• Ik heb net gehoord dat mijn boek vier maanden eerder wordt uitgegeven dan eerst de bedoeling was. Hij komt nu in mei uit in plaats van september en aaaah ik ben zo blij haha. *O*

    Wachten is echt killing en nu wordt de tijd gewoon haast gehalveerd. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mei dit jaar of mei volgend jaar?
    Maar super leuk, Natas! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit jaaar!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat geweldig nieuws!
    Ik moet nog steeds je eerste boek kopen... maar daar moet ik nog maar even een keer braaf voor sparen haha

    Yaaay, minder lang wachten voor mij! :Y)

    En ook voor jou hartstikke cool, haha ^^


    Stenenlikker

    Wat cool! Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefelicieerd!

    Wat gaaf!! Ik moet nog steeds je eerste boek kopen. Als ik al mijn ongelezen boeken heb uitgelezen zal ik die van jou eindelijk maar eens gaan kopen.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit deed me er gisteren aan herinneren dat ik je eerste boek nog moest kopen, trouwens! c: Heb 'm onmiddellijk besteld! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooh super leuk ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Krolock schreef:
    Wat geweldig nieuws!
    Ik moet nog steeds je eerste boek kopen... maar daar moet ik nog maar even een keer braaf voor sparen haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah dat is niet enkel goed nieuws voor jou (wbw) Super leuk Natas!


    Happy Birthday my Potter!

    Wat fijn!


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Oh, super! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, geweldig nieuws! Lijkt me echt superleuk om een boekenwinkel binnen te lopen en je eigen boek daar te zien liggen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien