• Tien mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Twintig singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ Psychopaths ~ 1.6
    Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    Finnegan Maxwell Mitchell ~23 ~ Will Tudor ~ Obeah ~ 1.8
    Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Prongsiel ~ 1.6
    Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Habiba ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Hygge ~ 1.5
    Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ Greenlight ~ 1.5
    Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Merodeadores ~ 1.6
    Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ Psychopaths ~ 1.6
    Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Prongsie ~ 1.6
    Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    Teagan "Tea" Seren Kalani ~ 21 ~ Bridget Satterlee ~ Anekitos~ 1.9

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.


    De elfde man

    Er is een extra speler bij gekomen (man), dat betekent dus dat er één speler is die twee mogelijke perfect matches heeft.
    Stel dat diegene bij de elfde heer een perfect match vindt in het Truth Booth, dan krijgt die twee keuzes:
    -Je aanvaardt Max als perfect match, en speelt samen met de rest van de groep verder voor jouw deel van het prijzengeld als het spel gewonnen zou worden.
    - Of Je doet afstand van jouw deel van het geld en speelt verder om je originele match te vinden. In dat geval ligt Max uit het spel maar gaat hij sowieso naar huis met jouw deel van het geld, onafhankelijk van het eindresultaat van het spel.


    De mol
    Onder de spelers bevindt zich een mol.
    Deze persoon heeft van de programmamakers een eigen persoonlijk doel gekregen om de rest van de groep te saboteren.
    Hij of zij moet er dus voor zorgen dat bij de laatste Match Up geen tien lampen aan kunnen gaan.
    Indien de mol in zijn opzet slaagt gaat diegene naar huis met twee keer de waarde van het prijzengeld dat hij of zij zou winnen mocht het spel wel gewonnen worden. Daar bovenop mag hij of zij een eigen match kiezen om nog een extra reis met bestemming naar keuze mee te maken.
    Slaagt de mol er niet in en wordt het spel gewonnen dan gaat deze alsnog naar huis met één twintigste van het geld (wat hij/zij normaal ook zou winnnen).
    In geval van een black-out -als er geen enkele perfect match is bij een Match Up- gaat er geen geld van de prijs af maar krijgt de mol één perfect match te weten. Hij/zij mag hierbij niet om de match van Max of van zichzelf vragen.
    Pas op het einde van het spel wordt de mol ontmaskert.
    Als de mol tijdens het spel aangeduid wordt gebeurt er niks en gaat het spel gewoon verder zoals voorheen. Gezien mensen enkel vermoedens kunnen uiten. Er komen dus geen stemrondes om uit te zoeken wie de mol is.


    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Boyd Aiden Delano
    27 - Tattoo artist - keuken - Callista, Brandon, Jackie en Aidan


    Callista wees het biertje af, dus gaf ik het extra flesje maar aan de jongen die zich voorstelde als Bam en zijn hand al uitstak naar het flesje. Dan was ik er tenminste vanaf. Ik nam een gulzige slok, waarna ik mezelf ook voorstelde. Ik leunde tegen het aanrecht en glimlachte kort even naar weer een nieuwe jongen die binnenkwam. Wat een drukte. De reden dat ik me meteen weer op Callista richten, toen ze over een bijnnaam begon. Ik kon me nooit concentreren op meerdere mensen tegelijk. 'En wat heeft je het idee gegeven dat ik naar iets anders dan Boyd ga luisteren?' Grijnsde ik lachend. Ik geloofde niet zo in bijnamen, Je had er niks voor niks een bij je geboorte gekregen. Maar als ze het persee wilde, hield ik haar niet tegen. 'Miami. Ik heb mijn eigen tattoo shop daar, die nu tijdelijk is overgenomen en waarschijnlijk is afgebrand als ik terug kom.' Ik had het moeilijk gevonden de zaak achter te laten in vertrouwen va iemand anders. NIet dat ik de jongen die hem nu runde niet vertrouwde, maar het was toch een soort van mijn trots. 'Gelukkig heb ik dan genoeg geld om hem weer op te bouwen.' Want met het prijzengeld ging ik sowieso naar huis. Het was makkelijk om met Callista te praten. Lekker luchtig en zonder druk. 'En, wat heb jij allemaal achtergelaten?' Vroeg ik oprecht geïnteresseerd. Ik had besloten dat ik er maar he beste van moest maken en de mensen hier moest leren kenen. En ik begon maar gewoon bij Calliste.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 20:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Elijah Lopez
    27 - Club Owner - At the pool talking to Imogene

