• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    I want to sleep all day.

    En ik wil stoppen met boogschieten. Want ik hoor toch niet in de groep. Maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik communicatief zo vaardig ben als een aardappel. En van pa en ma moet ik mijn problemen eens aanpakken ipv dr voor weg te vluchten. Ugh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is het verschil bij de topics tussen een wit blaadje en een donkeroranje blaadje? Ik snap het niet. :w


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Wat is het verschil bij de topics tussen een wit blaadje en een donkeroranje blaadje? Ik snap het niet. :w


    Wit is gelezen en oranje ongelezen.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Wit is gelezen en oranje ongelezen.


    Ooooohh. That makes sense. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wtf jip stop waar je mee bezig bent want denken aan je manuscript insturen is nog heel iets anders dan weRKLIJK JE MANUSCRIPT INSTUREN

    JIP JE DIT VERHAAL IS TE BAGGER HIERVOOR JIP STOP JIP DOE NORMAAL

    ik ben zo nerveus rn waar de fuck ben ik mee bezig dit is dom


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gibbs schreef:
    I want to sleep all day.

    En ik wil stoppen met boogschieten. Want ik hoor toch niet in de groep. Maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik communicatief zo vaardig ben als een aardappel. En van pa en ma moet ik mijn problemen eens aanpakken ipv dr voor weg te vluchten. Ugh. :/

    Maar... je doet boogschieten voor jezelf, niet voor hun. Je hoeft niet bij de groep te horen om lol te hebben. Als ik op boogschieten ga, doe ik het voor mezelf en niet voor de andere leden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil verder aan mijn verhaal, maar niemand van de proeflezers heeft meer iets terug gestuurd. ;c


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik wil verder aan mijn verhaal, maar niemand van de proeflezers heeft meer iets terug gestuurd. ;c

    Kom maar c:
    Heb wel even zin om te lezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Kom maar c:
    Heb wel even zin om te lezen.


    You sure? Het is 53.000 woorden, haha.


    Your make-up is terrible

    Als ik een slechter resultaat heb, vind ik het stom. Waarom moet ik alle instaptoetsen weer maken? Alsof mijn niveau in een jaar tijd veel hoger of lager kan worden...

    ga ik naar de mcdrive omdat ik home alone sad and hungry ben hmmm


    i put the fun in funeral

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    You sure? Het is 53.000 woorden, haha.

    Ja doe maar. Hahah.
    Zit zo bij de kapper in de verf en in de wacht, morgen bij de dokter en in de trein naar de psycholoog. Tijd zat xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Was ik dronken? Kan je dronken worden zonder alcohol? Want wat ik je gister stuurde lijkt heel erg op wat een over emotionele dronken persoon zou sturen oh help :') Waarom kan je op Whapp niet gewoon berichten verwijderen zoals op Q.

    Frey_ schreef:
    Was ik dronken? Kan je dronken worden zonder alcohol? Want wat ik je gister stuurde lijkt heel erg op wat een over emotionele dronken persoon zou sturen oh help :') Waarom kan je op Whapp niet gewoon berichten verwijderen zoals op Q.


    Geloof me, ik kan echt dronken worden zonder alcohol. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ruin schreef:
    (...)
    Ja doe maar. Hahah.
    Zit zo bij de kapper in de verf en in de wacht, morgen bij de dokter en in de trein naar de psycholoog. Tijd zat xd


    Okay, dan stuur ik het via fb. 8D


    Your make-up is terrible