• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    ☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯
    hyped


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 10:20 ]

    Ik zou een excuses topic moeten schrijven voor het feit dat ik overmatig cat emoji's ga gebruiken en iedereen die mij kent weet dat dit echt heel serieus is want ik ben gewoon een cat mom diep van binnen 😹


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En dan krijg je te horen van je moeder dat ze zeer positief over mij zijn op stage. Ja, maar... zo goed doe ok het niet en ik ben elke dag echt doodmoe. Ik weet echt niet of ik dit nog 7, 8 met deze, weken ga redden.
    Ik ben echt bang hoe dat is als ik straks moet werken. Ik kan maar 60-70% werken, misschien nog minder. Meh :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    🥖 baquette


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Katsudon schreef:
    Ik zou een excuses topic moeten schrijven voor het feit dat ik overmatig cat emoji's ga gebruiken en iedereen die mij kent weet dat dit echt heel serieus is want ik ben gewoon een cat mom diep van binnen 😹


    i
    k
    r


    i put the fun in funeral

    Waarom deed ik dit ook alweer?

    🌚


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Katsudon schreef:
    Ik zou een excuses topic moeten schrijven voor het feit dat ik overmatig cat emoji's ga gebruiken en iedereen die mij kent weet dat dit echt heel serieus is want ik ben gewoon een cat mom diep van binnen 😹

    En eten, 🌚 en 🤗


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overkill schreef:
    (...)

    i
    k
    r


    Cats rule, dogs drool 😼


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, en nu moet ik echt stoppen met Q en mijzelf klaar maken voor een studie dagje. Wel de dag goed begonnen met 1) Hardlopen en 2) Mensen helpen.


    Happy Birthday my Potter!

    ╭∩╮(︶︿︶)ᘜO ᖴᙀᙅK YOᙀᖇᔕᙓᒪᖴ╭∩╮

    ¯\_(ツ)_/¯


    ░░░░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ██████▄███▄████░░███▄░░░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░███░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░░░░░

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 11:03 ]

    so motivated to do this


    i put the fun in funeral

    Oke Kell, ik weet dat het niet zo lekker gaat in je hoofd, maar please, ga niet janken op stage. Alsjeblieft. Niet doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze mensen irriteren me echt dood. Ik hoef niet te weten dat je op hakken kan rennen lol. Echt, ga even een leven zoeken of ergens anders zitten.


    — Inner peace, it's hard to find. —