• Ik heb het gevoel dat heel wat mensen geen fan meer zijn van Tokio Hotel ; die het eerst wel waren. Ik lees steeds meer van dat ze het vinden tegenvallen hoe de nieuwe album is geworden en de nieuwe styl. Wie was er eerst fan en nu niet meer? En waarom?

    Ik ben wel fan, al heel wat jaren.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 19:18 ]

    Ik ben ook fan en ook al een aantal jaar


    For once I want to be the car crash.

    ik ben fan.

    Ik was meer dan een jaar fan maar nu al meer dan een jaar niet meer. Ze zijn te veel veranderd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben geen fan meer nee. Dat is omdat ze twee jaar lang geen nieuw Duits album hebben gemaakt. Ik vind hun nieuwe muziekstijl echter wel heel leuk.


    Life is hard and then we die

    Hmm.
    Ik blijf erbij dat vroeger leuker was, ik ga zo dadelijk de nieuwe liedjes luisteren - die mij zijn toe gestuurd.
    Hun muziek van wat ik tot nu toe heb gehoort vind ik wel chill, maar het is niet dé tokio hotel waar ik fan van was. Dé tokio hotel waar ik verliefd op was.
    Maar buiten dát,
    ben ik zelf ook heel erg veranderd.
    Het ligt dus aan beide.

    Ik denk dat jou gevoel niet liegt. Maar ik ben geen fan niet meer - vind liedjes van vroeger nog wel leuk en zo, maar geen fan. En ik ben geen fan meer omdat hun nieuwe stijl van liedjes gewoon niet mijn stijl is van muziek en omdat ik ook eens wat anders wil. Hadden ze maar niet zo lang moeten wegblijven :'D ik vind hun btw ook best wel arrogant geworden.

    Proud fan over here! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Decoy schreef:
    Ik was meer dan een jaar fan maar nu al meer dan een jaar niet meer. Ze zijn te veel veranderd.
    Negatief veranderd?

    Ik ben Fan gebleven en ben het nu nog steeds!


    Your Butt is Mine!

    Conspiracy schreef:
    Ik denk dat jou gevoel niet liegt. Maar ik ben geen fan niet meer - vind liedjes van vroeger nog wel leuk en zo, maar geen fan. En ik ben geen fan meer omdat hun nieuwe stijl van liedjes gewoon niet mijn stijl is van muziek en omdat ik ook eens wat anders wil. Hadden ze maar niet zo lang moeten wegblijven :'D ik vind hun btw ook best wel arrogant geworden.
    Mag ik vragen waarom je ze arrogant vind?

    Ik ben nog steeds fan. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben nog steeds fan ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben al 3 jaar fan =)


    Got up on the wrong side of life today

    Ik was toen ik vorig jaar in juni naar concert ging al niet fan meer haha. Maar dat was omdat ze maar geen nieuwe muziek maakten en dat werd ik zat n_n


    -

    SPLIENERDx3 schreef:
    (...)Mag ik vragen waarom je ze arrogant vind?

    Ja dat mag jij :'D En, ik vind hun gewoon arroganter overkomen dan vroeger, ik kan 't niet echt goed uitleggen. Gewoon, de manier van doen en zo.