• Brofist!

    Ik zeg je even op voorhand dat als je pewdiepie niet kent, het ook niet zoveel zin heeft van dit te lezen. (:


    Misschien heb je het al gezien, misschien nog niet, maar 's werelds grootste youtuber gaat zijn account verwijderen. Wanneer hij de 50.000.000 subscribers haalt is hij van plan om zijn channel voor goed te verwijderen. Zijn subs stijgen nu met 5 à 10 per seconde (dit kunnen niet anders dan de haters zijn...)

    Er is echter nog nieuws.
    Wanneer hij die 50 miljoen haalt verwijderd hij dan wel zijn kanaal, maar het is vanzelfsprekend dat je niet zomaar stopt als je eenmaal zo ver bent geraakt. Felix is van plan om een nieuw kanaal te starten. En hoewel het mij enorm oplucht dat hij er niet zomaar zonder pardon vandoor gaat, is het toch even wennen aan het feit dat pewdiepie binnenkort niet meer pewdiepie zal zijn.

    De reden?
    Hij wil niet dat de inactieve kijkers hem in hun subbox hebben staan, wat enerzijds wel te begrijpen is natuurlijk. 49.000.000 abonnees en 2.000.000 views, dat compenseert niet helemaal. Hij vertelt dat hij het leuker vindt wanneer zijn subs en zijn views een klein beetje overeenkomen.

    Zal pewdiepie nog hetzelfde zijn als hij niet meer de grootste is? Dat is een vraag die tot nu toe onbeantwoord blijft.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 18:42 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Hij verwijderd z'n account omdat youtube zo erg aan het rommelen is, dat zijn video's minder vaak bekeken worden omdat ze minder recommended zijn, wat zijn inkomsten weer beïnvloed. Ik denk dat het hem niet langer echt om het geld te doen is, maar meer dat hij een soort statement probeert te maken. Achja, youtube met een wat minder populaire pewdiepie overleven we nog wel.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik volg hem al jaren - niet dat ik al zijn video's kijk want ze zijn lang niet allemaal even leuk.

    Natblida schreef:
    Hij verwijderd z'n account omdat youtube zo erg aan het rommelen is, dat zijn video's minder vaak bekeken worden omdat ze minder recommended zijn, wat zijn inkomsten weer beïnvloed. Ik denk dat het hem niet langer echt om het geld te doen is, maar meer dat hij een soort statement probeert te maken. Achja, youtube met een wat minder populaire pewdiepie overleven we nog wel.

    Ja, helemaal waar!
    Maar youtube is in het algemeen niet meer wat het vroeger was.


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Krolock schreef:
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik volg hem al jaren - niet dat ik al zijn video's kijk want ze zijn lang niet allemaal even leuk.

    Ik hoop echt dat het een beetje goedkomt...
    Net als jij kijk ook ik lang niet elke video, maar ik vind het wel oprecht jammer dat hij na zoveel video's besluit om zijn account weg te halen.


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Natblida schreef:
    Hij verwijderd z'n account omdat youtube zo erg aan het rommelen is, dat zijn video's minder vaak bekeken worden omdat ze minder recommended zijn, wat zijn inkomsten weer beïnvloed. Ik denk dat het hem niet langer echt om het geld te doen is, maar meer dat hij een soort statement probeert te maken. Achja, youtube met een wat minder populaire pewdiepie overleven we nog wel.

    Ik denk wel dat hij even populair blijft, de echte fans kijken elke video en gaan hem ook volgen op zijn nieuwe account. Hij zal alleen lang niet zoveel abo's krijgen.

    Toen ik hem heel lang geleden nog volgde had hij ook ooit al een video gemaakt over dat youtube 'broken' was en dat heel veel mensen zijn video's niet meer in hun abo lijst zagen staan. Volgens mij is er nu net zo iets aan de hand en heeft YT ook alles omgegooid zodat video's lastiger te vinden zijn.

