• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Miall schreef:
    (...)

    Geloof me, ik kan echt dronken worden zonder alcohol. c:

    Ik ook!
    Gewoon wakker blijven als je super moe bent xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Ik ook!
    Gewoon wakker blijven als je super moe bent xd


    Ook dat. En een paar uur met vriendinnen doorbrengen en heel hard lachen helpt ook mee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Geloof me, ik kan echt dronken worden zonder alcohol. c:


    Ik blijkbaar ook :') Ik doe domme dingen Onder alcohol, hoe triest is dat whahaha :W
    Het is alleen wel stom dat ze het leest maar niks zegt. Like het was stom maar wel de waarheid ok JUST SAY SOMETHING

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 10:30 ]

    Kom op meneer, ik wil naar de kapper. Ik heb een lange zit weet je. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Maar... je doet boogschieten voor jezelf, niet voor hun. Je hoeft niet bij de groep te horen om lol te hebben. Als ik op boogschieten ga, doe ik het voor mezelf en niet voor de andere leden!


    True. Maar ik ben niet goed genoeg. Hoe veel ik ook schiet, ik lijk niet echt beter te worden erin. En dat frustreert me. Dus richt ik me maar op het gezellig doen met anderen en dat schieten een leuke bij bedoening is. Alleen geen van beiden gaat echt goed... :/
    Mjah, ik hou t wel gewoon uit, misschien dat het binnenkort weer zo leuk wordt als dat ik het eerst vond.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sommige mensen trekken echt de meest gekke bekken tijdens het accordeon spelen... :'D
    En alsjeblieft. Ga er niet bij zingen als je dat niet kunt. Ik ga stuk hier. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Godverdomme man. In die tijd dat we zitten te wachten had ik al drie keer naar de kapper gekund. Moeilijk he een bezorging op tijd bezorgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom op terlingouwe breng die tyfusbestelling. Ik wil godverdomme naar de kapper! Ik zit hier nu te janken omdat mijn helr fucking planning in de war ligt. (huil)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 11:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was vergeten hoe fijn het was om een afgeschermd twitter account te hebben, zonder volgers en zonder een psycho die me stalkt in alles wat ik doe.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yaay, mijn witte handschoenen gemaakt van kant zijn binnen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik was zo'n mooi grietje toen ik twaalf was, verdomme

    oké body goals ik wil weer even dun zijn als toen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    chips is een goed ontbijtidee marge, ga hier vooral mee door :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Is this for real? Dat kind voor mij gaat hetzelfde doen. . . No way. . .
    Nja ik neem 3 kleuren en zij maar twee in totaal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schijt aan alles en iedereen. Vooral aan mensen die staken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ....
    Schreeuw niet. Ik heb gevoelige gehoor. We horen je ook wel gewoon als je op normale toon praat, we weten dat je gefrustreerd bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.