• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    grey ombre gone wrong so now it's kinda yellow ombre

    and @lene: it's kinda ok on insta, because filter fixed it xc


    that sucks, maar het zal vast wel niet al te erg zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @lene en marge: het is erg, want ik zeg het je, aziatische mensen staan NIET met blond :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kupo schreef:
    (...)
    He, wat? Heb ik iets gemist? Heb je het over de jongen die lastiggevallen werd met 'sexy' foto's van zijn ex?


    Nee, dat was iemand anders.

    Mijn ex heeft het twee maanden geleden met me uitgemaakt, maar kwam twee keer met dat hij me terug wilde. De eerste keer was uiteindelijk toch niet, deze keer toch wel. Ik heb er serieus over lopen nadenken, uitkomend met ja, maar hij moest wel een "test" van mij doorstaan. Maar toen besloot hij dus doodleuk dat hij toch liever dat meisje uit zijn buurt had, (met wie hij een band heeft opgebouwd de laatste tijd, ook toen ik nog in relatie met hem was) in plaats van ik, die op twee uur reisafstand woont. En well, ik ben kwaad nu.


    Stenenlikker

    Metamorphoses schreef:
    @lene en marge: het is erg, want ik zeg het je, aziatische mensen staan NIET met blond :')



    mmmm kun je het niet opnieuw verven?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een enorme fles wijn nodig en m'n beste, Amsterdamse accent en dat nummer van Ciske de Rat.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Thanks, papa (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    WingedHussar schreef:
    (...)

    Nee, dat was iemand anders.

    Mijn ex heeft het twee maanden geleden met me uitgemaakt, maar kwam twee keer met dat hij me terug wilde. De eerste keer was uiteindelijk toch niet, deze keer toch wel. Ik heb er serieus over lopen nadenken, uitkomend met ja, maar hij moest wel een "test" van mij doorstaan. Maar toen besloot hij dus doodleuk dat hij toch liever dat meisje uit zijn buurt had, (met wie hij een band heeft opgebouwd de laatste tijd, ook toen ik nog in relatie met hem was) in plaats van ik, die op twee uur reisafstand woont. En well, ik ben kwaad nu.

    Ah zo. Ja, dat je boos bent kan ik begrijpen. Wees maar blij dat je toch niet terug naar hem bent, als ik dat zo lees is hij jou helemaal niet waard. (cat)

    // Wat hebben mannen met geen horror durven kijken? Grrrrr

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 21:39 ]

    Dratini schreef:
    (...)


    mmmm kun je het niet opnieuw verven?


    ja, ga ik doen, grijs heeft niet gepakt, dus ik ga donkerblauw/paars idk iets wat gaat blijven lol proberen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin's Creed 3 logo op Black Ops 3 maken... HELP MIJ WANT DIT IS LASTIG AF


    — Inner peace, it's hard to find. —

    XPUSSYSLAYERX
    Hahahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    XPUSSYSLAYERX
    Hahahahaha


    En die is nog niet geband?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    En die is nog niet geband?

    Blijkbaar


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ruin schreef:
    (...)

    En die is nog niet geband?

    Nope, ik had hem vanmiddag al gemeld, en zijn quiz ook. Maar de ban zal wel snel komen (:

    Man wat hou ik van Joaquin Phoenix c:


    Caution first, always.

    Moe. Echt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)