• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En nu mogen er geen leuke figuurtjes meer op bepaalde etenswaren staan omdat kinderen dan sneller ongezond gaan eten.

    Ik word soms een beetje moe van de mensheid.

    als er een emotie is waar ik écht niet mee om kan gaan, dat is het wel teleurstelling. en niet eens mijn eigen, want dat is oké, maar die van andere mensen?? nee, oh mijn god, er is letterlijk heel erg weinig op aarde wat voor mij erger is dan mensen zien die enthousiast ergens over zijn en op iets hopen en ergens zin in hebben en zich verheugen en dan plotseling iets heel anders krijgen dan ze dachten en vervolgens niet alleen níét hebben wat ze hadden verwacht, maar zich vaak ook nog eens gekwetst en stom voelen over dat ze ergens op durfden te hopen terwijl ze helemaal niets hebben gedaan om zo'n koude douche te verdienen en argh nee

    (aka mijn ouders hebben kaartjes gekocht voor ballet maar ik heb heel erg sterk de indruk dat dit niet voor de voorstelling is, maar voor een live uitzending daarvan en dat wisten ze niet en fuck, fuck, fuck)

    ((aka niemand heeft iets fout gedaan en iedereen doet er oké over en het ballet kan mij zelf eigenlijk helemaal niet veel schelen maar toch wil ik nu huilen))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    guy: hey zin om wat te doen vanavond?
    me: sorry ik ben druk
    me in head:




    i put the fun in funeral

    Ik kan het beste gewoon verdwijnen.

    Square schreef:
    als er een emotie is waar ik écht niet mee om kan gaan, dat is het wel teleurstelling. en niet eens mijn eigen, want dat is oké, maar die van andere mensen?? nee, oh mijn god, er is letterlijk heel erg weinig op aarde wat voor mij erger is dan mensen zien die enthousiast ergens over zijn en op iets hopen en ergens zin in hebben en zich verheugen en dan plotseling iets heel anders krijgen dan ze dachten en vervolgens niet alleen níét hebben wat ze hadden verwacht, maar zich vaak ook nog eens gekwetst en stom voelen over dat ze ergens op durfden te hopen terwijl ze helemaal niets hebben gedaan om zo'n koude douche te verdienen en argh nee

    (aka mijn ouders hebben kaartjes gekocht voor ballet maar ik heb heel erg sterk de indruk dat dit niet voor de voorstelling is, maar voor een live uitzending daarvan en dat wisten ze niet en fuck, fuck, fuck)

    ((aka niemand heeft iets fout gedaan en iedereen doet er oké over en het ballet kan mij zelf eigenlijk helemaal niet veel schelen maar toch wil ik nu huilen))


    dit is zo herkenbaar o mijn god
    now i feel sad for your parents


    i put the fun in funeral

    oké like ik heb altijd geweten dat er racisten bestonden, dat er zoveel racisten bestonden, maar dit meisje is toch echt next level
    for christ's sake
    volgens mij heb ik de ernst ervan zwaar onderschat - en ik denk ook dat veel mensen de ernst ervan zwaar onderschatten
    https://twitter.com/TradSierraHotel?ref_src=twsrc%5Etfw


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    oké like ik heb altijd geweten dat er racisten bestonden, dat er zoveel racisten bestonden, maar dit meisje is toch echt next level
    for christ's sake
    volgens mij heb ik de ernst ervan zwaar onderschat - en ik denk ook dat veel mensen de ernst ervan zwaar onderschatten
    https://twitter.com/TradSierraHotel?ref_src=twsrc%5Etfw


    Ik weet niet of ik moet lachen of huilen (':


    Mhm?

    Ik wil eigenlijk echt naar Bazart in de Lotto Arena, nu nog vrienden vinden die meewillen. Of fiksen dat mijn lief meegaat en hopen dat alles dan nog koek en ei is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je leest het. Reageer dan. :c
    #frustratie om alles vandaag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    agree and when vakoverschrijdende leerstof kicks in hahaha isomeren polymeren monomeren


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nee ik wil echt niet ziek worden, help


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vandaag in mijn leven:
    - Yoda is een sith lord
    - Waar gaat die fanfic over? Die ene die ik aan het schrijven ben?
    - 60s aesthetic gays!
    - "Ik schrijf nooit meer!" "Dat zeg je twee keer per week"
    - *leest 50 pagina's aan examenmateriaal voor het vak geschiedenis*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaw, hij speelt Stitches nu op zijn gitaar :3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Urgh ja hier heb ik wat aan.. Ik heb er al helemaal geen zin meer in op deze manier, maar ik heb al de jurk en ik heb juist mijn vriendinnen overgehaald om mee te gaan en ugh ik wil niet als hij niet komt en de kans dat hij komt is zo minuscuul en ik ben veel te awkward om te vragen of ze gaan en uuuuuuuuuuuugh ik haat crushes hebben op mensen die ik niet verdien.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 19:55 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Remember when I lost all of my friends? Yeh.


    Heaven is a place that we all have