Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
![](http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2014/11/sabrina-carpenter-nov-16-2014-selfie-family-day-la.jpg)
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
"Het was prettig zaken doen," knikte Elsa naar mij, ik liet haar een neppe glimlach zien, ik wist dat ze dit niet konden doen, zo snel kan je niet die armbanden krijgen, ze zouden ook niets aan het boek hebben, er staat serieus geen fuck in, ofja, de bladzijden die ze nodig hebben zijn eruit gescheurd door niemand minder dan Rumple, als ze er echt waren geweest hadden ze dat ook zien liggen, dus tja... "Laten we gaan" zei Elsa en liep weg, Quinn leek haar achterna te lopen tot ze stilstond, "Hier," ze gooit sleutels naar mij toe die ik vang "die zouden misschien handig zijn. De deal is rond." ik knik, "Precies, de deal is rond..." grijns ik, de idioten! Het enige verschil is dat ik niet altijd eerlijk ben. De deal heb ik niet verbroken, ik heb gewoon niet goed in het boek gekeken. Ze hebben het boek, maar gewoon geen info. Ze kunnen niets... Ik grijns en draai me om, met magie pak ik de koffer op, gewoon te lui om het op te pakken.
Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
![](http://medias.unifrance.org/medias/159/48/77983/format_page/kristen-stewart.jpg)
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
"Ariël Jones?" ik grijns, hij heeft het niet door, de sukkel! "Okay, Ariël," hij staat op en loopt naar een of ander vaag apparaat! "Mag ik vragen wat je met die inktvis van plan was? En hoe heb je hem in je eentje op het droge gekregen?" ik kijk hem aan, zo moeilijk was het niet om te vertellen, "Ik heb de inktvis eruit gekregen door mijn huisdier, De Kraken, weet je wat dat is?" ik kijk hem aan, dit klonk best geloofwaardig "Ik wou dat mijn vader trots op me zou zijn dus..." ik knijp mijn ogen even dicht, verdomme mezelf verraden, ik had net verteld dat ik geen ouders had "Ik bedoel..." probeer ik mezelf te herstellen, "Mijn verzorger..." zeg ik snel, ughh! Ach het eerste stuk is in ieder geval geloofwaardig, dat zou hij wel moeten kunnen geloven, dat andere is een ander verhaal maar dat boeit eigenlijk niet zo erg.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]