• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Deze trein is zo druk; hallo claustrofobie. :c

— Inner peace, it's hard to find. —

Teveel mensen verwarren tegenwoordig het hebben van een eigen mening met je gedragen als een asociale, onbeleefde idioot. Y'all need a slap in tha face.

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

Dit is niet (NIET) iets voor mij, dat is duidelijk

???!!!

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik wou dat wij plek hadden voor een kerstboom. Maar alle spullen van mijn zusje staan in de huiskamer.
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Ik ben echt vrolijk nu. Zo raar. Echt mijn medestudenten zijn geweldig. Ze hebben mij helemaal opgevrolijkt (bloos)

Happy Birthday my Potter!

NEIKED ft. Dyo - Sexual is mijn levenslied op het moment.

Ik ben echt zo in de war over mijn toekomst nu na deze dag. Kan niet wachten tot ik thuis ben en het er met papa over hebben kan.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Dear straight women... I mean 'straight women'. Leave me the FUCK alone.

kindness is never a burden.

Je weet dat je levenloos bent als je je paard hebt laten meedoen aan meer dan 2000 (!!!) competities op één dag.

Oh no de man met de hamer. Mjölnir bescherm mij!

Net HEX van Thomas Olde Heuvelt uitlegezen en ik griezel er nog van. (En dat heb ik bijna nooit van een boek)
    Luister naar de wind/flipperen in 1973 gister uitgelezen. Dat was een 'oké' boek. Zometeen The Voice kijken en morgen maar twee reviews schrijven! (:

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Ik ga kerstboom zetten

[ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 20:34 ]

CooleSarah11 --> TwinButterfly

Cosplays maken voelt altijd een beetje als knutselen voor grote kinderen :Y)

Zo leuk als anderen de woorden anders neerzetten en doen alsof het hun reactie is (joehoe)
    (not about Q)

/ mijn badwater is zooo verrekte heet 🔥
    Maar de bruisbal ruikt echt heerlijk :3

[ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 20:47 ]

zeg hallo tegen shania en mij
    wij zijn lekker aan het chillen