    Ik denk niet dat dit de manier is, eerlijk gezegd. Pewdiepie heeft me altijd al geërgerd, en ik volg hem dan ook helemaal niet; maar ik vindt het een beetje een 'jerk move' van hem. Oké dat je wil dat je views vs abonnees overeenkomen, maar je kanaal helemaal verwijderen... Als iemand dan een van z'n oude video's wil bekijken, dan heeft die maar pech? Als iemand terug wil kijken op advies dat hij bijvoorbeeld in een reactie op een oude reactie heeft gegeven, kan die ook niet meer even teruggaan naar die reactie. Hell. Twee miljoen aan views is nog altijd veel, en daar zal hij sowieso nog z'n geld uit halen. Bovendien is Youtube wél aan het zoeken naar oplossingen voor het spontaan ont-abonneren, dus met die actie haalt hij sowieso niet veel uit.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 19:42 ]


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Ik denk niet dat dit de manier is, eerlijk gezegd. Pewdiepie heeft me altijd al geërgerd, en ik volg hem dan ook helemaal niet; maar ik vindt het een beetje een 'jerk move' van hem. Oké dat je wil dat je views vs abonnees overeenkomen, maar je kanaal helemaal verwijderen... Als iemand dan een van z'n oude video's wil bekijken, dan heeft die maar pech? Als iemand terug wil kijken op advies dat hij bijvoorbeeld ook niet meer even teruggaan naar die reactie. Hell. Twee miljoen aan views is nog altijd veel, en daar zal hij sowieso nog z'n geld uit halen. Bovendien is Youtube wél aan het zoeken naar oplossingen voor het spontaan ont-abonneren, dus met die actie haalt hij sowieso niet veel uit.

    Precies dit!
    Nou ja, het feit dat hij je ergert, dat is jouw mening. Maar zoals je zegt, met 2 miljoen views heb je ook niet meteen het recht om te klagen. Ik denk dat hij nu intussen een stuk of 3000 video's heeft, wil dit dan zeggen dat al het werk voor niks is geweest? Net zoals ook jij vermelde over het feit dat je de oude video's, zeg maar, niet meer kan terugkijken.


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Oh, ik zie dit topic nu pas. Ik vind het een beetje vaag wat hij nu doet, zomaar even 6 jaar werk weggooien? Beetje vreemd. Misschien gaat hij wel naar jacksepticeye2. Ach ja, het is Pewds. Je weet maar nooit.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik vind het vreemd dat hij zoveel jaar werk en alles gaat weggooien. Je gaat me niet zeggen dat je nu opeens gaat stoppen, alleen maar omdat je per se wil dat de abonnees en views een beetje gelijk zijn? Dat is nogal... stupid, eerlijk gezegd. Zeker als je besluit om later toch weer een nieuw kanaal te starten. Dan kan je toch net zo goed deze houden? Twee miljoen is trouwens nog steeds een mooi aantal views in mijn ogen, ongeacht je enorm veel abonnees hebt. Maar goed, vroeger keek ik weleens naar Pewdiepie, maar die tijd is een beetje voorbij, tenzij ik bij hem als eerste terecht kom als ik op zoek ben naar een gameplay.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:20 ]


    16 - 09 - '17

    Pewdiepie kennende :'D zit er nog wel een addertje onder 't gras bij 'm c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Pewdiepie kennende :'D zit er nog wel een addertje onder 't gras bij 'm c;


    Vast ja, haha


    16 - 09 - '17

    Dat word snel nog een keer zijn Amnesia video's kijken D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAAAAAAAAHHAHAHAHA HET WAS EEN GRAP JEZUSMINA


    Heaven is a place that we all have

    Nu heeft hij dus een hoop haters als subscribers erbij.


    Ik wil een tuin vol egels

    Eucalyptus schreef:
    HAAAAAAAAHHAHAHAHA HET WAS EEN GRAP JEZUSMINA

    Echt? how sad. Ik hoopte dat het echt was.