• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Graves schreef:
    Ik ga echt voor eeuwig blijven lachen om mijn pf. Het lijkt alsof Graves bij McDonald's werkt ;3


    Haha ik dacht even dat je het had over Graves uit League of Legends, jammer. Haha


    26 - 02 - '16

    Stop.


    Mhm?

    Graves schreef:
    (...)
    Someone write that fic!
    Pls laat het zo zijn dat de echte Graves niet vermoord is en dat het polyjuice potion was en dat hij terugkomt pleaaase. Mijn hart werd echt gebroken toen Colin Farrell werd ingeruild voor Johnny Depp :W


    Daar hoop ik stiekem ook op want het zou zo'n mind fuck zijn en bovendien was Colin zo geweldig. Hoe geweldig zou het zijn als de echte Graves nu opeens de good guy is en telkens kijken ze hem allemaal aan van the fuck this is so weird you were evil.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Daar hoop ik stiekem ook op want het zou zo'n mind fuck zijn en bovendien was Colin zo geweldig. Hoe geweldig zou het zijn als de echte Graves nu opeens de good guy is en telkens kijken ze hem allemaal aan van the fuck this is so weird you were evil.

    Jaaaaaaa dat is echt precies wat ik wil :'D Daarbij zou hij zo'n badass zijn want revenge and all that. Ik hoop echt zo vreselijk dat ze die kans niet weggooien damn.


    Caution first, always.

    Dit is echt, zo ontzettend sad maar ook zo ontzettend mooi tegelijkertijd. Het maakt me zo ontroerd dat ik er tranen van in mijn ogen heb.


    Deep inside, I've never felt alive

    Graves schreef:
    (...)
    Jaaaaaaa dat is echt precies wat ik wil :'D Daarbij zou hij zo'n badass zijn want revenge and all that. Ik hoop echt zo vreselijk dat ze die kans niet weggooien damn.


    Yush idd. Like iedereen is lief en dan komt Graves met zijn nood aan wraak extreem gedreven de good guys te helpen, maar gelijktijdig veel extremer dan zij zijn. Echt als ze dit niet doen moet er sws verplicht een fanfic van komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Yush idd. Like iedereen is lief en dan komt Graves met zijn nood aan wraak extreem gedreven de good guys te helpen, maar gelijktijdig veel extremer dan zij zijn. Echt als ze dit niet doen moet er sws verplicht een fanfic van komen.

    Yaas yaaaas *O* Nu maar hopen dat ze, als hij terugkomt, Colin snel confirmen anders blijf ik 100 jaar in spanning zitten ):


    Caution first, always.

    Ik ben te gelukkig, dat voorspelt meestal niet veel goeds voor komende dagen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben echt radeloos wat ik moet doen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigh, arme vrouwen. Amerika gaat langzaam aan weer terug naar de oertijd. Er gaan nu zo veel ongewenste kinderen komen. Een celstraf van een jaar is het zo meer waard dan opgescheept zitten met een ongewenst kind. Hopelijk zijn de vrouwen zo slim om naar een andere staat te gaan voor abortus.

    Ik wil niet gaan. Ik wil mijn vriend bellen en hem kunnen zeggen dat alles goed komt. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh. Je date nu iemand anders. Okay. Dan moet ik je ook maar gaan vergeten. I guess.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Oh. Je date nu iemand anders. Okay. Dan moet ik je ook maar gaan vergeten. I guess.



    Ur so much better than him. 'Cuz u got pink hair.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    Ur so much better than him. 'Cuz u got pink hair.

    Haha fuck yeah *O*
    Het is vooral dat ik dacht dat hij zich er ook kut om voelde, maar dat hij like verder gegaan is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom zijn de titels van reclameposts altijd zo onsamenhangend?

    // Ik wil niet naar school.