Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
"Jij durft wel hé?" vraagt hij me, wacht wat? Ik doe toch helemaal niets fout... "Hoe bedoel je?" vraag ik dan toch maar. Hij pakt wat en kijkt ernaar, ugh waarom zit ik hier nu kan ik niet meekijken! "Een kraken zei je?" ik knik langzaam "Apart," ik kijk hem aan, "Ik kan het bewijzen..." zeg ik snel, "Ik heb er vele schepen mee laten zinken..." de laatste woorden slikte ik nog net niet in, ik weet nou niet of schepen laten zinken en bemanning vermoorden strafbaar is hier. "Dit is koffie." eindelijk, bedankt voor het antwoord wat een paar jaar heeft geduurd. Man deze landmensen zijn verschrikkelijk! Hoe meer ik ermee omga hoe zekerder ik ervan word, "Zit er drank in?" vraag ik, niet dat ik drankverslaafd ben ofzo, drank!! Snel neem ik nog een slok van mijn rum wat op blijkt te zijn, geïrriteerd gooi ik het flesje op de grond, ugh, why is the rum Always gone? "Maar, ik heb hier de resultaten en de doodsoorzaak van de inktvis is levend verband." hij kijkt me aan waardoor ik hem rustig terug kijk,"Een valse getuigenis afleggen is strafbaar meid. Vertel me nou maar gewoon wat er echt is gebeurd. Zijn die Quinn en Elsa ook schuldig?" ik grijns,
"Ik doe zoveel dingen die strafbaar zijn..." grijns ik denkend aan hoeveel mensen ik wel niet heb vermoord, ik hou de tralies vast en kijk hem aan, "Ze zijn niet schuldig..." zeg ik, je kon zien dat ik dit oprecht meende, al was dat niet zo ik was meesteres in liegen, "Ooit gehoord van, verkeerde moment verkeerde tijd?" ik grijns breder, "Daar zou jij toch alles van af moeten weten sheriff..."
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]