• Hé,
    Ik ben dol op schrijven, zoals iedereen heer wel volgens mij. Samen schrijven met anderen klinkt ook altijd fijn, zo is schrijven nog steeds spannend omdat je alles niet weet. Omdat ik niet altijd even veel tijd hebb was ik aan het denken om met meerdere te schrijven een stuk of 4 -5. ik heb al vage ideeën maar andere ideeën zijn ook welkom dus daar zouden we dan samen over kunnen brainstormen. Schrijven deed ik eerder vooral over One Direction maar andere personen zijn natuurlijk ook welkom want we kunnen ook mengen of weet ik veel. We kunnen over verschillende dingen schrijven en in verschillende stijlen, ik bedoel in de aard van gossip girl, gebaseerd op een film of serie..

    Heb je interessen en vind je samen schrijven ook altijd fijn? Laat het me dan maar weten zou ik zeggen.

    Liefs Chelsea

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:04 ]

    Ik heb wel interessen ja het lijkt me wel leuk om het op gossip girl kan baseren.

    Ik heb wel interessen, hahah.


    we danced all night to the best song ever.

    Okay Chelsea, jou username. <3 <3 <3
    Maar helaas denk ik niet dat ik tijd/zin heb om aan een verhaal te beginnen, mijn inspiratie en motivatie zijn de laatste tijd nogal afwezig..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb best wel interesse. (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Joella wilt meedoen want jullie schrijven allebei super goed (:


    Some things are changing too much.

    ik heb zeker weten interesse


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou het ook erg leuk vinden! Ik heb ook geen zeeën van tijd, maar ik kan in ieder geval wel elke week minstens één stukje schrijven denk ik :Y)
    Ik hoop dat ik mag meedoen!

    Edit; mochten jullie iets van mijn schrijfstijl willen lezen, dan kan je denk ik het beste het laatste hoofdstuk van mijn meest recente story lezen. Voor iets in de derde persoon kan je even bij Twijfels kijken :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:31 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ík heb al eerder gereageerd, maar hier komt wat over mijn schrijven.
    Schrijfstijl: meestal Ik. TT en VT wisselt per verhaal.
    Wat ik leuk vind:
    -Twilight
    -HP
    -TVH
    -Warrior Cats
    -Cherub
    -Percy Jackson
    -Nicolas Flamel
    1D fanfics vind ik zelf niet zo origineel. Het gaat altijd over hetzelfde. 1D of een lid/een paar leden van 1D(ik vind Liam zelf wel leuk!)
    Ik wil er wel eens over schrijven, maar dan kan het misschien samen met een van de bovenstaande dingen die ik wel leuk vind.
    Maar als jullie dat niet willen hoeft het ook niet hoor!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    Ík heb al eerder gereageerd, maar hier komt wat over mijn schrijven.
    Schrijfstijl: meestal Ik. TT en VT wisselt per verhaal.
    Wat ik leuk vind:
    -Twilight
    -HP
    -TVH
    -Warrior Cats
    -Cherub
    -Percy Jackson
    -Nicolas Flamel
    1D fanfics vind ik zelf niet zo origineel. Het gaat altijd over hetzelfde. 1D of een lid/een paar leden van 1D(ik vind Liam zelf wel leuk!)
    Ik wil er wel eens over schrijven, maar dan kan het misschien samen met een van de bovenstaande dingen die ik wel leuk vind.
    Maar als jullie dat niet willen hoeft het ook niet hoor!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    lijkt me erg leuk om te doen ;d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Je kunt jezelf nog steeds kandidaat stellen, we kiezen morgen pas aangezien we enorm druk bezig geweest zijn met school. Ben je benieuwd naar onze schrijfstijlen kijk dan zeker naar onze verhalen en laat ons weten wat je ervan vindt (:

    Ik heb wel interesse. c:


    The universal language of art.

    Ehmmm, wanneer gaan jullie kiezen? Het was gister dat jullie zouden kiezen. Het is gewoon een vraag, geen pissig/chagie iets(lol)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    Ehmmm, wanneer gaan jullie kiezen? Het was gister dat jullie zouden kiezen. Het is gewoon een vraag, geen pissig/chagie iets(lol)


    Het spijt me,
    Wel we zitten te twijfelen. Nu we zo zitten te denken is met vijf schrijven best moeilijk of er moet een echt goed overlegd worden wie wanneer schrijft en het idee moet ook goed zijn, zodat je er zin in blijft hebben snap je? Ook is ons oorspronkelijke idee wat moeilijk om uit te werken waardoor we er een nieuw moeten verzinnen. Maar ik probeer het zo snel mogelijk te laten weten.

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Het spijt me,
    Wel we zitten te twijfelen. Nu we zo zitten te denken is met vijf schrijven best moeilijk of er moet een echt goed overlegd worden wie wanneer schrijft en het idee moet ook goed zijn, zodat je er zin in blijft hebben snap je? Ook is ons oorspronkelijke idee wat moeilijk om uit te werken waardoor we er een nieuw moeten verzinnen. Maar ik probeer het zo snel mogelijk te laten weten.


    Oké, bedankt!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen