• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    "Druk." En ik ben de koningin van Engeland. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 21:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Metamorphoses schreef:
    @lene en marge: het is erg, want ik zeg het je, aziatische mensen staan NIET met blond :')

    Dat moet ik even tegenspreken, want het ligt aan je gezichtsvorm. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gelukkig dat ik die film af heb gezet, want na vijf minuten had ik al de neiging om me vol te zuipen met alcohol tot ik nokkie zou gaan.


    Your make-up is terrible

    Kupo schreef:
    (...)
    // Wat hebben mannen met geen horror durven kijken? Grrrrr


    Bij mij is het andersom. Mijn vriend wil dolgraag horror kijken, vooral om mijn schrikreacties, maar ik durf niet want ik ben een bange schijtert lol.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Bij mij is het andersom. Mijn vriend wil dolgraag horror kijken, vooral om mijn schrikreacties, maar ik durf niet want ik ben een bange schijtert lol.

    Ik ben ook een pussy met enge films, maar vind het wel leuk om tegen vriendjelief (die ik nu niet heb) aan te kruipen. ^^

    Kupo schreef:
    (...)
    Ik ben ook een pussy met enge films, maar vind het wel leuk om tegen vriendjelief (die ik nu niet heb) aan te kruipen. ^^


    Mijn vriend doet er een schepje bovenop. Hij zet de film niet op pauze als 'ie naar de wc gaat, dus ik blijf kijken, totaal vergetend dat 'ie ook nog terugkomt van de wc en dan gaat 'ie me keihard laten schrikken ugh.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Mijn vriend doet er een schepje bovenop. Hij zet de film niet op pauze als 'ie naar de wc gaat, dus ik blijf kijken, totaal vergetend dat 'ie ook nog terugkomt van de wc en dan gaat 'ie me keihard laten schrikken ugh.

    Heheheeh, wat grappig (: en zielig voor jou o: ik kan echt geen enge films in mijn eentje kijken en zet ze ook direct op pauze als ik even alleen ben door een wc pauze ofzo. :S

    // haha, mijn date heeft me met een jongen die eerst bij mij in de straat woonde gematcht. En hij zei dat hij me toen al wel leuk vond. Haha, ik hem ook ^^

    Silence is the most powerfull scream. Als bepaalde mensen nu daar stil blijven, zegt dat genoeg.

    Pfff. Ik ben communicatief zo niet vaardig gewoon. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo nerveus helpp


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    En again. Zo moe. En so much stress. En drama. I hate this.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zouden mannen door hebben dat als ze gewoon 100% eerlijk zijn, ik een stuk minder uit m'n dak zou gaan? Zeker wanneer ik weet dat ze liegen, ze dat vertel en gewoon alsnog doorgaan?

    //
    'Je spuugt nu toch alleen maar met gal.'
    'Nee. En het is spuwen, niet spugen.'
    Fijn dat m'n taalkennis in de kutste omstandigheden nog op peil blijven.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 22:39 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat de... sinds wanneer is dat ene balkje weg uit google waar ik ook naar mijn geschiedenis kan gaan? D:

    Iemand? I need it namelijk!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jep, ik voel me vervangen......

    Ik heb nu gewoon behoefte aan liefde, genegenheid en lieve woorden, maar wie kan me dat geven....? Ondanks dat mn begeleidster zei dat ik open ben, ben ik toch ook nog hartstikke gesloten...


    Stenenlikker

    Op mijn blunder na, was deze dag echt geweldig. ^^ Leuke dagen heb ik al lang niet meer gehad. (: