Docente van de opdrachten waar ik eerder over klaagde omdat de opdracht erg vaag was en halve zinnen bevatte: "I hate it when people don't read the assignment!"
JOH
+ ik kreeg volgens mij een soort halve oogrol toen ik hallo zei, en ummm??? (want blijkbaar ben ik nu in de categorie Leerling Die Geen Moeite Doet belandt door die opdracht en dat zou mij niet zo dwars moeten zitten maar dat doet het wel want ik ben die ene Braafste Leerling Die Je Zult Vinden, dammit, ik bleef letterlijk na het college om Random Jongen Naast Mij hulp aan te bieden met zijn werk omdat de docente hem in twee uur geen enkele keer had gevraagd of het ging en hij echt nergens kwam in zijn eentje, maar los van mijn eigen trots is het echt gewoon heel kut voor iedereen die het vak serieus lastig te volgen vindt dat ze speeches houdt met "people don't want to think" omdat ze oh zo teleurgesteld is als BIJNA IEDEREEN EEN OPDRACHT SLECHT MAAKT (wat een hint zou moeten zijn, hoi, hallo, hij staat recht voor je neus))
+ ik kan nog even doorgaan met klachten over specifieke dingen maar samengevat: UGH
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan