• Naar aanleiding van een cabaretvoorstelling op Netflix keek ik gewoon even, uit nieuwsgierigheid, op de website van Pieter Derks.
    En wat blijkt?

    Hij komt naar Eindhoven! Weliswaar pas in juni, maar schijt - M'N VRIEND EN IK GAAN NAAR PIETER DERKS!

    Hij is zo geweldig.

    De directie van de dierentuin stond al toe te kijken met de telefoon in hun hand en postte iets met “hekje dierentuin” op Twitter. Nou ja, een dierentuin zonder hekje is sowieso chaos natuurlijk...


    In de politiek werkt het zo; als je zegt dat je ergens voor bent, klinkt dat veel positiever dan zeggen dat je ergens tegen bent. In Amerika zijn er veel mensen tegen abortus, die noemen zich pro-life. En in Nederland heb je mensen die tegen treinen zijn. Die noemen zich Prorail.


    Het nieuws verdwijnt waar Gerrie Eickhof verschijnt! Stuur 'm naar Damascus en volgende week is de oorlog voorbij.


    Dussss... Hebben jullie onlangs nog een klein vreugdemomentje meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:31 ]


    oi, suzy

    Hij is echt heel leuk, ik zou bijna naar hem toegaan, maar toen toch niet, muhh.

    Binnenkort ga ik naar een andere cabaretier, namelijk Javier Guzman, zo veel zin in, hihi!!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 11:40 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ken hem niet, maar die tweede quote is geweldig haha.
    En leuk dat je hem kan zien, veel plezier!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    PIETER DERKS <3 <3 <3

    Ben toch wel een redelijk grote fan van hem (doh, watch my username)

    Ik dacht dat ik echt gewoon de enige tiener was die fan van hem is dus ik dacht meh ik ga geen topic openen.
    Probeer al kaartjes te krijgen sinds de try outs van Van Nature (dat was 2011 of 2012 geloof ik, weet het niet precies meer maar ik zat in de brugklas). Toen vond m'n moeder me te jong. En ZGAN was overal waar ik keek uitverkocht :c Toen zag ik tijdens de kunst les vorig jaar toen we ckv activiteiten voor 4eklassers gingen 'keuren' dat hij met de tryout van spot naar het theater in de buurt zou komen, op 1 februari. Stress stress stress toen er kaartverkoop was, na de voorverkoop waren er nog maar 4 kaartjes over. Ik had m'n internetbankier zooi meegenomen naar school, was precies op tijd (in de les notabene) kaartjes aan het kopen, wil ik betalen, uitverkocht. Ik heb serieus zitten huilen.

    Toen, 29 mei (oid). Kaartverkoop Stadsschouwburg Utrecht ging van start. Sinds die avond ervoor zat ik al ingelogd op de website van het theater. Er was toen een wachtrij van 20 man, op de kaartverkoop dag zelf was er zelfs een wachtrij van 3000(!) mensen. Gelukkig had ik m'n laptop die nacht aan laten staan. Kaartje geselecteerd op de 1e rij, viel weg bij het betalen. Toen helemaal trillend met tranen in m'n ogen nog een keer geprobeerd, ook op de 1e rij alleen een paar stoelen naar de zijkant toe, EN DAT GING GOED 😍😍😍😍😍😍😍😍

    Ik kan zeggen dat ik de trotse eigenaar ben van een kaartje voor Pieter Derks OP DE EERSTE RIJ op 16 mei 2017. IK GA HEM EINDELIJK ZIEN OHMYGOD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly