Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
![](http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2014/11/sabrina-carpenter-nov-16-2014-selfie-family-day-la.jpg)
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Ik grijns, tja als je Rumple niet zou mogen dan mag je mij ook niet. We lijken nogal op elkaar.
"Hoe kom je eigenlijk aan dat boek," ik kijk Elsa neutraal aan, "Gestolen van mijn vader..." zeg ik kalm. Ik zie dat Moon boos de winkel uitloopt gevolgd door een aardbeving. Verdomme pap! Waarom kan het nooit eens rustig aan! "Ik weet nu niet zeker van wie ze eerst waren, maar ze lagen niet op de plek waar ze hoorde te liggen." ze kijkt me serieus aan, verdomme, het klinkt nu al geloofwaardig "In het bos is er een klein huisje. Ik vermoedde zelf dat de armbanden van Peter Pan waren. Ik had daar over gelezen, maar mijn oma was ook zeer bekend met die armbanden." ik kijk haar aan, dit verhaal kan nog echt kloppen, "Echter het huis lijkt op dat van De Leerling. Je kent hem denk ik wel." ik volg elke beweging die Quinn maakt. "Jij kon de armbanden niet stelen omdat ze zijn beschermd voor Mr. Gold, aangezien hij The Dark One is. Jullie, Zouden de armbanden ook niet kunnen stelen, aangezien jullie familie van hem zijn. Wij konden dat echter wel en voila, hier staan we." ik knik, ik vertrouw ze voor geen cent maargoed,
"Oké..." zeg ik rustig, ik pak het boek met twee handen vast tot ik voel dat er een traan over mijn wang glijd, waarom doe ik dit? Hij is wel mijn vader... Snel droog ik mijn traan af en kijk de twee aan, "Hier is het boek..."
Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
![](http://medias.unifrance.org/medias/159/48/77983/format_page/kristen-stewart.jpg)
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
De man gooit me al snel in de cel, niets nieuws maar niet fijn, "Jou afmaken? Waarom zou ik dat doen. Ik ben de Sheriff ik moet zoiets juist voorkomen." hij pakt iets en gaat voor de cel zitten, aha, hier word je dus niet meteen doodgemaakt, fijn om te weten... "Ik wil graag je naam en leeftijd weten. En de gegevens van je ouders. Aangezien je volgens mij minderjarig nog bent moeten zij worden ingelicht." Ik kijk hem neutraal aan, toch besluit ik eerlijk te zeggen wie ik ben, ofja, eerlijk?
"Ik ben Ariël Jones, 17 jaar en ouders heb ik niet..." zeg ik en kijk hem aan, zou hij door hebben dat ik lieg over mijn achternaam?
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]