• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ugh KILL ME. NOW.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik snap amper hoe je synopsopspstsis spelt laat staan hoe je een goede sinnynynpostpssis schrijft


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik snap amper hoe je synopsopspstsis spelt laat staan hoe je een goede sinnynynpostpssis schrijft


    Dat is zo lastig.


    Your make-up is terrible

    Dit is letterlijk zelfgebakken appeltaart met appels van een boom hier honderd meter vandaan dit voelt zo puur en onschuldig omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee. Ik ben er alleen maar als er niemand anders is om af te zeiken. Zo jammer.


    26 - 02 - '16

    Ik heb honger


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nee ik zie er niet naar uit om tante te worden en jij kan een dikke lul in je kont krijgen van mijn part. Bemoei je lekker met je eigen zaken.

    Excuseer mij, ik ga een paar lantarenpalen en toevallige voorbijgangers ommaaien met deze kettingzaag.

    // Ik haat het als ik ineens als ik ineens de slechterik word genoemd en ik kan het nu echt niet hebben ksfjdslfj

    Dat ik nu bang van hem ben ook is nog het grappigste. Godverdomme. Psychopaat. Wat fijn dat hij mijn adres heeft ook.


    Caution first, always.

    Waarom ga je nou? Ik wilde juist gezellig mn koffie drinken met de serie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Right in the feels, maar deze outro is dan ook gewoon fantastisch <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altijd leuk man. Ja. Hmmm. Leuke avond zo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verdomme, wat kan die hond stinken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik een hitman voor mezelf huur, is het moord of zelfmoord?

    F4K3R schreef:
    Als ik een hitman voor mezelf huur, is het moord of zelfmoord?

    Weet je, daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Ik denk moord, omdat je dan alsnog iemand anders het werk laat doen. Zelfmoord is echt dat je het zélf doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.