• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg, we mogen die cavia, whiii! (bloos) Ik ga morgen bellen ernaar. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Omg, we mogen die cavia, whiii! (bloos) Ik ga morgen bellen ernaar. :3


    Ga je wel een maatje zoeken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks. Ik huil nu. Net wat ik nodig heb voor een nacht heerlijk slapen. /not.


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    Omg, we mogen die cavia, whiii! (bloos) Ik ga morgen bellen ernaar. :3


    Cavia? :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sometimes you hate them, sometimes you love them.
    <3 facebookers
    BWAHAHAHA, zoveel liefde voor deze reacties, hehehehehehehe


    Deep inside, I've never felt alive

    I know you are tired. I know you want to sleep. But you know you should finish this thing first. So start working, brain.


    She's imperfect but she tries

    Ugh, dit spul brandt zo. En ik kan het niet weghalen. :S

    Meh mijn arm is helemaal stijf... kan hem niet goed bewegen want dan doet het pijn. Iets te wild geweest deze dag met die vriendin hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik waardeer dat er iemand is die mijn vuile was doet maar mam al mijn nieuwe kleding is gekrompen


    i put the fun in funeral

    Het moment waarop je zegt 'fuck this shit, ik zet mijn wekker wel eerder', heb je eigenlijk al verloren. Maar heel rationeel gezien: proberen iets af te maken terwijl er een waas over je hersenen heen gedaald lijkt te zijn, kan ook niet bepaald als winnen worden gezien.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb geen zin in morgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga zo switchen naar mijn winterdekbed, next time dat ik mijn beddengoed verschoon. Brrrrr


    Deep inside, I've never felt alive

    Had ik dat wollen dekbed maar gekocht. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mag dan wel een optimist zijn, maar ik heb van die momenten dat ik mezelf wel kan vermoorden, zo negatief zoals ik denk.
    Zit nu weer doemscenario's te bedenken hoe ik zou moeten kampen met een tragisch ongeluk van mijn vriend. Verdomme Sofie, wat heb je hier aan? Helemaal niets. En hij gaat niet dood, je moeder pleegt niet zomaar een zelfmoord en bij je schoonmoeder is al helemaal geen sprake van een terugkomende tumor. Klaar, en nu weg die tranen, want dat is helemaal nergens voor nodig.
    Waarom doe je nu weer zo hysterisch, ik snap er helemaal niets van. Waarom kun je dit soort doemideeën niet zomaar loslaten en moet je er op gaan doorfantaseren?
    Omdat ik een schrijver ben? Omdat ik altijd de meest tragische eindes voor mijn verliefde hoofdpersonages bedenk?
    En daar zou ik me dan beter aan doen om persoonlijke ervaring mee op te doen? Het is nog niet erg genoeg dat ik minstens vier mensen ken waarvan hun moeders borstkanker hadden? Het is nog niet erg genoeg dat ik twee mensen ken die hun vader zijn verloren? Het is nog niet erg genoeg dat ik zelf geen opa's en oma's meer heb? Het is nog niet erg genoeg dat mijn moeder de grootste kut jeugd heeft gehad en daardoor een levensverhaal van 100 kilo elke dag met haar meedraagt? Het is nog niet erg genoeg dat je vriend twee ouders heeft die vier jaar geleden oog en oog stonden met de dood?
    Nee, want het kan altijd fantastischer in het hoofd van Sofie. Totdat ik weer helemaal overstuur in bed lig te huilen. FACKING EEN KEER IN HET HALFJAAR.

    Tyf op negatieve gedachten. Jullie zijn het laatste wat ik nu nodig heb. Ik ben een normaal functionerend mens.


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, noo. Hij noemde me schat XD Das wel heel snel. Wat een cutie is hij ook (: Goed begin van de dag.

    // Waar is de uitknop op dat ding?
    // Duuude, je hebt er helemaal geen verstand van. Hilarisch dat je die dingen zegt. :'D

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 7:36 ]