• Tien mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Twintig singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Finnegan Maxwell Mitchell ~23 ~ Will Tudor ~ Obeah ~ 1.8
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Prongsiel ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Habiba ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Hygge ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ Greenlight ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Merodeadores ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Prongsie ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    • Teagan "Tea" Seren Kalani ~ 21 ~ Bridget Satterlee ~ Anekitos~ 1.9

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.


    De elfde man

    Er is een extra speler bij gekomen (man), dat betekent dus dat er één speler is die twee mogelijke perfect matches heeft.
    Stel dat diegene bij de elfde heer een perfect match vindt in het Truth Booth, dan krijgt die twee keuzes:
    -Je aanvaardt Max als perfect match, en speelt samen met de rest van de groep verder voor jouw deel van het prijzengeld als het spel gewonnen zou worden.
    - Of Je doet afstand van jouw deel van het geld en speelt verder om je originele match te vinden. In dat geval ligt Max uit het spel maar gaat hij sowieso naar huis met jouw deel van het geld, onafhankelijk van het eindresultaat van het spel.


    De mol
    Onder de spelers bevindt zich een mol.
    Deze persoon heeft van de programmamakers een eigen persoonlijk doel gekregen om de rest van de groep te saboteren.
    Hij of zij moet er dus voor zorgen dat bij de laatste Match Up geen tien lampen aan kunnen gaan.
    Indien de mol in zijn opzet slaagt gaat diegene naar huis met twee keer de waarde van het prijzengeld dat hij of zij zou winnen mocht het spel wel gewonnen worden. Daar bovenop mag hij of zij een eigen match kiezen om nog een extra reis met bestemming naar keuze mee te maken.
    Slaagt de mol er niet in en wordt het spel gewonnen dan gaat deze alsnog naar huis met één twintigste van het geld (wat hij/zij normaal ook zou winnnen).
    In geval van een black-out -als er geen enkele perfect match is bij een Match Up- gaat er geen geld van de prijs af maar krijgt de mol één perfect match te weten. Hij/zij mag hierbij niet om de match van Max of van zichzelf vragen.
    Pas op het einde van het spel wordt de mol ontmaskert.
    Als de mol tijdens het spel aangeduid wordt gebeurt er niks en gaat het spel gewoon verder zoals voorheen. Gezien mensen enkel vermoedens kunnen uiten. Er komen dus geen stemrondes om uit te zoeken wie de mol is.


    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit


    De weg van het vliegveld naar de bestemming was kort, maar vooral heel warm. De raampjes stonden maximaal open, maar zelfs het kleine briesje dat dit ons schonk, was warm. Het stof vloog op toen we remden en een groot modern paleisje doemde voor ons op.
          Het groen van de omgeving was helder, evenals de blauwe lucht en de brandende haast witte zon, hoog aan de hemel. Mijn buik tintelde van spanning – hier zou ik mijn perfecte man gaan ontmoeten.
          De lange muren, enorme raampartijen lieten mij niet opkijken. Ik bewonderde de moderne architectuur, maar liet mij niet verbazen van het geld dat in dit gebouw was gestopt. Ik dacht kort aan mijn ouders, die mij hadden verteld nóg een vakantiehuis te willen kopen, maar schudde die gedachten weer snel van mij af.
          ”Laten we het gaan ontdekken!” riep ik enthousiast op de woorden van de roodharige dame. Ik haalde mijn reistas uit de achterbak en liep met kleine snelle passen op de vrouw af.
          Eenmaal in de hal kwam er een heerlijk koele lucht mij tegemoet en ik glimlachte. Airco. Mijn nieuwsgierigheid won het van de op prijs gestelde verkoeling en snel liep ik verder. Het huis was geweldig, een licht houten vloer, veel comfortabele grijstinten en prachtig uitzicht door de grote ruiten. De imposante bank in de woonkamer trok direct mijn aandacht – de mannen die erop zaten liet ik even voor wat ze waren – en liet mijn tas op de grond staan. Met een diepe zucht viel mijn lichaam in de kussens. De zachte stoffen voelden heerlijk tegen mijn huid.
          ”Wauw, eindelijk zitten zonder hobbels,” sprak ik opgelucht.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 12:06 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tyler Elijah Lopez
    27 - Club Owner

