• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vraag iets meerdere keren, geef dan ook gewoon antwoord. Dang. Het is jouw RPG, zo weet ik toch niet of ik het goed doe. Dan doe ik toch niet mee als je niet eens antwoord kan geven :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn. Telkens 1 punt te kort voot een 10 op Engels. Ik wil dat zakje gouden beertjes! :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je weet dat je een triest persoon bent als je ouders het boek 'praten met je puber' in huis halen :W

    Geen zin om te werken. Heb t te koud om naar buiten te gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Er bestaat een initiatief dat #TrekNotTrump heet en het maakt mijn dag een beetje mooier. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik moet vandaag echt een stuk productiever zijn. Er staat nog een hele berg wiskunde die gemaakt moet worden en morgen heb ik geen tijd en donderdag ben ik weg naar de Ardennen.


    Stenenlikker

    Lmao that's it. Ik kan RPG's niet meer serieus nemen :W


    Caution first, always.

    Jip stop met eten zo veel calorieën heb je niet om mee te werken hier


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word hier zó naar van. Ja, ik woon bij jullie omdat het niet anders kan op het moment, maar dat betekent niet dat jullie mijn pinpas af mogen pakken omdat ik zogenaamd onverantwoordelijk ben. Jullie kopen zelf Rituals en bestellen eten als ik weg ben in het weekend, terwijl jullie aan het einde van de maand vaak broke zijn. Als ik te veel met jullie praat, ben ik vervelend, als ik te weinig met jullie praat, ben ik antisociaal. Wat is het nou?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    This is way to cute to handle c:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 12:11 ]

    Bloodbath schreef:
    Ik word hier zó naar van. Ja, ik woon bij jullie omdat het niet anders kan op het moment, maar dat betekent niet dat jullie mijn pinpas af mogen pakken omdat ik zogenaamd onverantwoordelijk ben. Jullie kopen zelf Rituals en bestellen eten als ik weg ben in het weekend, terwijl jullie aan het einde van de maand vaak broke zijn. Als ik te veel met jullie praat, ben ik vervelend, als ik te weinig met jullie praat, ben ik antisociaal. Wat is het nou?

    Um idk maar ik geloof dat als ze je pinpas afpakken het een soort van klein beetje gewoon niet mag?? In mijn hoofd komt dat gevaarlijk dicht bij diefstal


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It's so sad. I cri evrytiem.

    I don't think you realize you actually hurt me by not showing up.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nee Matty ga nou eens dat verdomde essay schrijven in plaats van ineens hard je kamer op te ruimen en schoon te maken. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo kouuuuuud. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )