• Hallo c:
    Nou, zoals je waarschijnlijk al verwacht, zoek ik ook een cover voor mijn verhaal. Meestal maak ik ze zelf, maar ik krijg het bij deze maar niet voor elkaar.

    Titel: Lunatic
    Deze wil ik graag op de cover hebben, met een extra benadrukking van 'luna'.
    Ik wil absoluut niet mijn username erop.

    De voorlopige flaptekst:

    Sirius Black is niet gek. Hij is krankzinnig. Na de oorlog is er iets geknapt in de jonge man en James kan alleen toekijken hoe de man die ooit zijn beste vriend is geweest langzaam maar zeker alle banden met de realiteit lijkt te verliezen.

    Remus Lupin is geen mens. Hij is een weerwolf, het uitschot van de samenleving. Hij heeft geen rechten en is zelfs amper nog een beest te noemen. Als je maar vaak genoeg een monster wordt genoemd, ga je het vanzelf geloven.

    Wanneer hun levens zich vermengen, lijkt alles alleen maar bergafwaarts te gaan. Remus, de man die alleen maar vrij wil zijn, is overgeleverd aan de grillen van een man die het verschil tussen goed en slecht niet meer weet. James staat machteloos. Maar wat hij niet weet, is dat Sirius zijn hulp niet nodig heeft, net zoals de wolf in hun huis dat niet heeft. Ze hebben alleen elkaar nodig...


    Veel meer kan ik vrees ik aan samenvatting niet geven, want veel verder is de verhaallijn niet uitgedacht :x het verhaal gaat in de kern over Sirius, die krankzinnig is, en Remus, die amper meer dan een beest is, en hoe ze elkaar nodig hebben in hun zoektocht naar vrijheid en naar hun menselijke kant. Hoe ze elkaar nodig hebben om alle gebroken stukken weer aan elkaar te lijmen.

    Wat ik graag wil, is dat er wel iets van een wolf of volle maan op de cover komt te staan, aangezien het feit dat Remus een weerwolf is wel een belangrijk aspect in het verhaal is.
    Verder ben je behoorlijk vrij met wat je doet. Ik heb niet graag herkenbare gezichten erop. Het belangrijkste is dat de cover de wanhoop, de krankzinnigheid en het feit dat ze beide bijna uit elkaar vallen uitstraalt.

    [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:59 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hey hallo, zeg wat about de pen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hey hallo, zeg wat about de pen :'D

    Die is geëvolueerd naar iets wat een stuk minder luchtig is om vervolgens ook nog de pen te laten verdwijnen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb even iets geprobeerd (:


    cause i'm a little unsteady

    Ik heb mijn pinterest-bord in de op gezet. Misschien geeft dat een beter beeld van wat ik wil(want dat weet ik zelf ook niet helemaal :'D )



    oceaanwind schreef:
    Ik heb even iets geprobeerd (:


    Hij is leuk ^^ het is alleen niet helemaal de soort sfeer die ik zoek :x wel bedankt!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb mijn pinterest-bord in de op gezet. Misschien geeft dat een beter beeld van wat ik wil(want dat weet ik zelf ook niet helemaal :'D )



    (...)
    Hij is leuk ^^ het is alleen niet helemaal de soort sfeer die ik zoek :x wel bedankt!


    Dacht ik al wel hoor maar dan ga ik toch moeten passen voor de cover. De pintrest pagina is echt nice maar dat kan ik niet vrees ik. Zo ver gaan mijn photoshop kunsten niet.
    Hopelijk vind je iemand anders die je kan helpen.


    cause i'm a little unsteady

    Als ik de tijd kan vinden wil ik wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Ik ga iets proberen!
    Mag de cover zwartwit zijn of liever niet?


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik ga iets proberen!
    Mag de cover zwartwit zijn of liever niet?

    Zwartwit is helemaal prima ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als je liever een lichtere stijl van cover hebt, kan ik dat ook proberen. (:


    The soul needs autumn.

    Ik wil ook wel helpen. Mag het ook in kleur zijn? En je wilt zeker een verticale cover?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik wil ook wel helpen. Mag het ook in kleur zijn? En je wilt zeker een verticale cover?

    In kleur is ook helemaal goed (:
    Mijn voorkeur gaat wel naar verticaal ja.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Delacroix schreef:
    Als je liever een lichtere stijl van cover hebt, kan ik dat ook proberen. (:


    Wauw, deze is gaaf!
    Zou de titel misschien iets groter kunnen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Wauw, deze is gaaf!
    Zou de titel misschien iets groter kunnen?


    Beter zo? (:


    The soul needs autumn.

    Oeh, ik zat inderdaad ook al te denken om dat plaatje van Hemlock Grove te gebruiken. (:

    Even twee versies gemaakt voor ik wegga van werk. (A)
    De ene is de weerwolf variant, bij de andere zit ook 'Sirius' erbij. Ben benieuwd wat je ervan vind, al ga ik denk ik nog wel iets voor je proberen.



    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oeh, ik zat inderdaad ook al te denken om dat plaatje van Hemlock Grove te gebruiken. (:

    Even twee versies gemaakt voor ik wegga van werk. (A)
    De ene is de weerwolf variant, bij de andere zit ook 'Sirius' erbij. Ben benieuwd wat je ervan vind, al ga ik denk ik nog wel iets voor je proberen.




    Die is nice!


    The soul needs autumn.