als er een emotie is waar ik écht niet mee om kan gaan, dat is het wel teleurstelling. en niet eens mijn eigen, want dat is oké, maar die van andere mensen?? nee, oh mijn god, er is letterlijk heel erg weinig op aarde wat voor mij erger is dan mensen zien die enthousiast ergens over zijn en op iets hopen en ergens zin in hebben en zich verheugen en dan plotseling iets heel anders krijgen dan ze dachten en vervolgens niet alleen níét hebben wat ze hadden verwacht, maar zich vaak ook nog eens gekwetst en stom voelen over dat ze ergens op durfden te hopen terwijl ze helemaal niets hebben gedaan om zo'n koude douche te verdienen en argh nee
(aka mijn ouders hebben kaartjes gekocht voor ballet maar ik heb heel erg sterk de indruk dat dit niet voor de voorstelling is, maar voor een live uitzending daarvan en dat wisten ze niet en fuck, fuck, fuck)
((aka niemand heeft iets fout gedaan en iedereen doet er oké over en het ballet kan mij zelf eigenlijk helemaal niet veel schelen maar toch wil ik nu huilen))
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan