn ogen al zoveel hadden geregistreerd en de zon en het water mij met genoeg indrukken hadden achtergelaten, drong er al een gevoel door mijn lichaam dat zich verheugde op zo'n alleenmomentje.
          Ik zuchtte het van mij af en focuste mij weer op de mensen voor mij.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 11:51 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Naam: Callista Jules Larsson.


    "I'm a writer, which means a bleed romance and breathe pain on atmosphere paper."
    |Just kinda weird | Writer/Student Psychology | 22 | Outfit | Kitchen with Bam, Boyd, Aiden and Jackie

    Hij is dus het soort persoon dat wel echt luisterde. Goed om te weten. Zijn antwoorden zorgen er echter voor dat ik het idee heb dat ik met iemand praat die hetzelfde heeft als ik. Niet over zichzelf willen vertellen. Dat kan een probleem gaan worden, als we dat beide blijven doen, maar misschien betekent dat deels ook dat hij niet mijn match is. Ik kan mezelf wel slaan, nadenken over wie mijn match wel en niet kan zijn, al is dat uiteindelijk toch al het spel. Ik ben hier net aangekomen, wat denk ik wel niet?
    "Psychologie," antwoord ik op zijn vraag. Voor een moment luister ik mee met de gesprekken naast me. Ik laat mijn blik even over Bam heen glijden en besluit dat hij er ook al niet verkeerd uitziet. Een grijns verschijnd op mijn gezicht als Aiden uit Engeland blijkt te komen.
    "Hey, nog een niet Amerikaan," zeg ik opgewekt, "Ben ik niet de enige wiens accent jullie belachelijk kunnen maken." Boyd heeft er waarschijnlijk nog niks over gezegd uit beleefdheid, maar het feit dat ik niet uit Amerika kwam, omdat ik van mijn vijfde tot mijn zestiende in Griekenland had gewoond was gewoon duidelijk hoorbaar. Misschien was ik wel bang geweest dat mensen er iets van zouden zeggen, maar aangezien dat tot nu toe niet gebeurt is, voell ik me al iets comfortabeler.
    "Zullen we anders zo even bij het zwembad een kijkje nemen? Ik ben toch wel erg benieuwd moet ik toegeven," zeg ik met nog steeds een grijns op mijn gezicht. "Ik weet dat ik in ieder geval wel graag een duik zou nemen," ga ik verder terwijl ik mij van het aanrecht laat zakken en richting de schuifdeuren loop.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ROBIN CLARA BECKETT
    "Do I get bonus points if I act like I care?"


    22 • AMERICAN • MATH STUDENT • THE VAN • ALONE

    De deur wordt voor me opengemaakt en ik lach als ik naar de jongen kijk die voor me staat. Kijk, dat is nou vriendelijk.
          'Hi, welkom. Ik ben Mikey,' begroet hij me en ik hijs mijn koffer over de drempel heen, waarna ik even puf. Je zou toch denken dat je minder mee zou moeten nemen als je naar een land gaat waar in de zomer tropische temperaturen zijn. Helaas, helaas. Ineens begint hij een heel verhaal over een explosie met TNT en ik grijns breed als ik wat op mijn koffer leun. Hij is ook al een nerd. Geweldig!
          'Hi, ik ben Robin,' stel ik mijzelf eerst voor en ik lach hem toe. 'Wist je dat in een gezelschap van slechts 23 mensen, er een kans van 50% is dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben?' Ik kijk dus even rond. 'Er zijn hier twintig van ons, plus Ryan, plus cameramannen, mensen van de productie, bewakers... Ik zou zeggen dat de kans dat enkele mensen dezelfde verjaardag hebben nog wat groter is dan 50%.' Ik kijk Mikey triomfantelijk aan en pak mijn koffer weer op. 'Ik ga mijn koffer maar even wegzetten. Waar zijn de slaapkamers?' vraag ik hem vervolgens en ik lach. Ik heb er best wel zin in. Ik zou wel willen weten wie mijn perfecte match is, al weet ik al dat het niet een van de negen meisjes zijn met wie ik net in het busje vanaf het vliegveld zat. Het zou Mikey kunnen zijn, maar er zijn nog negen andere opties. Ik heb zin om me te mengen in het gezellige gedruis en ik heb ook zin om het gewoon leuk te hebben deze weken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AUSTIN HEATH CLARCKSON


    Dierenverzorger, At the pool, with Leia





    Nooit had ik gedacht dat ik zo’n groot onvergetelijk avontuur zou meemaken, laat staan dat dit nog eens een spelprogramma was op tv waar ik niet alleen geld zou kunnen winnen, maar ook mijn soulmate zou vinden. Dat laatste was dan ook iets waar ik de afgelopen twee nachten niet van had kunnen slapen, zou ik ze hier echt vinden? Hoe zou ze eruit zien en wat zou haar karakter zijn? Zoveel vragen spookte er in mijn hoofd en vandaag zou ik al enkele antwoorden krijgen.
    De vliegtuig rit naar hier was best lang geweest, maar niet zo vermoeiend als ik had gedacht. Voor mijn eerste keer dat ik zo’n verre trip maakte had ik het toch wel getroffen dat het zo’n prachtige plaats als Hawaï mocht zijn. Ik was altijd al een liefhebber geweest van de zon en hoewel het in Texas ook best warm was, was het hier enorm heet.
    Dat was ook één van de redenen dat ik nadat ik mijn valies bij één van de bedden had gelegd ook verkoeling was gaan zoeken bij het zwembad, en zo te zien was ik niet de enige. Ik had nog niet echt met iemand gesproken hier dus wist ik ook geen namen op de gezichten te plakken. Mijn blik gleed eerst naar de man, met bruine haren en een getinte huidskleur die aan de andere kant van het zwembad zat met een brunette met een lief gezicht. De man leek wat ouder dan mij te zien en leek druk in gesprek met de dame. Nu pas merkte ik ook op dat de meiden aangekomen moesten zijn en ik nu mijn eerste indrukken kon maken.
    Niet veel verder, eerder aan het uiteinde van het zwembad zaten twee andere meisjes, één die er eerder oosters uitzag en naast haar het omgekeerde maar een parelwitte huid. Beiden waren ze erg mooi en besefte ik ook wel dat Mtv iedereen goed geselecteerd had en niet alleen karakter gewijs. Hiermee wilde ik niet zeggen dat ik mezelf knap vond of iets dergelijks. Ik was geen ijdeltuit, maar wel haf ik toe trots te zijn op mijn getrainde lichaam waar ik vaak vrouwelijke aandacht voor kreeg. Nu ik klaagde niet, Mtv wilde me helpen met mijn liefde te vinden en erbij een bonus geld te kunnen verdienen in ruil voor wat inspanningen van mijn kant.
    Gezien ik het gesprek van de meiden niet wilde storen ging ik maar verderop bij het zwembad zitten, in de zon gezien ik dat toch het fijnste vind en kieperde één been in het water en leunde met mijn armen op het andere been. Vanaf hier kon ik het gesprek van de meisje net niet volgen maar kon ik wel hun accenten soort van horen. Het oosterse meisje had zoals verwacht een oosters accent en het blankere meisje had eerder een Brits of Australisch lijkend accent was wel verassend was. Mijn blik liet ik van hen afglijden naar de omgeving hier. Het gebouw was erg modern en ik moest er niet aan denken welk fortuin hier wel niet instak. Het zwembad was rustgevend en ik was verliefd op de planten die hier ook waren, veel tropische planten en hier en daar kon ik dan ook vogels horen fluiten.
    'Ik hoop dat de plek naast je nog vrij is.' Hoorde ik een vrouwelijke stem waardoor ik opkeek naar een prachtige lichtgetinte dame, Ze had een lief gezicht met groengekleurde ogen – voor zover ik kon opmaken- en har lange blonde krullen. Ik glimlachte lichtelijk terug en opende mijn armen als een gebaar. “ Dit plekje is inderdaad vrij.” Zei ik en keek toe hoe ze naast me kwam zitten en heer benen ook in het water dompelde als verkoeling.
    'Ik ben Leia.' Stelde de blondine zich voor en ik stak mijn hand naar haar uit. “ Aangenaam, ik ben Austin.” Stelde ik mezelf ook voor. “ Goede reis gehad naar hier? “ vroeg ik haar , ik was echt vreselijk als het ging om een gesprek te starten en besloot dat dit het slimste was om mee te starten. “ Is het hier warm of ben jij dat?” een onschuldige grijns sierde mijn lippen en pas nu merkte ik ook de verschillende cameramannen op maar schonk niet zo veel aandacht aan hen. Ik was geen wonder in flirten, maar een onschuldige pickupline kon geen kwaad toch?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 14:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Imogen Florence Paige

