• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Ik open mijn ogen en merk dat ik in mijn bed lig. 'Hook... Hook gaat het?' hoor ik de stem van Babette, "Waar is dat verdomde kind van een Peter?" vraag ik slaperig en dronken, terwijl ik probeer overeind te komen. "The Jolly Rogger is voor degene die mijn zijn kop bezorgd!" ik zak weer in en blijf moeizaam op bed liggen.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Rustig... Je bent dronken.' Ik zucht, ineens ruik ik weer die rum geur die me nog misselijker maakt. Ik begin te hoesten, snel ren ik de kamer uit om in de volgende seconden over te geven in de zee... Ik kan nou eenmaal niet tegen drank. Dan loop ik misselijk terug en ga weer bij hem zitten. 'Ik voel me nu echt je oppas..'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 21:36 ]


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Rustig... Je bent dronken.' ik kijk Babette met een stomme kop aan. Ze zucht en rent de kajuit uit. Waarna ik mijn hoofd weer op mijn bed laat vallen. Babette komt weer terug de kamer in en komt naast me zitten. 'Ik voel me nu echt je oppas..' ik begin te lachen. "Hahaha, I'm a Bloody Hell Pirate!" het lachen stopt, maar gaat over naar grinniken. "Een Captain heeft geen oppas nodig."


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Behalve als die Captain dronken is en dan rare dingen zegt.' Ik glimlach en laat me achter over vallen, dan merk ik dat het een kruk iis en val achter over. 'Au.'


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Behalve als die Captain dronken is en dan rare dingen zegt.' Ze glimlacht en valt achterover. Ze ligt op de grond. 'Au.' Ik grinnik, maar voel dat mijn oogleden steeds zwaarder worden. "Gaat het, Mate?" mompel ik.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Ja, best.' Ik zet weer de kruk recht en ga er op zitten. 'Ben je moe?'


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    Ja, best.' ik hoor dat Babette weer overeind komt en de kruk weer overeind zet. 'Ben je moe?' Ik open mijn ogen en kijk haar slaperig aan, maar ik schud nee. "Het feest moet nog beginnen." zeg ik haar met een knipoog.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Hoe bedoel je?' Ik glimlach, maar vertrouw het niet helemaal...


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Hoe bedoel je?' vraagt Babette. Ik wil mijn hand naar haar uitsteken, maar halverwege valt deze omlaag en sluit ik mijn ogen. Waardoor ik in diepe slaap val.


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Al snel valt Hook in een diepe slaap, ik pak zijn hand en fluister: 'Ik zei het toch.' Dan sta ik op en geef hem voorzichtig een kus op zijn wang. Dan loop ik naar buiten en leun over de rand. Het is een lange dag geweest. Zo meteen weer terug naar mijn oude kamer...


    ~

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik krijg ineens het boek in mijn handen gedrukt van Charlie, dankbaar kijk ik haar aan,
    "Bedankt.." fluister ik terwijl ik haar een knuffel geef, snel laat ik haar los,
    "En nu?" vraag ik, "Wat gaat er nu gebeuren..."

    (Dit is van alles terug, dus vanaf mijn neefje had gepost, echt sorry voor mijn neefje, hij wou het even voor me verkloten)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 23:22 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Voor jullie is er niks aan de hand.' zei ik tegen Caitlin en wendde me toen weer tot Ariël. 'Ik heb geen idee. Misschien moeten we met zijn allen een bond sluiten? Ariël, Florence, Chris, Caitlin en ik? Gewoon degenen die niet voor Pan en niet voor Hook zijn? Met elkaar hebben we meer kans te overleven,'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik knik even,
    "Dus je weet alles van het boek?" vraag ik voorzichtig zodat de anderen het niet konden horen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik knikte. 'Als je goed oplet zie je vanzelf hoe het in elkaar zit,' zei ik zachtjes.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik keek haar even aan,
    "Ik heb jouw bedacht..." fluister ik met een glimlach,
    "Dat je Liam zijn dochter bent en Charlie heet..." ik keek naar beneden, "Maar als The Warrior mag je geen kant kiezen, het spijt me van je vader..." ik slik even,
    "Ik wil best bij jullie horen, maar dan kies ik een kant, en Peter wil sowieso iets van me dus daar ben ik nog lang niet van af als je het boek hebt gelezen. Ik ben bang dat als ik bij jullie ga aansluiten dingen ga schrijven wat voor ons goed is en voor Peter of Hook niet, en dat wil ik niet. Ik moet onpartijdig blijven..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]