    'Oké, maar hoe oud ben je dan?' Vroeg ze na mijn hele verhaal. 'Ik bedoel ergens in je twintiger jaren is toch nog niet zo oud dat het gaat mislukken als je nu niemand krijgt.' Ik grinnik even zachtjes en kijk naar het water. 'Ik ben nu 27. Maar sinds iedereen in mijn familie hun 'geluk' hadden gevonden rond hun 18e beginnen ze mij wel een beetje als een hopeloos geval te zien.' zeg ik met een zacht lachje. 'Heb ik zelf nog nooit zo over nagedacht, maarja.' vervolg ik iets zachter en beweeg mijn been weer langzaam. 'En jij? 21... 22?'
    'En jij? Ik zou denken dat schoonheden geen moeite hebben met dit soort dingen.' vroeg ik haar, waarop ze eerst haar hoofd schudde. Iets waardoor er weer een kleine grijns op mijn lippen verscheen. 'Nou ja ik ben hier eigenlijk alleen maar omdat ik dan op televisie kom.' zei ze sarcastisch en ik lach kort. Oké, ze had tenminste wat humor. 'Nee oké, laten we zeggen dat ik er een geweldig goede gewoonte van heb gemaakt om altijd de verkeerde jongens uit te zoeken die maar één ding aan hun hoofd hebben. Seks.' zei ze en ik knik lichtjes. Ik kon niet ontkennen dat ik ergens ook zo was. Niet dat ik daarna de vrouwen meteen uit mijn huis trapte zodra ik mijn pleziertje had, maar iets serieus is het nooit geworden. Al wist ik wel dat ik hiermee kon stoppen als ik daadwerkelijk die 'ware' had gevonden. Waar ik ook daadwerkelijk een klik mee heb. Met iemand die dan wel mijn match is, maar geen klik mee heb... Daar schiet je ook niks mee op. 'Like that...' sprak ik zachtjes en knik weer. 'Nou ja... Komt helemaal goed hier misschien no?' zei ik vervolgens en glimlach even naar haar. Ik laat mijn blik even over haar gaan, voor ik weer opkijk naar haar gezicht. 'Geloof jij er eigenlijk in? Dat er echt een perfecte match voor jou kan zijn? Ik ben er nog steeds niet zo zeker over eigenlijk.' vroeg ik haar en bleef naar haar kijken met die kleine glimlach.


    El Diablo.

    Brandon ''Bam'' Jason Sadler
    25 - Surf, duik leraar - keuken - Callista, Brandon, Jackie en Aidan


    'Geen fan van de zee of surfen. Ik denk dat we elkaar van het lijstje kunnen strepen.' Grijnsde ik. Ik zou warschijnlijk echt niet kunnen leven met iemand die mijn passie niet deelde. Maar dat nam niet weg dat Jackie gewoon een aardig meisje was en ik dus niet meteen op zoek ging naar andere mensen hier. Ik luisterde geïnteresseerd naar Jackie haar reis verhaal. De enthousiasme waarmee ze het vertelde was aanstekelijk, waardoor ik nu het liefst meteen mijn koffer weer pakte om op reis te gaan. Maar voorlopig zat ik nog altijd in dezelfde stad, waar ik altijd zat. Waarschijnlijk zou ik vanaf het boveste raam gewoon mijn huis kunnen zien. Had had mijn glas leeg en was ook maar aan het bier begonnen, toen er een nieuwe jongen binnen kwam. 'Bam.' Begroeten ik hem vrolijk. Ik keek terug naar Jackie die tegenover me had plaatsgenomen. 'Er bestaat zoiets als stoelen jongendame. We moeten daar eten op maken ja. Viezerik.' Wees ik haar grijnzend op haar manieren, totaal ontkennend dat ik als eerst op het aanrecht was gaan zitten. Ik glimlachte onschuldig. Ik opende het raam achter me, me er niks van aantrekkend dat dan de arco geen zin had. Ik had gewoon behoefte aan frisse lucht. Ik kon niet zo goed tegen de arco. Ik kreeg er altijd hoofdpijn van. de herrie van buiten kwam zo ook binnen en het leek meteen een stuk drukker, al stonden we nog altijd met hetzelfde aantaal mensen in de keuken.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 20:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ava       Jill       Cooper
    21 jaar • Reclame ontwerpster • Outfit • Met Roz en Darryl bij de hangmat



    "Am I in love with you? Or am I in love with the feeling?"


    "Roz" stelt de jongeman zich voor. Ik neem hem in een vlugge blik op en zie dat hij iets langere lokken heeft dan de meeste jongens. Een strakke kaaklijn en donker ogen en haren. Vanuit een snelle blik stond de jongen me wel aan. Mijn blik gleed verder en ik zag de gitaar aan de zijkant van de hangmat staan. Meteen lag er een volgende vraag op mijn lippen, eentje die ik niet kon stellen doordat Roz wat tegen de ander jongen zei.
    "Kijk, zo iemand moet je hebben. Tenzij je bang bent dat ze je spotlight steelt." Vragend trek ik mijn wenkbrauw, ik had werkelijk waar geen idee waar deze conversatie over ging. Weer maakte ik aanstalten om wat te zeggen en weer werd ik onderbroken door de jongeman. Iets waardoor ik hardop in de lach schoot.
    "Ava. Darryl. Als ik de andere zeventien namen ook nog kan onthouden dan verdien ik een lintje." De andere jongen heet dus Darryl, nu vliegt mijn blik ook snel over de andere jongen heen en eindigt weer op de gitaar.
    "Wie van jullie speelt er gitaar? Mijn zusje speelt ook en ik kan het een heel klein beetje maar lang niet zo goed. Ik weet nog wel als klein kind speelde zij wel eens de piano of gitaar en ik begeleidde haar altijd met mijn stem. Niet dat ik zo goed kan zingen hoor, maar het was gewoon altijd gezellig en leuk om te doen. Ik ben sinds kort ook piano/keyboard gaan spelen, het gaat me nu al stukken beter af maar ik ben nog lang niet zo'n talent als de meeste mensen" ratelde ik aan een stuk door. Geschrokken sloeg ik een hand voor mijn mond, lekkere indruk meteen weer. Ik was net wat drukker dan de gemiddelde mens en dat kon je aan alles merken, ik praatte veel en bewoog veel. Iets waarin ik nu al mijn energie stak en wonder boven wonder zat ik nog steeds op dezelfde plek, normaliter was ik al lang twee keer verplaatst of opgestaan.
    "Maar ik mis haar ook wel heel erg" vulde ik mijn verhaal aan, de woorden klonken erg gedemd door de handen die nog steeds over mijn mond lagen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:17 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    SAFIYA "SAF" FAHEEM
    ««« 23 | OWNER OF A COFFEE CORNER | SITTING AT THE POOL | WITH MAE »»»


