• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Raja schreef:
    zeg hallo tegen shania en mij
    wij zijn lekker aan het chillen


    Hooooooi Shania en Mehri! Veel plezier met z'n tweetjes (wbw) sorrynotsorry


    Happy Birthday my Potter!

    Raja schreef:
    zeg hallo tegen shania en mij
    wij zijn lekker aan het chillen


    sup potatoes of mine

    gif of djif


    Heaven is a place that we all have

    Ben het nu alweer helemaal zat. Hwt water is veel te heet.

    weet je thee is een aanslag op mijn maag en ik krijg altijd buikpijn maar het is zo lekker


    Heaven is a place that we all have

    Me working on my cosplay like WHERE THE HECK IS MY BOOB? I NEED IT.... aaaah there it is c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gegeten. Maar ja, dat wordt toch ook van je verwacht bij een all you can eat restaurant... (cat)

    Eindelijk weer eens weekend in het weekend c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    sup potatoes of mine

    gif of djif


    djif


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dammit, in de zak met chocoladepepernoten zitten bijna alleen nog maar pure...


    Stenenlikker

    Vandaag mijn huurcontract getekend
    Zo'n zin om te beginnen met klussen in mijn nieuwe huisje _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Vandaag mijn huurcontract getekend
    Zo'n zin om te beginnen met klussen in mijn nieuwe huisje _O_

    Hoe doe je dit zo snel :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    t(-.-t)

    Ik hoop echt dat zij de ware voor je is, neefje. Je verdient eindelijk eens een meisje dat je NIET als grofvuil behandeld.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    de laatste tijd voel ik me vrijwel permanent alsof ik faal en niks doe en langzaam weer wegzink in een gapend gat van niksigheid maar aan de andere kant kon ik zojuist wel die Welle gekeken zonder ondertitels en ik begreep iets van 70% dus dat is al iets


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah het gaat eindelijk eens wat beter ;3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.