• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    It's been ages since I bought this many books in one go and it's actually kinda nice. I fell out of love with reading for a while and now I'm slowly falling in love again.


    kindness is never a burden.

    I don't have energy to breath — let alone go to my internship tomorrow.


    fuck dit ik haat mensen
    waarom hebben mensen hersenen
    ik haat mensen met hersenen
    domme hersen-gevulde mensen


    Heaven is a place that we all have

    De Nederlandse versie van dsmtw is echt slecht, wow. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik vind het nu zo lullig om aan mijn zus te vragen of ze geld kan overmaken naar me, omdat ik zelf te lui ben om naar de bank te fietsen...
    En het is niet eens dat ik het geld niet heb, maar ik wil gewoon mijn cos bestellen maar ik heb geen zin om het geld op de bank te zeggen en ughh I don't know - should I be lazy and ask her and just give her the €35 in cash or put it on my account myself..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 20:11 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel hated


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    I feel hated


    Heaven is a place that we all have

    I think I can thank this headache to sleep deprivation...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 20:27 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm the most stupid and ugly person ever 💫


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    honestly als ik ooit ergens niet op reageer is dat tien van de tien keer omdat ik 1 dacht dat ik al gereageerd had of 2 helemaal vergeten ben te reageren en nul van de tien keer omdat ik je niet aardig vind

    Oh ja hoor. Wie wordt er weer ziek de dag voor dr assessment..

    Yep it's me.

    Beter slaap ik wel goed vannacht en werken die kinders ook een beetje mee morgen, dan is er nog een kans op slagen.
    Wish me luck .


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    deze hier gaat weer boeken lezen en huilen en slapen


    Heaven is a place that we all have

    lluitador schreef:
    Oh ja hoor. Wie wordt er weer ziek de dag voor dr assessment..

    Yep it's me.

    Beter slaap ik wel goed vannacht en werken die kinders ook een beetje mee morgen, dan is er nog een kans op slagen.
    Wish me luck .


    beterschap c:


    Heaven is a place that we all have

    If there would be a prize for being a loser, you'll still end up second place. Because you're a loser.

    Mainly my thoughts about myself.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.