    Hoewel het koele water er voor zorgde dat het in de zon goed uit te houden was bond ik mijn haren toch snel in een staart voor ze in mijn nek gingen plakken. Mijn nagels tikten zachtjes mee op de kant van het zwembad op het ritme van het gitaarspel dat ik ergens vandaan hoorde komen. Zo nu en dan hoorde ik gelach op de achtergrond en ik moest dan mijn best doen om niet op te springen en de lachende mensen te vergezellen. Ik was namelijk dol op wat luidruchtigheid. Daarom was het ook raar dat ik nu alleen aan het zwembad zat — mijn broer zou er niks van begrijpen als hij mij zo zag zitten.
          Lang bleef ik echter niet alleen. Een schaduw viel over mij heen waardoor ik omkeek. Van onder mijn wimpers nam ik het meisje in mij op, tevreden dat ze mij gezelschap wilde houden. Haar blanke huidskleur zorgde nogal voor een contrast tussen ons en even vroeg ik me af waarom ze in de zon ging zitten. Ik had namelijk niet het idee dat haar huid dat goed kon hebben. Mijn ogen gleden vervolgens even over haar gezicht heen. Ze was prachtig, dat mocht duidelijk zijn en daarnaast leek ze ook erg vriendelijk te zijn.
          Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een glimlach toen ze zich voorstelde.
          "Mae," herhaalde ik goedkeurend om vervolgens haar hand aan te nemen. "Aangenaam, ik ben Safiya."
          Mijn ogen dwaalden af naar haar lichaam en ik beet onbewust op mijn onderlip voor ik mijn blik weer op haar gezicht richtte. Wellicht was het verstandiger om mijn liefde voor zowel vrouwen als mannen even onder de tafel te schuiven, ik wist immers niet uit welk hout iedereen hier gesneden was.
          "En heb je al het vlees gekeurd of laat jij je net zoals mij verrassen?" vroeg ik de brunette met een grijns waarna ik een hand in het water liet zakken en wat water schepte om dit vervolgens in mijn nek te druppelen. Heerlijk die afkoeling.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Leia Havana Fowler
    WITH AUSTIN || 21 || STUDENT SPECIAL EDUCATION || AT SWIMMING POOL

    she told stories with her eyes,
    she didnt even know she was telling

    De reis was lang en vermoeiend, helemaal van New Orleans naar Maui, en het liefste kroop ze in haar bed, om van de vermoeidheid af te komen, maar ze had eerder de fout gemaakt om geen rekening te houden met het tijdsverschil, waardoor de jetlag enkel erger was. Ze ging dat niet weer doen.
          Haar spullen had ze willekeurig ergens geplaatst. Er waren toch wel genoeg bedden voor iedereen en ze stond er bij haar vrienden om bekend dat ze praktisch overal in slaap kon vallen, dus dat ging toch geen probleem worden. Wel had ze zichzelf eerst wat opgefrist. Van 12 uur reizen word je niet bepaald fris, dus na een snelle douche stond ze in een schone set kleding in de woonkamer. Ze hoorde veel geluid uit de komen, maar een vluchtige blik om het hoekje liet haar weten dat daar nu al mensen bezig waar met alcohol. No thanks. Jetlag plus alcohol plus warm ging niet goed samen, dat wist ze ook uit ervaring.
          Buiten leken er wat minder mensen te zijn, en gezien ze het ondanks haar verfrissing nog steeds warm had, besloot ze het zwembad op te zoeken. Er zaten al wat mensen, maar haar groene kijkers vielen op een blonde jongen die alleen zat.
          'Ik hoop dat de plek naast je nog vrij is.' Ze glimlachte lichtelijk naar hem, zakte naast hem neer en liet haar benen in het water bungelen. 'Ik ben Leia.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    X

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 22:15 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    NILAM HARISH GUPTA
    "Is it just me, or is there a sexual tension in here?"


    26 • INDIAN-AMERICAN • PILOT • IN THE BEDROOM • ALONE

    Terwijl ik als een van de eersten hier aankwam op Hawaï en in het huis heb ik dus ook meteen mijn bed geclaimd en daar mijn koffer bovenop gegooid. Dat moet wel een duidelijk teken zijn dat dit mijn bed is en dat niemand daar aan mag komen. Ik haal mijn hand even door mijn donkere, dikke haren en ik zet mijn zonnebril erin. Ik ga die nodig hebben hier in Maui en ik ben blij dat ik hier eindelijk ben. Ik ben vaker op Hawaï geweest, maar ik kwam nooit verder dan het vliegveld. Ik had nooit tijd om even de cultuur op te snuiven en mooie foto's te maken, behalve foto's van de dichtstbijzijnde palmbomen. Het voelt leuk om hier nu gewoon een hele tijd rond te mogen lopen zonder verder te hoeven werken. Ik heb nu even vakantie en ik wil niet aan werk denken, ook al vind ik het nog zo geweldig om piloot te zijn.
          Met mijn zonnebril, telefoon en alles wat ik mogelijk nodig zou kunnen hebben tijdens deze eerste dag van Are you the one, wat dus niet veel meer is. Ik moet alleen maar de meisjes aan mijn voeten krijgen en zorgen dat we binnen de afgesproken tijd alle matches hebben uitgewerkt, want dan verdienen we een miljoen dollar. Ik verdien prima geld, maar het zou misschien leuk zijn als ik er nog wat aan over zou houden qua liefde. Het was niet echt mijn idee om hieraan mee te doen, maar mijn zusje vond dat ik het gewoon moest proberen. Dat geld is altijd leuk meegenomen, niet? Nu hoor ik overal al stemmen en ik kijk om me heen, maar in de slaapkamer is verder niemand. Ik zie hier en daar wel tassen en koffers liggen, maar ik zou niet van elke koffer kunnen zeggen van wie het is. Sterker nog, ik zou niet weten wie de overige 19 zijn die hieraan mee zullen doen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 22:04 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aidan John Buckley
    26 | Singer & Pianist | British | In the kitchen with Jackie & Bam

    Ik knikte met een glimlach naar blondine die zich introduceerde als Jackie. Een naam die goed bij haar leek te passen. Ze had donkere ogen die haar een fris en aantrekkelijk gezicht gaven. Leuk.
          ‘Bam,’ zei de jongen die naast haar stond.
          ‘Boem,' antwoordde ik automatisch. 'Wacht, wat?’
          Het duurde even tot ik begreep wat hij bedoelde. Zoals hij het woord uitsprak klonk het alsof het zijn naam moest zijn. De jongen, of Bam zoals hij zichzelf noemde, leek geen grapje te maken. Ik besloot er geen verdere vragen over te stellen. Het was tenminste origineel, dat kon ik van mijn eigen naam niet zeggen. ‘Aangenaam.’
          'Er bestaat zoiets als stoelen jongendame. We moeten daar eten op maken ja. Viezerik,’ Bam wees met een grijns naar Jackie die op haar gemakje op het aanrecht zat.
          ‘Schandalig,’ beaamde ik hoofdschuddend. Ik nam een slok van mijn cola. De koude drank deed me goed op een warme dag als deze. Ik zag dat er ook bier gedronken werd. Ik nam het ze niet kwalijk, maar ik deed het ze niet na. Het was een raar iets. Ik kon alleen in de avond genieten van alcohol. Ik had er nooit veel om gegeven, behalve op warme zomerdagen. Bovendien ging ik snel gekke dingen doen wanneer ik dronken was. Ik kon de verhalen van mijn vrienden niet eens horen zonder me te schamen.
          Ik schoof de gedachten van me af en keek terug naar mijn gesprekspartners. ‘Hebben jullie er een beetje zin in? Al mogelijke matches langs zien komen?’


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    ROBIN CLARA BECKETT
    "Do I get bonus points if I act like I care?"


    22 • AMERICAN • MATH STUDENT • THE VAN • ALONE

    Als laatste hijs ik mezelf uit het busje en ik trek mijn koffer met enige moeite uit de achterbak. Ik was juist als een van de eersten op het vliegveld dus mijn koffer lag onderaan. Zelfs als ik eerder uit was gestapt, had ik nog moeten wachten. Alle meiden zijn voor de rest naar binnen gegaan en ik sta even met mijn zonnebril over mijn ogen te kijken naar het huis waar we recht voor staan. Ik fluit toch een keer en knik goedkeurend. Hier kan ik wel enkele weken vertoeven, denk ik. Ik zal straks weer moeten wennen aan mijn studentenkamertje waar ik enkele vierkante meter voor mezelf heb. Hier heb ik een hele tuin en een zwembad, als ik de advertenties zou moeten geloven. Ik weet het niet precies, maar in de vorige seizoenen was het ook zo mooi en groots.
          Met enige moeite sleep ik de koffer achter me aan en ik hijs hem enkele treden omhoog waarna ik bij de voordeur sta. Ik hoor allemaal stemmen, inclusief lage, diepe stemmen van de jongens die ook aanwezig zijn. Ik grinnik kort en zet de zonnebril weer op mijn hoofd zodra ik het huis binnen kom en weer goedkeurend om me heen kijk. Ja, dit ziet er wel uit zoals ik het me herinner van de afgelopen seizoenen. Alleen zijn de camera's nu te zien in plaats van dat wij alles door die camera's heen zien. Zouden ze me al filmen? Ik vind het best spannend en mijn ouders waren niet zo happig op het idee dat ik hieraan mee zou doen, maar het was een kans in mijn leven die ik denk ik maar één keer zou krijgen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imogen Florence Paige

    Here ya go, Hot Tea
    Cause that's what you are
    A hottie

    22 YEARS | MARKETING | AT THE POOL TALKING TO TYLER

    Zevenentwintig, Imogen wou niet zeggen dat het oud was, maar het was wel een stukje ouder dan de jongedame zelf was. Vijf jaar ouder, inprincipe zou het wel kunnen, vijf jaar leeftijdsverschil was mogelijk. Nou was dit nog niet meteen iets waar Imogen zich nu druk over hoefde te maken, de eerste jongen die ze tegen kwam hoefde echt niet haar perfecte match te zijn. Als Imogen nu al zo over deze jongeman zou denken dan viel ze weer terug in haar oude patroon.
    'Op hun achtiende al!' Sprak Imogen verbaasd. 'Shit man, achtien dan ben je der toch ook fucking vroeg bij.' Ondertussen bewoog Imogen haar benen langzaam heen en weer in het water, als het kon was ze nu meteen in het water gesprongen. Echter voelde Imogen nou niet de grote behoefde om haar normale kleding nat te krijgen. 'En jij? 21... 22?' Vroeg Tyler toen aan Imogen. '22 jaar.' Bevestigde ze Tyler zijn vorige vermoedens.
    'Nou ja... Komt helemaal goed hier misschien no? Sprak Tyler nadat Imogen haar eigen verhaal gehouden over waarom zij zich hier dan bevond. 'Het zou moeten werken, want blijkbaar wandeld hier iemand rond die perfect voor me is.' Zei Imogen waarna ze haar schouders kort ophaalde wie wist vond ze hem wel. De prins op het witte paard, Imogen haar blik gleed kort langs de jongens die buiten zaten en toen terug naar Tyler ze zouden het allemaal kunnen zijn
    'Geloof jij er eigenlijk in? Dat er echt een perfecte match voor jou kan zijn? Ik ben er nog steeds niet zo zeker over eigenlijk.' Zei Tyler, zijn vragen waren dingen waar Imogen kort over na moest denken. 'Ik denk dat er wel zoiets bestaat als een perfecte match, een soul mate, maar ik betwijfel of mijn perfecte match hier rond loopt. Als je je bedenkt dat ze een klein aantal mensen hadden om uit te kiezen zeg maar is de kans klein dat de echte perfecte er bij zat. Iemand die goed bij je past vast en zeker, maar perfect ik weet niet.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit - op blote voeten - in de keuken - met Bam, Boyd, Callista, Aiden

