• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik dacht dat ik niet kon rijden in GTA Online, maar deze gozer slaat echt alles.

    //
    Ik wil verdomme gewoon deze Heist completen zonder dat iedereen constant leaved of expres mn missie verkloot. Flikker toch op.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 14:57 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 16:48 ]

    Ik moet vanavond aan mijn vader, een agressieve, manipulatieve, egoïstische alcoholist, gaan vertellen dat ik transgender ben. Gaat echt kapot leuk worden.


    Caution first, always.

    Ik voel me zo nutteloos. Ik wil terug naar vorig jaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 17:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2016 - 16:50 ]


    26 - 02 - '16

    Riv schreef:
    Ik moet vanavond aan mijn vader, een agressieve, manipulatieve, egoïstische alcoholist, gaan vertellen dat ik transgender ben. Gaat echt kapot leuk worden.


    Succes, ik duim voor je.


    Your make-up is terrible

    Ik wil je niet meer. Ik ben toch niet zo belangrijk meer voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bailar schreef:
    (...)

    Ik snap wat je voelt. Toen ik het destijds hoorde, zat ik in groep twee. Ik was een kleuter, dus voor mij betekende het toentertijd niet zoveel, totdat andere kinderen begonnen te doen alsof het een besmettelijke ziekte was, of dat ik gestoord was. Op een gegeven moment had ik gewoon geen vrienden en de mensen die voorheen mijn vrienden waren, hadden me in de steek gelaten. Toen kwam het, zoals ik het noem, rouwproces. De klap. Het moment dat je - je realiseert dat je anders bent dan anderen. Soms vind ik het nog steeds moeilijk. Vooral doordat christelijke mensen om me heen zeggen dat alles gebeurt om een reden. Ik kan daar zo kwaad om worden, vooral omdat ik nooit gevraagd heb om een mislukt lichaam en verknipte persoonlijkheid.


    Ik snap wat je voelt vind ik een beetje groot klinken, want bij zijn komen nog even heel wat andere dingen bij kijken en onze situaties zijn aardig verschillend. Maar ik begrijp wat je bedoeld en dat je me het hart onder de riem wilt steken, bedankt. Het spijt me dat het even niet aankomt, ik ben momenteel gewoon ugh. But thanks <3

    Verzopen katje.

    Of je gooit niet alles van me weg.. Ik wilde dat nog eten, dank je...

    @ Lieke & Bailar: Maar iedereen is anders. Ik denk niet dat mensen daar nog aan denken of dat überhaupt begrijpen. Ieder mens met ASS heeft weer andere symptomen en niemand daarin is hetzelfde. Heel veel mensen snappen dat nog niet en scheren iedereen maar over één kam. Dus, bijvoorbeeld, als de één spreekwoorden en sarcasme niet begrijpt, kan de ander dat wel weer. Laten we onszelf niet in een hokje plaatsen omdat anderen hun best er niet voor doen het te begrijpen. Laten we onszelf blijven. Voor mij was het een verlossing omdat het missende puzzelstukje eindelijk gevonden was. Helaas denkt niet iedereen er zo over na. Vergeet niet:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lang leven ASS. Not.
    Iedereen denkt altijd van; oh je hebt autisme, laten we je anders behandelen. NEE, flikker op. Ik zeg dat ik autisme heb en leg uit hoe ik met dingen omga zodat je rekening kunt houden met de dingen die ik doe, niet zodat je me anders moet behandelen. Ugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maandag eindelijk weer beginnen met werken :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap dat je in een dip zit. Ik weet hoe je je voelt. Maar komaan. Als ik zeg dat ik van je hou, ga dan niet lullig doen. Ik doe mijn best je op te vrolijken en er voor je te zijn en dan doe je zo stom. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op dagen als deze voel ik me enorm irrelevant.

    - Horen hoe mijn vader zich als een zak gedraagt en hoe zielig & vermakelijk m'n ma het eigenlijk vind zorgt niet dat ik me beter ga voelen :c Ugh, op dit soort momenten wil ik gewoon het huis uit. Het zou fijn zijn te vluchten van de problemen...

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 17:14 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."