• Oke, ik ben dus heel erg fan van The Hungergames, en nog meer fan van Peeta(L) Maar ik zoek op story's, en ik kan maar geen leuke vinden.
    Ik baal daar echt van! Dus mijn vraag was, is iemand nog van plan om een verhaal te schrijven over hem?
    Het liefst iemand met een leuke schrijfstyle dus. Of wil iemand er een samen met mij schrijven?


    Herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken !!

    Ik heb een SA over Peeta en Katniss, over het moment dat Peeta haar aanvalt en wat er dan door zijn hoofd gaat. Was voor een schrijfwedstrijd, waarbij de opdracht was dat ik me in iemand moest verzetten en vanuit zijn of haar oogpunt wat moest schrijven.
    Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Schrijf er zelf eentje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Schrijf er zelf eentje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Praelectio schreef:
    Schrijf er zelf eentje.


    26 - 02 - '16

    Omdat die hype voorbij is, blijkbaar. Jaartje geleden stonden d'r nog zat in de spotlight.

    Blijkbaar geen animo voor. Maar wacht maar tot deel twee uitkomt, dan krijg je weer zo'n fangirl-golf..


    ars moriendi

    Praelectio schreef:
    Schrijf er zelf eentje.


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk dat de meesten ook zelf hun 'eigen' Spelen willen schrijven, in plaats van een personage van een ander te 'stelen'. :')


    help