    Here ya go, Hot Tea
    Cause that's what you are
    A hottie

    22 YEARS | MARKETING | AT THE POOL TALKING TO TYLER

    'Ja daar heb je een punt..' Sprak Tyler, een glimlach verscheen op Imogen haar lippen ze moest eerlijk zijn dat ze het wel leuk vond als iemand haar gelijk gaf. Hoewel de jongedame niet kon zeggen dat ze nou vreselijk vaak gelijk ging, vooral als het om feitjes ging dan was ze vaak de gene die de fout in ging. Imogen deed echt haar best, maar heel erg boek slim was de jongedame nou weer niet. Hoewel ze ook weer niet zo'n leeghoofd was dat ze enkel small talk kon maken, tenminste dat dacht ze zelf.
    'Ach.. Zolang je maar een klik hebt no? Dan kan alles wel goed lopen.' Zei Tyler nu, Imogen knikte kort, een klink was inderdaad wel handig als je een relatie zou willen aangaan. Echter was Imogen haar probleem nou vaak dat ze die klik net iets te snel zag, als iemand net zoals haar bijvoorbeeld naar een bepaalde serie keek dacht ze al dat het meant to be was. In haar achterhoofd wist ze wel dat dat niet zo was, maar toch.
    'Dus wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Behalve prachtig zijn ofcourse..' Vroeg Tyler aan Imogen, een lach rolde over haar lippen heen. 'Nou eigenlijk is dat vooral wat ik doe prachtig zijn en wachten tot een jongen dingen voor me zal betalen.' Sprak Imogen opnieuw sarcastisch. 'Nee, oké helaas gaat het me niet zo gemakkelijk af, ik werk voor een reclame bedrijf. Ik ben de bedenker van alle irritante spotjes die je straks tussen onze afleveringen gaat kijken.' Zei ze, hoewel dit ook overdreven was, Imogen had echt niet zo'n grote functie dat er allemaal ideeën echt van haar waren. Over het algemeen was zij meer de gene die de ideeën uitvoerde, met slechts een enkele keer een beetje eigen inbreng. 'En wat doe jij in je dagelijks leven?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    Jade leek iet wat verrast toen ze zag dat ik geen moeite leek te hebben met het tillen en optillen van haar koffer. Niets was echter minder waar. Haar koffer was namelijk wel degelijk zwaar. en hier juichtte ik even omdat-dat rijmde xd Echter liet ik dat niet merken en tilde ik – de galantie zelf zijnde – voor haar, zonder te klagen over het gewicht ervan, haar bagage naar binnen. Fijn hè, zo'n rolkoffer als je 'm niet kunt rollen.
          ‘Ik woon al heel mijn leven in New York,’ zei Jade. Ik verplaatste mijn aandacht van de koffer weer richting haar en glimlachte. Ditmaal was zij degene die weg leek te dromen. Zou ze last hebben van heimwee? ‘En jij?’ Inmiddels stonden we in de schaduw van het resort en dat voelde toch wel alsof we een oase in een woestijn hadden bereikt. ‘Waar kom jij vandaan?’ Ik glimlachte naar het roodharige meisje en zette de koffer neer eenmaal we binnen stonden.
          ‘Ik ben geboren in Carmel, een schildersplaatsje in California, 'in de buurt'–’ ik maakte quotation mark gebaren, omdat er toch ruim 120 kilometer tussen zat ‘– van San José.’ Ik haalde mijn schouders op. ‘Maar ik woon nu al een tijdje in Los Angeles. Eerst voor mijn studie en nu gewoon... tja.’ Ik glimlachte schaapachtig naar haar. Waarschijnlijk vond ze dat ik te veel praatte – but that's just how I roll. ‘Wil je trouwens dat ik 'm ook gelijk voor je op een kamer zet?’ vroeg ik en knikte naar haar koffer.



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Buiten • Jade


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler Elijah Lopez
    27 - Club Owner - At the pool talking to Imogene

    Een lach rolde over haar lippen en ik glimlach even. 'Nou eigenlijk is dat vooral wat ik doe prachtig zijn en wachten tot een jongen dingen voor me zal betalen.' Sprak ze vervolgens sarcastisch en nu rolde er een lach over mijn lippen. Met een geamuseerde grijns keek ik haar aan, wachtend tot ze verder ging. Ik had het sarcastische toontje al opgemerkt, maar het leek me ook geen dame zonder enige inhoud. 'Nee, oké helaas gaat het me niet zo gemakkelijk af, ik werk voor een reclame bedrijf. Ik ben de bedenker van alle irritante spotjes die je straks tussen onze afleveringen gaat kijken.' Zei ze vervolgens en ik knik, waarna er kort een goedkeurend geluidje over mijn lippen rolde.
    'En wat doe jij in je dagelijks leven?' vroeg ze me vervolgens en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Niets al te spectaculairs eigenlijk..' sprak ik. Misschien voor anderen, maar voor mij was het uitgaansleven doodnormaal geworden. Wat misschien ook wel te verwachten is na al die jaren, waarvan ik de laatste twee bijna elke avond in mijn eigen club had doorgebracht. 'Ik heb een nachtclub, samen met een goede vriend van me in Miami. Eerst hielp ik mee achter de schermen met hem, maar tegenwoordig is het meer de goede gastheer uithangen en alles voor feesten regelen.' zeg ik en lach zachtjes. 'Je raakt er uiteindelijk aan gewend..' sprak ik om het af te sluiten en kijk haar glimlachend aan. MIjn blik gaat kort over de omgeving heen, tot het valt op de bar bij het tuinhuisje. 'Hmh... Sinds ik waarschijnlijk een groot probleem krijg als ik je met kleding en al het zwembad in duw... How about a drink?' vraag ik haar en knipoog snel en speels.


    El Diablo.