Raja schreef:
mehri ff serieus waarom ben je nooit tevreden over jezelf. ben je eindelijk weer eens trots op een tekening die je maakt moet het leven je weer slaan met 80 keer betere kunsten wat andere mensen hebben gemaakt.
ik kwam nu net een comic tegen die ook een of andere gek zelf aan het maken Is waaronder de hoofdpersonage precies op ethan lijkt en met een jongere meisje en jongen loopt. het heet ook "the fall" en gaat over een zombie apocalypse. en het ziet er geweldig mooi uit. vergeleken met last life is last life shit
weetje fml.
Neee mehri, weetje ik was laatst bij een vriendin en dat gezin doet veel aan tekenen. Ik pakte mijn telefoon en zei vol trots 'kijk, een vriendin van mij heeft een hele comic zelf gemaakt" die vriendin en moeder waren helemaal onder de indruk, en waren verbaasd wat van talent jij had. Die moeder wilde zelfs even een stukje lezen. Ze vond jouw tekenstijl erg geweldig. En ik was het helemaal met haar eens. Als ik een tekening van jou zie kan ik gelijk zeggen "kijk dat is van Mehri" en zoals shania zei, denk er eens aan, aan het moment toen je je eigen boek in handen had. Zo ontzettend gaaf!
LaAt ZiEn WiE jE bENt