• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit maakt mij zo boos.
    ----
    Je alleen en kut voelen helpt niet bepaald. Goed bezig Famke, random boze berichten sturen naar vrienden die daar ook niks aan kunnen doen maakt vriendschappen ook kapot :') haha ok deze dag wordt niks (lol)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 7:08 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke fuck it dan maar een kutrooster maar ik zou het uitslapen na de herfstvakantie echtechtechtecht ècht niet erg vinden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo moe jezus. Maar het was het zeker waard.

    Wallen. Figured :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is weer nobody cares about me dag.

    Jup... mijn arm os officieel dood. Hoe ga ik mezelfs in godsnaam aankleden en de fiets pakken en alles?! :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet opstaan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom momenteel echt alleen maar op Q voor het LJH :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En blijkbaae heb ik keelpijj en geen stem mee over. Leuk hoor, dansen en karaoke. Moet voor de lol zijn toch :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tetsuya schreef:
    Ik kom momenteel echt alleen maar op Q voor het LJH :/

    ^

    + te laat wakker worden met veel te hoge koorts. Fijn dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw, ik kan acteren. Ze geloven dat ik ziek ben. Ach ja. Ik had er gewoon echt totaal geen noppes zin in om te werken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rantranrantrantrant
    Ja, verdomme bus. Ben je eerst te vroeg (en dan ook nog eens facking 4 minuten) en dan heb ik een keer nodig dat je op tijd gaat, ben je te laat. Waarom kan ik nooit op je rekenen?


    Deep inside, I've never felt alive

    lol ik droomde dat ik een gesprek had met matthew noszka


    HE WAS EVEN PRETTIER IN MY DREAM


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    maar ik kan heel goed doen alsof mijn spel belangrijker is dan mijn echte leven en zo toch het gevoel hebben dat ik wat relevants doe


    i put the fun in funeral

    Wooow applaus school... denk je een leuke feestweek te hebben, is het en heel saai en moeten we van alles over Amerika opzoeken ofzo... heeeeel vaag


    Draco dormiens nunquam titillandus