• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Dear, you're not. Ik hoef maar op Q rond te kijken om te zien hoezeer de mensen je mogen.


    Dat is omdat ik al zes jaar besteed aan mezelf aanpassen zodat mensen me zien als een goed persoon. Maar zodra ik comfortabel word bij iemand ben ik steeds te veel en worden mensen me zat en ik suck gewoon in goede vriendschappen.


    Ahsjdfjdjsksb ik haat huilen. Ik ga niet huilen. Urgh.

    when your hair is yellow and you're crying in a corner

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 20:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    when your hair is yellow and you're crying in a corner


    qing what did you do


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet deze film niet kijken. Het maakt alles enkel aantrekkelijker om te doen...


    Your make-up is terrible

    Dratini schreef:
    (...)

    qing what did you do


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Geweldige date ^^

    Ik wilde gaan schrijven, maar nu heeft mijn ex me prut laten voelen, dus de motivatie/focus is alweer foetsie. En ik heb alcohol op, dat doet mijn scherpheid ook weinig goeds..


    Stenenlikker

    Kupo schreef:
    Geweldige date ^^


    Who, who is it ;3
    Ik ben echt super nieuwsgierig, haha


    26 - 02 - '16

    ahh, great british bake off


    Caution first, always.

    Metamorphoses schreef:
    when your hair is yellow and you're crying in a corner


    It looks pretty! Kinda blonde-ish. Def not grey, but not yellow either.


    kindness is never a burden.

    Dratini schreef:
    (...)

    qing what did you do


    grey ombre gone wrong so now it's kinda yellow ombre

    and @lene: it's kinda ok on insta, because filter fixed it xc


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    grey ombre gone wrong so now it's kinda yellow ombre

    and @lene: it's kinda ok on insta, because filter fixed it xc


    Honey, even a filter can't fix disasters, so it can't be /that/ bad.


    kindness is never a burden.

    Godverdomme. Mijn ex geeft aan me me terug te willen en ik ga daar serieus over nadenken. Kom ik met een positief antwoord aanzetten, zegt hij dat hij een ander meisje, voor wie hij meer is gaan voelen in de tijd dat het uit was, toch een kans wil geven.

    Weet je, Marleen, je hebt gelijk. Hij is mij niet waardig. Klootzak. Mij laten denken dat ik hem misschien toch terug zou kunnen krijgen, al had ik zo mijn conditions, verkiest hij toch een ander boven mij.


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Godverdomme. Mijn ex geeft aan me me terug te willen en ik ga daar serieus over nadenken. Kom ik met een positief antwoord aanzetten, zegt hij dat hij een ander meisje, voor wie hij meer is gaan voelen in de tijd dat het uit was, toch een kans wil geven.

    Weet je, Marleen, je hebt gelijk. Hij is mij niet waardig. Klootzak. Mij laten denken dat ik hem misschien toch terug zou kunnen krijgen, al had ik zo mijn conditions, verkiest hij toch een ander boven mij.

    He, wat? Heb ik iets gemist? Heb je het over de jongen die lastiggevallen werd met 'sexy' foto's van zijn ex?

    Kupo schreef:
    (...)
    He, wat? Heb ik iets gemist? Heb je het over de jongen die lastiggevallen werd met 'sexy' foto's van zijn ex?


    Dat is niet dezelfde persoon, lol.


    Your make-up is terrible