    Het huis waar ik en de andere, voor mij nog onbekende, mensen zouden verblijven was mooi. Voor sommigen misschien zelfs indrukwekkend. Ik was wat gewend, dus voor mij wat minder. Maar dit nam niet weg dat ik niet uitkeek naar de komende weken. Een geweldige locatie, hopelijk chille mensen en hoogstwaarschijnlijk prachtige dames. Ik zou me wel vermaken hier. Ik weet ook wel dat ik hier ben met een doel, maar een beetje fun kon geen kwaad. De eerste tijd in ieder geval niet. Mijn tas had ik op een bed gegooid. Achteraan in de hoek. Rustig leek me. Als ik ergens op gesteld ben, is het wel mijn rust. Soms. Heel soms, eigenlijk...
    Ik kijk even door het raam en grijns als ik het zwembad zie. Zeker niet slecht.. Een duik later klinkt heel erg goed eigenlijk. Ik verwissel mijn simpele kleding dan ook voor een zwarte zwembroek en met mijn telefoon in de hand loop ik weer naar beneden. Hier en daar zie ik al een paar mannen zitten, maar toch besluit ik mijn weg naar het zwembad te vervolgen. De zon brandde op mijn huid en ik grijns even, ja... Dit ging wel goed komen. Uiteindelijk neem ik plek bij het zwembad, neem plaats op de rand en laat mijn benen in het water zakken. Mijn telefoon ontgrendel ik en ik begin maar even verveeld door mijn social media te scrollen. Hmh... Een mooie dame in het zwembad zou niet verkeerd zijn momenteel. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd, voor ik weer verder ga.. Tijd genoeg..


    El Diablo.

    Zo eventjes bijhouden dit


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Imogen Florence Paige

    Here ya go, Hot Tea
    Cause that's what you are
    A hottie

    22 YEARS | MARKETING | AT THE POOL TALKING TO TYLER

    Met een soepele beweging sprong Imogen het busje uit, meteen voelde ze de zon op haar huid branden. Kort keek de jongedame dan ook omhoog naar de zon als of dat een heel nieuw begrip was een zon. Nou kon Imogen niet zeggen dat Seatlle nou de meest warme plek ter wereld was, maar zelfs daar kwam de zon wel eens tevoorschijn. Toch leek de zon voor een seconde haar aandacht te trekken, maar toen werd het te fel en wende de jongedame haar blik af naar haar thuis voor de komende tijd. Het huis was groot, niet normaal groot, en mooi tenminste de buitenkant. Een glimlach verscheen op Imogen haar lippen, daar kon ze zich de komende tijd wel vermaken, waarschijnlijk was ze de eerste twee weken nog bezig om alles in dat huis gezien te hebben.
    Na nog een blik op het huis te hebben geworden draaide Imogen zich weer naar het busje om zelf ook haar koffer er uit te halen. Een paar meisjes waren al richting de deur gelopen, Imogen zelf keek nog even naar de overige meisjes, maar besloot toen haar eigen gang maar te gaan. Ze had nog tijd zat om deze meisjes te leren kennen, als het aan Imogen lag hoefde ze daar niet de eerste seconde mee te beginnen dus liep ook zij het huis binnen.
    Nadat ook Imogen had besloten eerst een bed uit te zoeken, een bed bij het raam vanwege het uitzicht, liep de jongedame weer naar beneden toe. Haar ogen gleden kort langs de gezichten in de woonkamer, maar al snel werd Imogen afgeleid door het prachtige zwembad wat ze door de ramen kon zien. Dus besloot Imogen opnieuw om niet de interactie aan te gaan, maar haar weg te maken naar het zwembad toe. Toen Imogen in de buurt van het zwembad kwam zag ze dat ze echter niet de enige persoon was die interesse had in het zwembad. Aan de rand van het zwembad zat al een jongeman in zijn zwembroek, een kleine glimlach verscheen op Imogen haar lippen. Wat ze zag beviel haar wel.
    Vandaar dat Imogen deze keer de conversatie wel aan ging en zich naast de jongeman liet zaken, in kleermakers zit naast het zwembad te lui om haar schoenen uit te doen. 'Hello there.' Sprak Imogen vriendelijk. 'Ik ben Imogen.'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 12:22 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Brandon ''Bam'' Jason Sadler
    25 - Surf, duik leraar




    Ik had nog nooit in mijn leven zo'n groot huis gezien. Toch deed het me maar weinig. Ik hechte geen waarde aan spullen. Mijn eigen spullen had ik op een random bed gegooid bij het raam, zodat deze alvast geclaimd was. Moeite om uit te pakken ging ik nu niet doen. Waarschijnlijk zou ik de rest van de tijd toch uit mijn koffer leven. Ik was nog niemand tegengekomen, maar ik wist niet of ik dit echt erg vond. Misschien kon ik beter even rondkijken, zodat ik kon zien waar ik beland was en 's nachts niet zou verdwalen als ik het toilet zocht. Fluitend liep ik het huis door en zag via het raam, dat er al wat andere mensen buiten waren. Zelf had ik geen behoefte om nu al te gaan zwemmen. Ik hield van de zee, niet van zwembaden. Ik hobbelde de trap af en liet me meteen languit op de bank vallen in de woonkamer. Ik had besloten dat ik de wc zoeken 's nachts maar voor lief zou nemen. De reis had me uitgeput. Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Gelukkig werd ik gestoord, voor dit werkelijk het geval zou zijn. Ik keek op, zodra er een meisje was gaan zitten die duidelijk ook een lange reis achter de rug had. Ik kwam wat overeind en ging in kleermakerszit zitten. 'Lange reis gehad?' Glimlachte ik vragend. Al was het misschien overbodig, wat dat kon ik zo ook wel zien. Ik nam haar onwillekeurig in me op. Het was vreemd om te denken dat ik hier was voor een spel. Om de waren te vinden. Je ging er toch anders door naar de mensen hier kijken, als ik normaal zou doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Elijah Lopez
    27 - Club Owner

    Mijn aandacht was ondertussen blijven hangen op de Instagram van een dame. Georgina Black, een jonge vrouw van Colombiaanse afkomst. Heel gezellig... Wat misschien ook wel verklaart waarom zij de afgelopen twee weken mijn 'scharrel' was. Begrijp me niet verkeerd. De dames die ik dagelijks tegenkom zijn mooi, gezellig en leuk. Maar om echt te houden... Nee. Misschien lag het ook wel aan mij en mijn reputatie, maar tot nu toe heb ik nooit het gevoel gehad dat het echt iets kon worden. Bij geen enkele vrouw eigenlijk. Niet op de middelbare school. Niet op de universiteit. Niet op mijn werk nu. Hoe pa het voor elkaar had gekregen op zijn 20e is mij een raadsel eigenlijk.
    Met mijn duim tik ik twee keer snel op mijn scherm, waardoor al snel het rode hartje verschijnt op haar meest recente foto. Ik wil dan ook net verder gaan als ik een stem naast me hoor. Ik keer mijn hoofd wat en kijk recht in het gezicht van een jonge vrouw. Een prachtige jonge vrouw, moet ik dan wel zeggen. Hmh... Als ze hier allemaal zo eruit zien, zijn in elk geval mijn ogen blij. 'Hello there.' Sprak ze vriendelijk. 'Ik ben Imogen.' Ik glimlach naar haar en knik eerst lichtjes. 'Imogen... Een mooie naam voor een nog mooiere dame..' de woorden rollen makkelijk en speels over mijn lippen. Ik kan het dan ook niet laten om haar een snelle knipoog te geven. 'Ik ben Tyler. En ik vind het zeker niet erg jou als eerste te ontmoeten.' vervolg ik op dezelfde speelse toon, ik kon het gewoon niet laten. Het was bijna een gewoonte geworden. Mijn kleine grijns veranderd weer in een glimlach. 'Dus... Hoe gaat het ermee?' vraag ik haar en leg ondertussen mijn telefoon weg.


