• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik moet echt beter gaan slapen. Maar het was zo gezellig nog gisteravond.

    / Het is wel jammer dat ik niet zo belangrijk ben als ik dacht. Ach ja, het zou uiteindelijk toch niet werken.

    So tired.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, dus ik heb eeuwig wakker gelegen zonder goede reden en uiteindelijk minder dan vijf uur geslapen, schat ik, en ik moet vandaag nog een hele dag en moet bovendien een presentatie voorbereiden en houden, wat voor mijn gevoel problematisch zou kunnen worden aangezien "slaapte" daarnet heel acceptabel klonk voor een paar tellen toen mijn eigen hoofd het dacht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij begin ik ziek te worden...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Havermoooout


    What would Emma do?

    En de bus zit weer helemaal vol. Maar waarom zouden ze meerdere bussen inzetten in de spits? Laat die scholieren lekker dagelijks te laat komen, niet hun probleem.

    Laat de kapper maar zitten, mits mijn moeder me toch wil brengen, want met dit weer is mijn haar tegen de tijd dat ik terug thuis kom niet meer leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohja. Eigenlijk heb ik nu school. Hmm. Ik lig nog in mijn bed met extreme koppijn...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zit nu op de vloer voor de collegezaal waar ik straks in moet en er komt een man met een heel fancy stofzuiger mijn kant op. Help. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga denk ik dit eerste werkcollege skippen... Sounds like a good plan to me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, weer eens onderweg naar de tandarts. /maximum cringe


    26 - 02 - '16

    rondhangen met mijn oude studievereniging en nog meer heimwee krijgen


    i put the fun in funeral

    Ik heb geen zin in vandaaaag.


    Your make-up is terrible

    Ik irriteer me eerlijk gezegd enorm aan het verkeerd gebruik van bepaalde woorden. Je weet helemaal niks over wat dat betekend, gebruik het dan ook niet.

    Yes mamma wil me brengen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.