• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Holy fucking shit. Mind is blown. Mag ik ook deze schrijfskills hebben please?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De soundtrack van Ori and the Blind Forest <3 Holy(..)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lizor schreef:
    Holy fucking shit. Mind is blown. Mag ik ook deze schrijfskills hebben please?


    Wat lees je? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Al eeuwenlang heerst er in de Nederlanden een toneelcultuur, verweven met alle lagen van de samenleving. Zo ook nu, The Lion King komt weer terug in Nederland en Soldaat van Oranje heeft alle records ondertussen al verbroken. En hoewel deze Joop van den Endeproducties tegenwoordig misschien voor het ‘gewone’ volk zijn, heerste er vroeger een elitecultuur rondom deze kunststroming. Vorsten uit de Lage Landen en uit het buitenland keken naar de tragedies en de sotternieën die werden opgevoerd, eerst in de rederijkerskamers en later zelfs in de Schouwburg.


    Matty heeft al 91 woorden op papier. Nog 909 te gaan. Keep up the good work.
    Dit is serieus het enige wat ik tot nu toe heb gedaan en het is al kwart over vier en morgen heb ik weinig tijd en het moet donderdag af zijn

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 16:17 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Wat lees je? ^^

    Ik kijk Sherlock Holmes, maar het is zo ongelofelijk goed geschreven haha. Echt holy shit. Dit is sowieso een van de beste series ooit gemaakt, I don't know how they did it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonafide schreef:
    (...)

    De demon van Felswyck van Jörgen Snoeren

    //

    ik voel meer affectie voor een personage uit een spel dan dat ik in tijden voor mensen irl heb gevoeld. can i just like. not exist.

    Woah, klinkt gaaf! Ik zal eens bij de bieb kijken of die er ligt ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik kijk Sherlock Holmes, maar het is zo ongelofelijk goed geschreven haha. Echt holy shit. Dit is sowieso een van de beste series ooit gemaakt, I don't know how they did it.


    Oh ja zeker haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat is er mis met luisteren naar 'ik wil het er niet over hebben' Oh mijn god zeg. Dit is mijn leven, niet dat van jullie. Fucking ouders.


    26 - 02 - '16

    Vergeten mobiel op te laden op stage. Balen. Geen Pokémon GO voor mij vandaag.

    Merp college uitloop. Dan maar een lekker broodje halen zodat ik onderweg naar huis niet sterf van de honger


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom dacht ik ook alweer dat het een goed idee was om -vlak voor het avondeten- de overgebleven helft van mijn oreokoekjes op te eten, wetende dat het theoretisch zeer goed mogelijk is dat er een muis aan heeft gezeten, aangezien muizen van pindakaas houden en dit pakje een lange, lange tijd zonder toezicht open op mijn bureau heeft gelegen?? I regret my life choices. Zoals gewoonlijk :') laat me niet in de eerste vijf minuten van een House aflevering terechtkomen aub svp plz


    There is freedom in the dark.

    Alexander Hamilton en zijn Eliza verdienen een applaus wat de originaliteit van de namen van hun kinderen betreft. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb honger, dorst en ben moe maar sta in een trein zonder eten drinken of een zitplaats meh. Nog een half uur en ik ben eindelijk thuis.


    Happy Birthday my Potter!

    HELL YEAH, waarschijnlijk wel naar Bastille 16 november *\(^_^)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tetris schreef:
    HELL YEAH, waarschijnlijk wel naar Bastille 16 november *\(^_^)/*


    whoaaa jaloerssss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys