• Ik ga over een tijdje met een vriendin naar Arnhem, maar we hebben maar een paar winkels waar we sowieso heen willen. Heeft iemand nog wat winkels in Arnhem die de moeite waard zijn? Het mogen kledingwinkels, schoenenwinkels, cadeauwinkels en nog allerlij andere winkels zijn. We houden niet zo van tuttige en dure winkels.
    Alvast bedankt!

    Hmmm ben er zelf nog nooit geweest helaas!


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien de Primark? Ik ben er nog nooit geweest, maar dat was het eerste waar ik aan dacht.


    26 - 02 - '16

    Primark :Y) En de New Yorker vind ik zelf ook een hele leuke winkel. c:


    Smile. You're beautiful. <3

    H&M ga ik meestal heen. Maar Arnhem is een hele leuke stad dus je vind er sowieso zeker wel wat!

    En als je het centrum in loopt, zit er op de hoek bij een pleintje een winkel met allemaal 10 euro dingen. Dat is ook een leuke winkel. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PRIJSMEPPER!

    Ik weet niet meer precies waar 'ie zat, maar het is een winkel die restpartijen van Kruidvat, Ici Paris XL, Trekpleister etc verkoopt. Ik had daar toen geschenksets gekocht die normaal gesproken bij de Kruidvat 6,99 kosten en ik had ze voor 0,75 per stuk. En ze verkopen er ook een heleboel andere dingen, van shampoo tot zonnebrand tot boeken tot speelgoed tot schoolspullen, basically alles en mega afgeprijsd.
    M'n nichtje had er 5 panty's van Anni Rolfi voor 2,50. Echt een toffe winkel.


    Oh, en de SoLow. Hebben ze echt hele leuke dingen!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 0:04 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zodra je het centrum ingaat, kom je de ene winkel na de andere tegen. Ik vind het persoonlijk wel leuk om in Arnhem te winkelen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO