• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Florence Red

    Ik kijk om me heen, bijna iedereen staat om Chris heen... Hij kan nergens meer ontsnappen... Ik moet hem dus redden, maar wil ik dat?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Captain Killian Jones Hook

    Ik houd Chris nog steeds beet wanneer Babette voor hem gaat staan. 'Je wou schuilen in mijn gevangenis... Is het niet?' Hij zucht en knikt. 'Hoe weet je dat?' Ik wil het gesprek onderbreken, maar dan hoor ik iets van het andere meisje. "Schoft..." ik kijk haar aan en een gemene glimlach kwam op mijn gezicht. "Tja, I'm a Pirate, Mate." zeg ik lachend. 'Hook! Dat was nergens voor nodig!' roept Charlotte. 'Lostboy of niet, het blijft een kind!' zonder dat ik het door hebt sla ik Charlotte in haar gezicht. "Zo'n toon hoef je niet tegen mij aan te slaan. Dat joch rent steeds weg, maar nu heb ik hem. EINDELIJK!" Terwijl ik hem steviger beet pakt. "Jij weet iets wat ik niet weet!"

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:30 ]


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Geschrokken deins ik achter uit, hoe durft hij... Ik zie dan Florence... Ik hoop dat ze me kan horen maar fluister op mijn aller zachtste: 'help ons...'


    ~

    Florence Red

    Ik knik wanneer er om mijn hulp word gevraagd, ik maak me alweer een wolf en grom dan. Op mijn wolvensnelheid besprong ik Hook zodat hij Chris wel los moest laten. Ik zet mijn poten en al mijn gewicht op hem en grom nog een keer. 'Foei piraatje...'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:31 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik loop nog dichterbij als Hook tegen me begin te praten, wat een gemene man was dat!
    Ik keek even naar Chris, "Heb je pijn?" vraag ik op een afstandje, ik hoef geen mep ofzo van Hook....
    Want zo had ik hem wel vaak gebeschreven, iemand die je snel een mep geeft.
    Dan kijk ik naar Hook, "Je bent echt verschrikkelijk! Ik had niet verwacht dat je zo geweest zou zijn, piraten zijn niet zo..."
    Ineens gebeurt er iets wat ik niet helemaal begrijpt, er springt iemand op Hook, wat?!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:32 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Ik dek mijn ogen af, Hook die op de grond viel en Chris die vrij was... Ik liep op Charlie af en sloeg een arm om haar heen... Gaat het?'


    ~

    Chris James

    Zo'n toon hoef je niet tegen mij aan te slaan. Dat joch rent steeds weg, maar nu heb ik hem. EINDELIJK!" Langzaam word ik steviger beet gepakt, de pijn word bijna ondragelijk. "Jij weet iets wat ik niet weet!" Ik haal mijn schouders op. 'Bloody hell mate!' Praat ik hem na, ineens valt Florence hem aan en valt hij op de grond. Hij heeft Charlie geslagen... Babette sloeg een arm om Charlie heen en Ik knikte naar Ariel... 'Florence! Af!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Captain Killian Jones Hook

    Het meisje kijkt me aan. "Je bent echt verschrikkelijk! Ik had niet verwacht dat je zo geweest zou zijn, piraten zijn niet zo..." Ik glimlach naar het meisje. "Je moet eens weten, Mate." Op dat moment laat ik Chris los uit schrik en krijg ik een wolf boven op me, die me tegen de grond duwt. "Verdomme, rot beest!" schreeuw ik, terwijl ik tevergeefs probeer los te komen. 'Foei piraatje...' ik kijk de wolf enkel boos aan en probeer nog steeds los te komen. "Bloody Hell Pan, houd je onderdanen eens in bedwang." mompel ik.


    If no one else will defend the world then I must

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The planet is fine. The people are fucked.”
    Piraat 29 jaar Op het schip


    “I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

    Het meisje vraagt niet door over Merel, haar - blijkbaar - zusje. Als ik nog familieleden zou hebben, zou ik niet zo stom zijn om ze kwijt te raken, laat staan op bloody Neverland.
    "Ben je hier eigenlijk ooit weggeweest? Van dit schip af bedoel ik..." Hoor ik haar vragen, waarna ik aarzelend opkijk. Mijn verleden van voordat ik op dit schip belande, is niet iets waar ik vaak over praat. Sterker nog, ik verberg zelfs de naam die ik in die tijd vroeg.
    "Je zou vast niet met mij mee willen..." Vervolgd ze zichzelf, waarna ik een wenkbrauw optrek. Ehm, nee, gewoon niet.
    "Luister, jij mag dan wel een hoop grappige kunstjes kunnen, zoals dat vliegen, maar zodra iemand als ik alleen op Neverland is, wordt dat uiteindelijk haar dood, of ik wordt weer vervloekt zoals de vorige keer dat ik daarbuiten was." Zeg ik. Ik ben hier op het schip gekomen voor mijn veiligheid en ik zou niet weten welk leven ik anders zou moeten volgens. "En tuurlijk ben ik hier ooit weggeweest." Zeg ik zodra ik me haar vorige vraag weer kan herinneren. "Maar daar herinner ik me niet veel meer van." Dat laatste is een leugen, ik weet precies wat er gebeurt is voordat ik deel werd van de bemanning en dat was niet iets wat ik graag herhaal.


