• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    😑oh my god. Ga ik van plek veranderen omdat deze gek zijn voeten onder mijn tafel steekt.
    Gaat hij beslissen om normaal te zitten na mijn vertrek. Bruh

    Waar is mijn vader? Is hij weer weg naar oma? Is ook logisch, maar ik mis hem wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor 10 euro kan je niet echt make-up kopen volgens mij.. O well, ik loop wel ff de kruidvat door en kijk naar make up en snoep. Ik haat sinterklaas vieren met de klas. (:

    호랑나비

    YESSSS. HIJ F DOET HET. Even mijn confessie doen: I love you, Q.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 13:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op, ik kan dit, kom op...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ٩(๛ ˘ ³˘)۶♥


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tatooine schreef:
    Kom op, ik kan dit, kom op...


    Jaaa, je kunt het *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had verwacht dat er ergens wel een topic zou zijn over het hoe wat waar van deze plotselinge emoji's op Q, want het voelt als een behoorlijk historische gebeurtenis, maar dat is niet eens zo??? Of kijk ik daar heel erg grondig overheen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik had verwacht dat er ergens wel een topic zou zijn over het hoe wat waar van deze plotselinge emoji's op Q, want het voelt als een behoorlijk historische gebeurtenis, maar dat is niet eens zo??? Of kijk ik daar heel erg grondig overheen?


    Kijk mijn profieeeeelllll. So happy met de twee dingetjes die ik daar nu heb geplaatst boven- en onderaan. _O_


    Tatooine schreef:
    Kom op, ik kan dit, kom op...


    You can do it, whoopwhoop! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Telemarketing... Nee danku. :') Meh, had gehoopt dat het wat nieuws was over de tweede ronde.


    Ik wil een tuin vol egels

    Sommige mensen. *facepalm*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is donderdag. Ik heb echt het gevoel dat het nog woensdag is..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Kijk mijn profieeeeelllll. So happy met de twee dingetjes die ik daar nu heb geplaatst boven- en onderaan. _O_


    Aww, dat is wel heel cute. (bloos)

    Ik heb er ook niets op tegen, verder, maar ik zit hier gewoon een beetje zo van, huh? Maar misschien komt de officiële mededeling nog wel, of zo. Een geweldige nieuwe toevoeging aan de site lijkt me niet iets wat je stiekem moet doen, zodat zo min mogelijk mensen ervan weten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oooooh deze kerstballen, sneeuwvlokken en andere kerstige dingen als oorbellen :D :D

    // Wat is Q vreselijk traag zeg.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 14:22 ]

    Ugh ik wilde dag je weg ging.


    Happy Birthday my Potter!