• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ruin schreef:
    Wat de... sinds wanneer is dat ene balkje weg uit google waar ik ook naar mijn geschiedenis kan gaan? D:

    Iemand? I need it namelijk!


    Welk balkje? In Chrome is hij er nog, maar hij is kleiner geworden.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Welk balkje? In Chrome is hij er nog, maar hij is kleiner geworden.

    Ja bedoelde chrome, waar is hij dan? Ik zie hem echt niet :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mentys schreef:
    Assassin's Creed 3 logo op Black Ops 3 maken... HELP MIJ WANT DIT IS LASTIG AF

    i fucking finished it and wow ik ben gewoon trots want jezus ik ben 1 uur en 18 minuten bezig geweest. En nu slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ruin schreef:
    (...)
    Ja bedoelde chrome, waar is hij dan? Ik zie hem echt niet :\


    Gewoon op dezelfde plek, maar nu zijn het drie puntjes onder elkaar geworden.


    Your make-up is terrible

    Hij heeft me geblokkeerd op whatsapp en ontvriend op fb, dit doet me eigenlijk best wel veel pijn.....
    Ja hoor, gooi mij maar uit je leven alsof ik er helemaal niet meer toe doe. Ik ben ook niet belangrijk, helemaal niet meer nu je haar hebt.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 23:05 ]


    Stenenlikker

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Gewoon op dezelfde plek, maar nu zijn het drie puntjes onder elkaar geworden.


    Ben ik scheel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It was as wild as the sea and beautiful it can be.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ruin schreef:
    (...)

    Ben ik scheel?



    No, hij is er niet bij jou. D: What.

    maar met ctrl H kom je er ook. ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    No, hij is er niet bij jou. D: What.

    maar met ctrl H kom je er ook. ;3


    Haha, oke thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen naar de kapper en dan ga ik mijn haar kleuren :3
    Van donker bovenop, naar licht onderop. Net bedacht en ik wil het xd
    Ik zag het laatst op tv en ik was meteen van: omg dat wil ik! Nu alleen nog wat verzinnen met mijn ponnie. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hypocriet. Je denkt alleen aan jezelf, terwijl je mij van iets accused wat je zelf doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je denkt alleen aan jezelf. Ik haat je, ik haat je echt zo erg. Jij denkt slecht van mij, maar ik heb niks gedaan wat jij van mij denkt en beweert wat jij wel zelf hebt gedaan. Ik behandel jou als een vuilniszak? Wat denk je van jij mij, klootzak. Het maakt me nu echt geen kut meer uit wat jij ervan vindt, ik ga wel daten met andere gozers. Heck, ik ben toch niet zo belangrijk voor jou. Ik besteed mijn aandacht liever aan mensen die mijn aandacht wèl willen ipv een immature, little boy who thinks drugs are cool and that those friends are real.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was zo graag nog verder uit geweest, maar mijn voeten doen altijd zo moeilijk als ik geen deftige zolen draag. Ach ja, 't was weer leuk. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uuugh nog zo mooeeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •