• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

ik ben er zeker van dat je slechts wachtte op het moment en nu moet ik opstaan

omg het is vrijdaggggg

[ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 7:39 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ach mens, houd je klep gewoon gesloten. Je roept dat wij vieze kapitalisten zijn omdat we schijnbaar onnodige dingen kopen voor onszelf. Jij krijgt alles van pappie en mammie of steelt het. Bitch, communism, where? ✨

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Kut.....
    Straks topo
    Moest 100 dingen leren,
    Niet gedaan...
    Vier fout is onvoldoende...
    Ik haal sws een 1

Treat People With Kindness

Stiekem hoop ik dat mn beste vriendin op de uni door heeft dat ik hem leuk vind en er zelf tegen mij over begint, want help, ik durf niet, maar ik heb eigenlijk wel iemand in RL nodig, die hem ook kent, om me door deze verliefdheid heen te slepen, welke kant het ook op zal gaan.

Ugh koppijn.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb een voldoende? Hoe dan? Dan zal het wel precies een 5.5 zijn. Want ik heb sowieso 3 fouten gemaakt.

Once again I let my imagination fool me.

Waarom blijf ik na 3 uur naar bed gaan

Caution first, always.

Ugh waar komt die kut herrie vandaan+.+

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Natuurlijk gooi ik kokend hete thee over mijn hand heen waardoor ik mijn hele hand verbrand.

Ik zie er echt uit als een zombie-spook-lijk-skelet.

Aan de ene kant helemaal niet zenuwachtig aan de andere kant who am i fooling, neem na negen maanden mijn vriendje eens naar huis mee en dan gaan we gelijk naar papa's toneelstuk en god knows hoe vreemd die dingen kunnen zijn. Thank god for het feit dat mijn middelste zusje haar vriendje ook voor het eerst meeneemt na een jaar. If we go down dan maar tegelijkertijd

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Ik moet over 20 minuten bij de tandarts zijn maar lig nog in bed. Oooooops

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ugh, ik haat het als je antwoord goed is, maar het volgens het programma anders moet en dus fout is.

[ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 10:57 ]

Ik heb zo'n zin in vanavond en morgen en overmorgen doei.

— Inner peace, it's hard to find. —