    "Ik denk dat wij elkaar van het lijstje kunnen strepen," zei Bam tegen mij, zijn ogen guitig, een grijns om zijn lippen.
          Ik kon niet anders dan blozen.
          "Maar ik vind de zee heerlijk," sprak ik hem tegen. "Zolang ik nog kan staan," mompelde ik er zacht achteraan. Ik was niet trots op mijn angst, ik voelde me er zo kinderlijk door. Sinds mijn zevende was ik al bang voor haaien, omdat ik stiekem Jaws had gekeken. Sindsdien was ik als de dood voor haaien, toen ik jong was, was zelfs het zwembad een probleem.
          De nieuwe jongen stelde zich voor als Aiden, en nadat hij zijn cola had ingeschonken, voegde hij zich in ons gesprek.
          "Er bestaat zoiets als stoelen jongendame. We moeten daar eten op maken, ja. Viezerik," plaagde Bam toen ik mijn billen eenmaal op het keukenblad had geplaatst.
          Aiden beaamde het en ik keek hem quasi-boos aan. Zomaar Bam's kant kiezen.
          "Ik ben niet vies van mijn billen," kaatste ik uitdagend terug, "zouden jullie ook niet hoeven zijn, ik was me goed, hoor." Ik lachte mijn tanden bloot en mijn wangen strak, voor ik een slok van het koude bier nam.
          Ik hoorde de lange jongen met zijn tatoeages praten over een eigen tattooshop en mijn interesse was gewekt.
          "Oh echt? Wat cool! Dan kom ik hierna misschien wel eens langs," brak ik tussen beiden. Ik merkte hoe brutaal mijn actie was geweest en excuseerde mij voor het storen.
          Ik glimlachte naar de jongen en naar Cal, vervolgens naar Bam en Aiden.
          "Hebben jullie er een beetje zin in? Al mogelijke matches langs zien komen?" vroeg Aiden.
          Ik glimlachte. "Nou ja, deze vent hier is zo oppervlakkig dat hij mij na vijf minuten al afstreept," sprak ik sarcastisch - ik rolde met mijn ogen en zuchtte dramatisch. "Voorspelt niet veel goeds," besloot ik toen grijnzend, en knipoogde naar Aiden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 22:21 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    Het meisje hield een hand boven haar ogen en kneep haar ogen wat toe. Ik keek heel even achter mij en zag dat ze tegen de zon in moest kijken. De zon hier op Maui, moest ik toegeven, was ook behoorlijk fel. Nu kon de zon in LA net zo goed behoorlijk fel zijn, maar goed. Het bleef even stil en ze liet haar ogen even kort over mij heen glijden. Vervolgens verscheen er een glimlach op haar gezicht, ik had haar keuring doorstaan. Tegelijkertijd had ik haar onderzoekend bekeken en ik kon niet anders zeggen dan dat ze een ontzettend mooie dame was. Echter waren volgens mij alle vrouwelijke deelnemers stuk voor stuk bloedmooi. Maar sommige mannen hier... Laten we zeggen dat ik, als een overtuigd heteroseksuele jongen, voor sommige mannen mijn geaardheid in twijfel zou willen trekken.
          ‘Als je dat zou willen, dan zou dat echt heel fijn zijn,’ beantwoordde ze mijn vraag en knikte naar haar koffer. ‘Ik geloof dat ik hem iets te hard uit het busje heb laten stuiteren.’
          ‘Ja, ik stond er bij en ik keek erna...’ zei ik lachend en schudde even mijn hoofd. Ze hield haar hand omhoog en ik kwam wat dichterbij. Ze had een wieltje vast. Verbaasd keek ik heen en weer tussen haar koffer en haar hand. Hoe had ze dat voor elkaar gekregen? Vervolgens stak ze haar vrije hand naar mij uit en kantelde haar hoofd wat.
          ‘Ik ben Jade.’ Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik schudde haar hand.
          ‘Aangenaam, ik ben Alexei,’ zei ik vriendelijk en hurkte vervolgens even neer om haar koffer te bekijken. Er mistte inderdaad een wieltje. ‘Ik denk dat je adieu kunt zeggen tegen dat wieltje.’ Ik kwam weer overeind en tilde haar koffer op. ‘Ik draag 'm wel even voor je naar binnen,’ zei ik en keek haar nieuwsgierig aan. ‘Dus... Jade... Waar kom je vandaan? Ik hoor geen accent?’



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Buiten • Jade


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler Elijah Lopez
    27 - Club Owner - At the pool talking to Imogene

    '22 jaar.' bevestigde ze en ik knik lichtjes. 'Het zou moeten werken, want blijkbaar wandeld hier iemand rond die perfect voor me is.' sprak ze en ik richt mijn blik weer op haar. Eigenlijk was het een heel raar idee. Dat hier iemand moet rondlopen die 'perfect' bij je past. Waarschijnlijk zou je het zelf niet eens doorhebben. Niet in het begin tenminste.. Ik begon dan ook na te denken over het spel zelf. Als we alle matches hadden zouden we een miljoen krijgen.. Al was het geld niet iets wat ik persé nodig heb.. Ik begon me ook af te vragen wat voor iemand mijn match zou moeten zijn. Het kon namelijk Imogen zijn die nu naast me zat, of het kon een van de andere negen dames zijn die net zijn aangekomen. Het zou me benieuwen.
    'Ik denk dat er wel zoiets bestaat als een perfecte match, een soul mate, maar ik betwijfel of mijn perfecte match hier rond loopt. Als je je bedenkt dat ze een klein aantal mensen hadden om uit te kiezen zeg maar is de kans klein dat de echte perfecte er bij zat. Iemand die goed bij je past vast en zeker, maar perfect ik weet niet.' sprak ze en ik knik weer. Daar had ze ook weer een punt. For all I know zou mijn echte pérfécte match ergens in Zimbabwe lopen ofzo. Dat weet ik toch allemaal niet. 'Ja daar heb je een punt..' sprak ik dan ook en keek even bedenkelijk voor me uit. 'Ach.. Zolang je maar een klik hebt no? Dan kan alles wel goed lopen.' zeg ik en langzaamaan verscheen er weer een glimlach op mijn lippen. Ik kijk weer naar haar. 'Dus wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Behalve prachtig zijn ofcourse..' vraag ik haar, het laatste op een plagende toon.


    El Diablo.

    Maelys Bryony Dwight
    “If chaos is a work of art – then my heart is a masterpiece.”

    Het meisje zag er niet 'westers' uit. Haar haren en oogopslag waren behoorlijk donker, evenals haar huid. Ik kreeg meer een Midden-Oosten vibe van haar – of in ieder geval iets exotisch. Al met al een beeldschone vrouw.
          ‘Mae,’ herhaalde ze mijn naam en schudde mijn hand. Wacht... heette ze ook Mae? Nou dat zou verwarrend worden. ‘Aangenaam, ik ben Safiya.’ Oké, ze heette dus gelukkig geen Mae. Safiya. Haar naam klonk ook behoorlijk exotisch. Ik merkte hoe haar ogen langzaam van mijn ogen afzakte naar mijn lichaam en iet wat ongemakkelijk trok ik langzaam mijn hand terug. Ik vroeg me af of ze haar best deed om subtiel te zijn, want zo subtiel was ze namelijk niet. Ik schraapte mijn keel. ‘En heb je al het vlees gekeurd of laat jij je net zoals mij verrassen?’ Ze grijnsde en druppelde wat zwembad water over zich heen. Ik stak mijn handen ook even in het water en 'tekende' wat figuurtjes op het wateroppervlak.
          ‘Mooie naam heb je. Misschien een onbeleefde vraag, maar waar kom je vandaan? Je komt niet heel 'westers'–’ ik maakte lucht quotation marks ‘–op me over.’ Ik glimlachte zwakjes en schudde mijn hoofd. ‘Alles is nogal overweldigend dus ik probeer nog steeds te bevatten dat ik serieus hieraan meedoe. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn beste vriendin – die vanaf nu mijn beste vriendin niet meer is–’ ik lachte even kort ‘–had me hiervoor opgegeven en nou ja, hier ben ik.’ Ik keek om mij heen. We waren niet de enige die buiten waren gaan zitten. ‘Maar volgens mij hebben we het niet slecht getroffen.’



    25 • Eigen kledinglijn • Brits • London • Pool • Safiya


    I just caught the wave in your eyes