Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
@ Raja: Ik denk dat je dat goed bij de kapper moet doen als je dat wilt. Ik wil ook echt zo'n superfancy haarkleur (niet grijs, maar ombrelike) en kapper is toch wel even wat safe. Ik weet niet wat voor soort haar(kleur) je hebt, maar misschien weet de kapper zelf ook wat tips.
Nee het is heel normaal om Dragons: Ridders of Berk te kijken in de trein al volwassen vrouw van 20 (bijna 21). Het is veel fijner dat ik er gewoon geen drol om geef x'D
Yonghwa schreef: @ Raja: Ik denk dat je dat goed bij de kapper moet doen als je dat wilt. Ik wil ook echt zo'n superfancy haarkleur (niet grijs, maar ombrelike) en kapper is toch wel even wat safe. Ik weet niet wat voor soort haar(kleur) je hebt, maar misschien weet de kapper zelf ook wat tips.
Mijn buurvrouw is kapper xp en zij verft al jaren mijn moeder en zus hun haren. Ik heb zelf kastanjebruine haren. Maar ik wil het zwart verfen of zo donkerbruin als op de foto.
Raja schreef:
(...) Mijn buurvrouw is kapper xp en zij verft al jaren mijn moeder en zus hun haren. Ik heb zelf kastanjebruine haren. Maar ik wil het zwart verfen of zo donkerbruin als op de foto.
Je kan het altijd proberen. Anders weet je het niet.