    El Diablo.

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit


    Een lange gebruinde jongen lag uitgestrekt op de bank, waarschijnlijk even vermoeid als ik, maar nam toch de moeite om mij aan te spreken.
          ”Oh, verschrikkelijk,” ging ik in op zijn vraag, “en het is zó warm.” Ik wreef mijn haar uit mijn gezicht en ging vervolgens rechtop zitten om mijn schoenen uit te trekken.
          ”Ik ben Jackie,” stelde ik mijzelf voor.
          Zijn krullen waren mooi, bedacht ik mee en ik liet mijn ogen als vanzelf hem verder analyseren. Hij had brede schouders, tatoeages op zijn huid en vooral heel sprekende ogen. Ik kon ze vergelijken met het heldere water aan het strand, maar zag ook de bruine tinten erdoorheen.
          Ik schrok een beetje van mijzelf en mijn overduidelijke gedrag. Normaal bekeek ik mannen wel, maar nooit zo gedetailleerd, of nauwkeurig. Alsof de zon en het huis de sferen van het programma met zich mee brachten, uitstraalden en mij zo direct in die modus kregen.
          ”Sorry,” mompelde ik dan ook toen ik mij weer in de bank liet zakken. “Ik zit je een beetje ongegeneerd te bekijken.” Ik had mijn handen over mijn gezicht heen geslagen en liet mijn adem langzaam tussen mijn lippen en vingers door ontsnappen.
          Ik hoorde mensen door de gangen stappen, de voeten klonken door het huis. Ik deed één oog open en zag een cameraman, zijn installatie al op mij en de jongeman gericht. Het liet mij ongemakkelijk voelen en ik controleerde direct of mijn rokje alles bedekte. Ik schudde mijn hoofd, waar was ik aan begonnen.
          ”Hoe ga jij met de camera’s om?”


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Boyd Aiden Delano
    27 - Tattoo artist


    Nu ik hier was, vroeg ik me af wat ik hier eigenlijk deed. Ik had mijn zaak tijdelijk over laten nemen, zodat ik hier zogenaamd de ware kon vinden. En ik maakte me nu al zorgen en had spijt van deze impulsieve beslissing. Ik geloofde niet eens in de ware. Ik had mijn spullen in de gang laten staan, me niet druk makend over een bed waar ik in zou slapen. Dat zou allemaal wel komen. Ik slenterde wat rond het huis. De frisse lucht deed me goed na een lange reis. Ik keek naar het huis waar ik de komende tijd zou doorbrengen.Dit ging nog was worden. Uiteindelijk besloot ik echt naar binnen te gaan. Ik kon moeilijk buiten blijven rondhangen en ik moest de mensen uiteindelijk toch een keertje onder ogen komen. Binnen was het allemaal nog erger dan de buitenkant. Ik stak nonchalant mijn handen in mijn zakken en liep het huis wat rond. In de woonkamer zaten al wat mensen en verbaasd keek ik op. Een meisje stelde zich voor als Callista en ik glimlachte toen ze zei dat ik haar Cal kon noemen zoals de rest. 'Boyd. Maar iedereen noemt me Boyd.' Grijnsde ik onschuldig. Ik kon het gewoon niet laten. Ik keek wat rond en zuchten. 'En, heb je er een beetje zin in?' Vroeg ik uiteindelijk, omdat ik niet zou weten hoe ik anders een gesprek op gang zou moeten brengen hier. Iedereen was hier met een reden en het was niet zomaar een vakantie. Al voelde dat tot nu toe wel gewoon zo oor mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon ''Bam'' Jason Sadler
    25 - Surf, duik leraar



