• willem is vandaag ongehoorzaam geweest op onze kuisheid dag en hij plaatste fotos van zijn klokken spel en ik vindt dit niet acceptabel !!

    Ik zou hem de toegang tot internet ontzeggen, zodat hij goed na kan denken over zijn gedrag!


    26 - 02 - '16

    Demiguise schreef:
    Ik zou hem de toegang tot internet ontzeggen, zodat hij goed na kan denken over zijn gedrag!


    demigwiese je hebt helemaal gelijk als hij klaar is met zijn gesprek via de draagbare beller leg zeg ik foei

    Waarom vindt je dat niet acceptabel? Dat is heel gewoon. Misschien een gesprek met hem aangaan? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    margriet47 schreef:
    (...)

    demigwiese je hebt helemaal gelijk als hij klaar is met zijn gesprek via de draagbare beller leg zeg ik foei


    Even een mep met de mattenklopper helpt ook goed (krul)


    26 - 02 - '16

    Scribe schreef:
    Waarom vindt je dat niet acceptabel? Dat is heel gewoon. Misschien een gesprek met hem aangaan? (:


    ik vindt dit niet acceptabel omdat het vandaag kuisheid dag is en dan zet een welgemanierd mens geen fotografische technologie van zijn klokken spel on line

    Demiguise schreef:
    (...)

    Even een mep met de mattenklopper helpt ook goed (krul)


    inderdaad u bent een zeer wijs mens demigwiese

    Schaam je Willem! 😂


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik, als verantwoordelijke meerderjarige, raad je aan dit persoon 24 uur enig sociaal contact te ontzeggen. Dan kan er ook geen klokkenspel meer getoond worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Breng een kuisheidsgordel aan bij hem op jullie kuisheidsdagen. Misschien leert hij daarvan.

    margriet47 schreef:
    (...)

    ik vindt dit niet acceptabel omdat het vandaag kuisheid dag is en dan zet een welgemanierd mens geen fotografische technologie van zijn klokken spel on line


    Weet je wel zeker dat het zijn klokkenspel is en niet een foto van internet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Willem slaapt vanavond op de bank.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    willem is gestraft en staat nu in de hoek

    en skriebe het is inderdaad zijn klokken spel

    Ieder huisje heeft zen kruisje


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hij staat in de hoek? Dat is wel een beetje drastisch hoor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik heb een kruis van jezus zodat ik mijn maagdelijkheid kan beschermen