    She was always looking for more..

    Florence Red

    'Ik ben geen onderdaan piraat, i'm a lostgirl.' Dan spring ik van hem af en ga bewakend voor iedereen staan, 'als je aan hun komt, kom je aan mij...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik loop geschrokken naar Hook toe, en dat wolven meisje... Denk ik.
    "Wil je van hem af gaan?" vraag ik vriendelijk. Dan kijk ik wat minder vriendelijk naar Hook,
    "Je moest eens weten wat ik weet..." zeg ik boos, ik kon het eigenlijk niet vertellen, dat ik de schrijver was van dit alles, dus dat doe ik ook niet, het zou te gevaarlijk zijn. Nu pas snap ik mijn bijnaam, The Warrior. Daarnet was ik nog tegen Hook, nu help ik hem. Ik kan iedereen vermoorden wie ik wil. Het is een machtig gevoel.
    Ik zie dat het meisje van hem afgaat, ik kijk haar even glimlachend aan, dan kijk ik naar Hook, "Laat me je helpen..." zeg ik vriendelijk.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook

    'Ik ben geen onderdaan piraat, i'm a lostgirl.' Ze springt van me af en gaat voor de andere staan. 'als je aan hun komt, kom je aan mij...' Ik lach zwakjes. "Lostgirl? Dat zeg ik je... Onderdaan van de ow zo machtige Peter Pan." zeg ik nog steeds lachend. Het meisje zei iets boos tegen mij wat ik niet meekreeg, doordat ik wolvenharen van mijn kleding afsloeg. "Laat me je helpen..." zegt ze vriendelijk, maar ik sla haar hulp meteen af. "Ik hoef geen hulp van iemand die twee kanten kiest." ik sta zelf overeind en kijk de groep aan. "Allemaal kleine slaafjes van Pan, de kindervriend." zeg ik al schuddend met mijn hoofd. Ik draai me om en begin weg te lopen, maar dan draai me terug om. "Houd die Crhis maar goed in te gaten, want ik krijg hem spoedig te pakken en dan zijn jullie er niet om hem te helpen." Ik loop verder weg en roep nog één keer :"Als je straks terug bent in zijn 'paleis' doe de groeten namens mij!"


    If no one else will defend the world then I must

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Ik hoef geen hulp van iemand die twee kanten kiest." ik kijk hem beledigt aan, ik heb überhaupt geen kant.... Wat hij daarna zegt volg ik niet helemaal meer, wat als ik wel een kant had? Dan had ik een kant kunnen laten winnen. Dan had ik zoveel kunnen doen, maar zo ben ik niet. Dat zou vals zijn, ik ben niet vals...
    Het enige wat ik nog meekrijg ik dat Hook wegloopt, ik kijk hem achterna, als ik hier ben is het makkelijk om een kant te kiezen. Ik mag geen kant kiezen! Het is eigenlijk wel grappig om te bedenken dat ik hem eigenlijk hierheen heb laten komen, dat hij Chris nodig heeft, dat heb ik even een tijd geleden geschreven. Het is mooi om te zien dat ik Hook heb gecreëerd. Ofja, de bewoner van het huis, in het boek stond al een heel groot stuk, dus eigenlijk heeft de bewoner de personen bedacht. Maar ik heb Jo, Leslie, Charlie en nog een paar anderen bedacht.
    Ik zonder me even af van de groep, "Pan!" schreeuw ik, "Peter Pan!" ik hoop dat hij komt, ik wil naar huis... ik haat dit heel erg doei neef van ....

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:47 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Ik ren achter Hook aan, ik wil hem niet laten vallen... 'Ik ben geen onderdaan van Pan!' Ik word nog altijd snel moe, en waarom kan hij zo snel lopen? 'Stop even!' Ik ren harder en spring netjes over de boomwortels. 'Hook! Alsjeblieft! Stop!'


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    Ik loop weg van de groep. Ik hoor dat ik achtervolgd wordt, maar ik negeer het. 'Ik ben geen onderdaan van Pan!' nu hoor ik aan de stem dat het Babette is. 'Stop even!' schreeuwt ze. Ik twijfel even om te stoppen, maar loop toch door. 'Hook! Alsjeblieft! Stop!' het geluid komt dichterbij. Ze zou me inhalen, dus ik besluit om het makkelijker voor haar te maken en ik draai me om. Ik slaak een diepe zucht. "Babette," groet ik haar met een knikje.

    (Ik meld me om half 4 af, moet werken tot half 10. Hoop om 10 uur weer online te zijn. Sorry voor het lange afwezig zijn.


    If no one else will defend the world then I must