• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben weer zoooooo moe. Misschien maar wat buikspieroefeningen en dan lekker slapen


    Happy Birthday my Potter!

    You probably thought I wouldn't get this far
    You thought I'd end up in the back of a car
    You probably thought that I'd never escape
    I'd be a rat in a cage, I'd be a slave to this place

    I am your sinner
    I am your whore
    But let me tell you something baby
    You love me for everything you hate me for

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:47 ]

    hello miss morren kick their butts (pirate)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    nee ik wil mijn toets niet terug stfu en ga weggg ik ga huilen school is zoooo k*t


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Opnieuw op twee huisjes gereageerd
    *fingers crossed*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Deze nieuwe 'gooi je mobiel' selfie trend. Ik voorspel veel kapotte telefoons (wbw)

    Die enge clowns trend mag van mij ook wel ver weg blijven, maar in Engeland zijn ze ook al bezig.. Maar goed dat ik midden in de nacht niet naar buiten ga.

    // L-O-fucking-L.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 22:12 ]

    Ik weet niet of ik hierom moet lachen, of heel hard moet huilen... Ik denk dat ik maar gewoon voor lachen ga.


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand liefde voor onbestaande personen nodig? Ik verga van de liefde voor Commodus en Maxiums agsjdakshd

    Heel tof man


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shit, dit zou best wel perfect zijn, eigenlijk??? Ga ik spijt krijgen als ik hier niet op reageer? Wil ik serieus binnen een maand al weg, opeens? Hmmmmm


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het leven is geen wedstrijd maar voor sommigen lijkt dat wel zo. Ik kan nooit iets delen zonder dat een ander basically zegt 'dat heb ik ook, maar dan zo'n 10x erger' /zucht

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 22:45 ]


    26 - 02 - '16

    Zo flauw :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bailar schreef:
    Het leven is geen wedstrijd maar voor sommigen lijkt dat wel zo. Ik kan nooit iets delen zonder dat een ander basically zegt 'dat heb ik ook, maar dan zo'n 10x erger' /zucht

    Always :W

    // 'In de tijd dat we aan het daten waren heb ik meerdere keren seks gehad met een ander.'
    Lol, wat maakt dat uit. Zolang het maar niet tijdens een relatie is.

    Olaf stop met blaffen, please...


    26 - 02 - '16

    zo jong ben ik nu ook weer niet :x
    eigenlijk wel maar ja

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 22:52 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?