Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
![](https://cs7058.vk.me/c540101/v540101776/498d1/_9zudkI3tXo.jpg)
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Ik hoor het belletje van de deur, een man komt binnenlopen, Regina schenkt er geen aandacht aan maar ik ga zo wel naar hem toe, als we deze 'zakelijke' dingen hebben besproken. Er verschijnt een vuurbal in de hand van Regina, ik grijns, zo dat ging snel, ik kan mezelf best beschermen tegen zo'n vlammetje... Toch leek ze zich te bedenken en liet de vuurbal verdwijnen. In plaats een boos gezicht geeft ze me een glimlach, "Het geeft niet, als je nog iets te binnen schiet hoor ik het graag." Triomfantelijk draaide ze zich om en liep de winkel uit. Tja dacht het dus eve niet! Ik ga haar niets vertellen, dan verraad ik mezelf. Het is grappig, zoveel mensen in paniek door wat ik doe, voelt eigenlijk best wel extreem machtig.
Mijn blik valt op de man, "Kan ik u ergens mee helpen?" vraag ik, "Als u voor mijn vader komt, Gold, die is er niet...." zeg ik maar snel voordat hij er ook over begint.
Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
![](http://3.bp.blogspot.com/-kSGFNfDZkZg/UXfkKf4OSuI/AAAAAAAAwu8/gKBCIyYc79o/s1600/like_a_pirate_by_arizona1029-d5lcdwn.png)
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
De Man moest om mij lachen, is dit positief of negatief? Omdat ik het niet echt begrijp besluit ik het te negeren, boeiend...
"Ik ben niet van de wraak." Oh My God, serieus? Meent hij dit!? "Wat wil je dan? Naar Regina? Je weet wat ze je heeft aangedaan." de twee kijken elkaar aan, oehhh, gesprek wat waarschijnlijk nergens naar lijd, altijd leuk, niet dus... "Naar Emma? Ik denk dat je dan een haak tegen je keel krijg." aha, weer een zwakke plek dus, "Wie heb je dan nog over?" De man doet alsof hij nadenkt, ik vind hem echt geniaal, ik mag hem! "Wat denk je van Archie? Leuk toch een gesprekje met hem? Of toch naar Granny?" volgens mij komt het er op neer dat hij niemand heeft om naartoe te gaan. Toch tolt alles even, "Wat dacht je van Jo?" vraag ik, "Jo Gold, altijd leuk om een gesprek mee te voeren..." zeg ik sarcastisch, "Maar je moet doen wat je zelf wilt..." zeg ik, denkend aan vroeger toen ik dat dus niet deed en heel lang bij Davy heb moeten wonen.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]