    Het meisje bevestigde wat ik al gedacht had. Ik lachte toen ze over het weer begon. Ik was de warmte gewent en zou niet weten wat ik aan zou moeten met kou. 'Bam.' Stelde ik ook mezelf voor en zag hoe Jackie me in zich opnam. Het was wat schaamteloos, maar op mijn beurt deed ik precies hetzelfde. Haar lange blonde haar, viel iets over haar sprekende gezicht. Haar donkere ogen staarde me aan en ik glimlachte klein. Schoot in de lach toen ze doorhad wat ze eigenlijk deed. 'Geeft niet, je moet kijken wat er hier rondloopt, ik snap het.' Ik trok grinnikend haar handen voor haar gezicht vandaan. Het was schattig, maar niet nodig om zo verlegen te zijn. Ik volgde haar blik die nu op de camera was gericht en haalde langzaam mijn schouders op. 'Ik denk dat je er vanzelf aan went. Je moet ze gewoon zien als deel van het meubilair.' Bedacht ik me.Daarbij hoopte ik toch echt, dat bij intieme momenten de want en plafon camera's het over zouden nemen. anders zou het wel heel ongemakkelijk worden. Maar dat zou ik ook vanzelf wel zien. Voorlopig was ik niet van plan enig intiem moment te hebben en moest het zich allemaal nog maar uitwijzen. 'Zo, wat doe je als je hier niet bent?' Sneed ik een ander onderwerp aan, in de hoop haar iets op haar gemak te stellen en de camera te vergeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    Ik stond buiten.
    Het resort waar ik – correctie, wij – de komende tien weken zouden mogen verblijven was reusachtig, om niet te zeggen kolossaal. In Beverly Hills had ik wel vaker zulke villa's gezien vanuit mijn auto, maar nooit had ik binnen in zo'n huis gestaan. Nu moest ik toegeven dat mijn familie alles behalve arm was en ik opgegroeid was in een huis van een behoorlijk formaat – maar dat was niets vergeleken dit... ding. Ondanks de grootte van het gebouw was ik toch naar buiten 'gevlucht' omdat ik het toch iet wat benauwd had gekregen. Niet omdat ik last had gekregen van mijn claustrofobie – nee dat was wat geweest – maar hoogstwaarschijnlijk vanwege de zenuwen. Ik gaf niet graag toe, maar ik was toch wel een tikkeltje nerveus. Het waren namelijk toch maar weer negentien complete vreemdelingen waarmee je het moest proberen zien te vinden – of niet.
    Terwijl ik zo buiten het huis stond en wat rustiger geworden was, zag ik een busje aankomen rijden. Zouden dat de vrouwen zijn? Nieuwsgierig keek ik toe hoe het busje voor de ingang van het resort stopte en de deuren open werden geschoven. Nu werd het leuk. Mijn blik werd gelijk getrokken door een meisje met vuurrode haren. Ik kon het niet laten om zachtjes te lachen toen ze wat moeite leek te hebben met haar koffers. Nou Alexei, tijd om een goede eerste indruk te maken, want het was en bleef een wedstrijd. Ik rechtte mijn rug en stapte op haar af. Ze leek me nog niet gezien te hebben, dus ik schraapte mijn keel toen ik voor haar stond.
          ‘Heb je hulp nodig daarmee?’ vroeg ik en knikte naar haar bagage.



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Buiten • Jade

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 15:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    SAFIYA "SAF" FAHEEM
    ««« 23 | OWNER OF A COFFEE CORNER | SITTING AT THE POOL | ALONE »»»


    Hoewel mijn broer mij in de eerste instantie als een grapje had opgegeven was ik eigenlijk net iets enthousiaster dan ik op voorhand had verwacht. Het vooruitzicht op een paar weken zon, zee en strand waren al genoeg geweest om mijn interesse te wekken. Die interesse was echter niets vergeleken met de gevoelens die door mij heen raasden toen ik met de andere vrouwen in een airport shuttle werd gezet.
          Het leek wel alsof ik in een snoepwinkel was beland. De dames waren stuk voor stuk schoonheden en hoewel er buiten wat beleefdheidsgesprekje s nog weinig informatie was uitgewisseld, had ik het idee dat er wel wat leuke types tussen zaten.
          Op het moment dat we de shuttle uit konden ging iedereen ook zijn eigen weg. Dat verbaasde mij een beetje, maar met een schouder ophaal volgde ik de anderen. Mijn koffer liet ik beneden bij de trap staan — het maakte me weinig uit waar ik zou slapen. Daarna liep ik naar buiten en keek ik
          Waar iedereen al snel opzoek ging naar contact besloot ik mezelf even af te zonderen. Ik had er alle vertrouwen in dat ik de rest wel zou leren kennen tegen de avond. Ik verwachtte ook dat dit een van de weinige momenten zou zijn dat ik nog echt rust zou hebben.
          Soepel schopte ik mijn sandaaltjes uit zodat ik op de zwembad rand kon gaan zitten. Terwijl ik mijn benen in het water liet zakken sloot ik kort mijn ogen, genietend van het zonnetje en het zachte getokkel op een gitaar dat ik op de achtergrond hoorde. Ja, zo kon ik het hier wel een tijdje volhouden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 15:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit

    ”Hmm, ja. Een meubel. Ik ga er even over nadenken.” Ik grinnikte en keek de jongen naast mij aan.
          Normaal gezien vond ik het geen probleem als iemand mij zou betrappen op een oncharmante houding, inkijk of dat soort dingen, maar met het bewustzijn van de aanwezigheid van de camera’s, bekroop me toch een zekere alertheid. Ik probeerde erdoorheen te glimlachen.
          ”Zo, wat doe je als je hier niet bent?” vroegen de mooie ogen.
          ”Ik ben het laatste jaar aan het reizen en tussendoor werk ik in een boekenzaak. Ik heb daarvoor een studie Engels gedaan.” Ik kon niet anders dan glimlachen, ik was heel blij met mijn diploma, mijn werk en de landen die ik tot nu toe had bezocht. Het waren mooie herinneringen en ik hoopte dat deze reis het ook waard zou worden.
          ”En jij, Bam?” speelde ik de vraag geïnteresseerd terug.
          ”Wacht, is dat je echte naam?” moest ik vragen nadat ik de naam over mijn lippen had laten gaan. Ik keek Bam met een gekreukt voorhoofd aan, terwijl ik diep nadacht of ik dat al eens eerder had gehoord.
          Ik keek naar de meiden die binnen kwamen druppelen, door liepen naar de tuin of naar boven verdwenen. Ik zag ergens een deur naar de keuken leiden.
          ”Wil je met mij de keuken ontdekken? Iets te drinken zoeken?” vroeg ik dan ook aan Bam, omdat ik het gesprek met hem niet af hoefde te kappen. Zijn ontspannen houding stond mij wel aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 15:13 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maelys Bryony Dwight
    “If chaos is a work of art – then my heart is a masterpiece.”

    En daar stond je dan.
    Een beetje verloren stond ik naast het busje naar het resort te staren. De busrit hier naar toe was niet verkeerd geweest. De andere vrouwen zagen er op het eerste oog niet vervelend uit en tevens ook netjes en vezorgd. Niet om stom te klinken, maar als je erachter zou komen dat je voor tien weken lang een huis zou moeten delen met een stelletje zwervers... Van dat idee werd ik in ieder geval niet bepaald warm. Nadat we waren uitgekomen waren de meeste vrouwen al uitgestapt. Die hadden kennelijk dus al een plan getrokken. Misschien was het verstandig geweest als ik dat ook had gedaan. Zuchtend besloot ik ook maar naar binnen te gaan.
    Eenmaal binnen zag ik al een waslijst aan problemen op mij afkomen. Dit restort leek nog groter vanbinnen dan vanbuiten. Niet dat-dat nou een probleem was, maar... de weg vinden hierbinnen zou wellicht wel een probleem kunnen worden. Een enorm groot probleem. Ik zag een koffer bij de trap staan. Was dat de bedoeling? Vast wel. Ik dumpte mijn spullen naast de koffer – dat scheelde in ieder geval heel wat gewicht. Vervolgens ging ik op onderzoek uit. De binnenhuisarchitect die dit alles had ingericht verdiende wat mij betreft een dikke vette pluim. Alles zag er namelijk picobello uit. Mijn speurtocht eindige bij de tuin, waar zich al een aantal mensen bevonden. Mijn oog viel op een meisje – vrouw, whatever – die alleen zat bij het zwembad. Ik had haar uiteraard al in het busje zien zitten, maar er waren nog acht andere bij geweest. Tijd om mezelf voor te stellen.
          ‘Hey,’ zei ik en kwam naast haar op de rand in kleermakerszit zitten. ‘Ik ben Maelys, maar je mag ook Mae zeggen, wat jij prettig vindt.’ Ik stak mijn hand uit en glimlachte naar haar.



    25 • Eigen kledinglijn • Brits • London • Pool • Safiya

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 15:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Imogen Florence Paige

    Here ya go, Hot Tea
    Cause that's what you are
    A hottie

    22 YEARS | MARKETING | AT THE POOL TALKING TO TYLER

    'Imogen... Een mooie naam voor een nog mooiere dame..' Sprak de jongeman nadat Imogen zich zelf aan hem voor had gesteld. Geamusseerd schudde Imogen haar hoofd, wat een cliché. 'Kom op.' Begon Imogen dan ook terwijl ze inmiddels wel haar schoenen uittrok. 'Dat had je tegen ieder meisje wat naast je was gaan zitten gezegd.' Sprak Imogen terwijl ze ook haar sokken uittrok en die in haar schoenen stopte. Hierna liet ze haar voeten in het water zaken. Het water was niet te koud, maar ook niet te warm, koel, fijn of verfrissend.
    'Ik ben Tyler. En ik vind het zeker niet erg jou als eerste te ontmoeten.' Ging de jongeman, Tyler dus verder. Imogen knikte. 'Tyler, mooie jongens hebben ook altijd mooie namen is het niet.' Plaagde ze de jongeman toen maar waarna ze de zonnebril die ze op haar neus had gehad in haar haren duwde om de jongeman naast haar nu eens goed te bekijken. Hij zag er zeker niet verkeerd uit, misschien een beetje te knap bijna als dat mogelijk was. Hij was bijna te perfect voor Imogen. 'Dus... Hoe gaat het ermee?' Vroeg Tyler aan Imogen, Imogen legde haar handen ondertussen achter zich neer zodat ze een beetje op haar handen kon leunen, maar hield haar blik op de jongeman naast zich gericht. 'Het gaat goed.' Begon Imogen, waarna ze het onderwerp al snel weer veranderde. Zo bijzonder vond ze de stemming van de jongeman ook weer niet, want lieten we even eerlijk zijn er was vrijwel niemand die op deze vraag meteen ging antwoorden dat het slecht ging. Vooral niet als je elkaar pas een minuut kende. 'Dus Tyler...' Begon Imogen dan ook. 'Wat brengt jou hier?'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 15:37 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.