• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Weet iemand een goede sciencefiction of Fantasy boek van een Nederlandse schrijver?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga nu het derde hoofdstuk voor m'n short story schrijven, ik zweer het. Ik ben nu al afgeleid.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BigBellyBurger schreef:
    Weet iemand een goede sciencefiction of Fantasy boek van een Nederlandse schrijver?


    Neem een kijkje bij de boeken van uitgeverijen zilverbron en zilverspoor! Zat oorspronkelijk Nederlandse boeken in dat genre ^^


    Stenenlikker

    BigBellyBurger schreef:
    Weet iemand een goede sciencefiction of Fantasy boek van een Nederlandse schrijver?


    Het boek van Natas c;
    En als je van Dark fantasy houdt is het Territoria tweeluik (de kettingen van Amarath en de ring van Andor) van J. Sharp ook een aanrader.


    Happy Birthday my Potter!

    @wingedhussar
    Oeehh daar zal ik straks ff naar kijken ^^
    @Devinsport
    Ja, ik was al eens heel erg benieuwd naar dat boek maar helaas hebben ze die niet bij de bieb hier : (
    En Territoria tweeluik ook niet..


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tetsuya schreef:
    Ik kom momenteel echt alleen maar op Q voor het LJH :/


    ^

    Niet dat het iemand boeit, waarschijnlijk, maar ik begin te denken dat ik een hopeloos geval ben. Ik heb zojuist moeten accepteren dat ook deze organisatie mij niet kan helpen. Ondertussen drukt werkelijk alles op me; het volwassen worden, het moeten voldoen aan de maatschappij en haar verwachtingen, ondertussen ook mezelf niet te kort doen (Alhoewel ik mezelf vaak op moet offeren om aan andermans verwachtingen te kunnen voldoen). Verder gaat een 'vriendin' over een jaar trouwen, behandelt ze me als afval en verwacht ze dat ik gratis fotograaf ben op haar bruiloft. Dat is een ding maar als dat betekent dat ik een cursus moet volgen van 425 euro om aan haar eisen te kunnen voldoen.. Dat geld heb ik gwn niet. My life is a mess idk man


    26 - 02 - '16

    BigBellyBurger schreef:
    @wingedhussar
    Oeehh daar zal ik straks ff naar kijken ^^
    @Devinsport
    Ja, ik was al eens heel erg benieuwd naar dat boek maar helaas hebben ze die niet bij de bieb hier : (
    En Territoria tweeluik ook niet..


    Ik reageer heel even mee:
    Het boek van Natas kan je als het goed is bij de bieb aanvragen. Ik weet niet helemaal hoe het werkt, maar ik neem toch aan dat je dan een grotere kans hebt dat het er komt dan als je afwacht :3 En anders kan je het altijd nog kopen, want het is een heel leuk boek :p


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Ik reageer heel even mee:
    Het boek van Natas kan je als het goed is bij de bieb aanvragen. Ik weet niet helemaal hoe het werkt, maar ik neem toch aan dat je dan een grotere kans hebt dat het er komt dan als je afwacht :3 En anders kan je het altijd nog kopen, want het is een heel leuk boek :p

    Ik zal er even een keer voor zitten om dat boek aan te vragen want het klonk ook heel leuk. Maar ik ging vandaag even boeken halen omdat ik dat morgen voor school nodig had haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bailar schreef:
    (...)

    ^

    Niet dat het iemand boeit, waarschijnlijk, maar ik begin te denken dat ik een hopeloos geval ben. Ik heb zojuist moeten accepteren dat ook deze organisatie mij niet kan helpen. Ondertussen drukt werkelijk alles op me; het volwassen worden, het moeten voldoen aan de maatschappij en haar verwachtingen, ondertussen ook mezelf niet te kort doen (Alhoewel ik mezelf vaak op moet offeren om aan andermans verwachtingen te kunnen voldoen). Verder gaat een 'vriendin' over een jaar trouwen, behandelt ze me als afval en verwacht ze dat ik gratis fotograaf ben op haar bruiloft. Dat is een ding maar als dat betekent dat ik een cursus moet volgen van 425 euro om aan haar eisen te kunnen voldoen.. Dat geld heb ik gwn niet. My life is a mess idk man


    Je bent echt geen hopeloos geval, je hebt het gewoon even moeilijk. En als je wilt opleven aan de verwachtingen van de maatschappij, dan kan je daar maar beter mee stoppen. Iedereen heeft andere verwachtingen en aangezien ik ook onderdeel van de maatschappij ben, verwacht ik van je dat je stopt met je zoveel zorgen te maken en dingen gaat doen waar je gelukkig van wordt, al is het maar klein.
    En wat betreft je vriendin; het is heel normaal dat ze je in elk geval een vergoeding geeft als je voor haar fotograaf moet zijn. Je bent er tenslotte de hele dag mee bezig, je mist alle leuke momenten van haar bruiloft omdat je professioneel moet zijn en daarna moet je ook nog alles bewerken en ordenen. Laat je niet gebruiken meid. Een vriendendienst is prima, maar dit zou te ver gaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wiarda schreef:
    (...)
    Um idk maar ik geloof dat als ze je pinpas afpakken het een soort van klein beetje gewoon niet mag?? In mijn hoofd komt dat gevaarlijk dicht bij diefstal


    Ik weet het en ik wil er wel wat van zeggen maar jsjsbhwnsbwjnwbwvw de situatie is zo godvergeten complex

    Één tip: ga nooit bij je broer wonen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Je bent echt geen hopeloos geval, je hebt het gewoon even moeilijk. En als je wilt opleven aan de verwachtingen van de maatschappij, dan kan je daar maar beter mee stoppen. Iedereen heeft andere verwachtingen en aangezien ik ook onderdeel van de maatschappij ben, verwacht ik van je dat je stopt met je zoveel zorgen te maken en dingen gaat doen waar je gelukkig van wordt, al is het maar klein.
    En wat betreft je vriendin; het is heel normaal dat ze je in elk geval een vergoeding geeft als je voor haar fotograaf moet zijn. Je bent er tenslotte de hele dag mee bezig, je mist alle leuke momenten van haar bruiloft omdat je professioneel moet zijn en daarna moet je ook nog alles bewerken en ordenen. Laat je niet gebruiken meid. Een vriendendienst is prima, maar dit zou te ver gaan.


    De situatie is verder ook zo complex.. Ik wou dat ik een laptop had T_T
    Dan kon ik alles gewoon beter verwoorden en alles


    26 - 02 - '16

    Wie geeft me een schop onder mijn kont zodat ik eindelijk aan mijn essay ga werken.
    Ik ben zo inspiratieloos en de opdracht is vááááág...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hele sensatie bij mediamarkt... win geen geld meer, alles word door elkaar gegooit door filmploeg en co xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BigBellyBurger schreef:
    Weet iemand een goede sciencefiction of Fantasy boek van een Nederlandse schrijver?


    De demon van Felswyck van Jörgen Snoeren

    //

    ik voel meer affectie voor een personage uit een spel dan dat ik in tijden voor mensen irl heb gevoeld. can i just like. not exist.


    i put the fun in funeral

    Uuugh, ik wil een hele dikke trui of vest hebben, maar ik kan ze niet vinden. Heel veel is vet dun nog. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •