• ×Once Upon a Time×
    in Neverland

Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

Other:
    Jongens:
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

Lijstjes:

Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:

Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

obsessive rage

Caitlin

'Wat is er mis?' Ik kijk haar een beetje verbaasd aan, 'en nu?'

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:46 ]

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”

“I'm Not Too Young…”

ik sucht efen diip. ' ja ik hoop het ook'
    ik keek van haar weg terwijl er een bloed streep over mijn wang gleed ik liet het zitten terwijl ik werd geprikt door het prikkeldraad, ik haat je peter koekepan
    @L h3t Gr0ff3 !s g3schr3v3n d00r h3t n33fje v@n ............. en ik houd van katten doei maar zijn ook lekker om te eten Jo

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:58 ]

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Caitlin

Ik zie de bloedstreep over haar wang en ik doe een stap in haar richting, 'je bloed...' Ik veeg het weg en doe da een stap achter uit. 'Stond dat prikkeldraad daar altijd al?'

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

ja dat stond er al maar ik vind bloed lekker als het blijft zitten neef van .....

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 18:03 ]

JoSnape schreef:
    ja dat stond er al maar ik vind bloed lekker als het blijft zitten neef van .....

1 ding: whut?

Ariel
    Ik kijk Catlin aan, waarom was ik hier i n!?* ik vind het hier niet leuk!
    "Ik hoop dat Charlie zometeen ko komt...." Peter, waarom deed Hii dit?!

(Sorry, mijn nee die zat op mijn account en deed echt stom...)

JoSnape schreef:
    Ariel
    Ik kijk Catlin aan, waarom was ik hier i n!?* ik vind het hier niet leuk!
    "Ik hoop dat Charlie zometeen ko komt...." Peter, waarom deed Hii dit?!

(Sorry, mijn nee die zat op mijn account en deed echt stom...)

(Charlie heeft het boek in je handen geduwd)

Oh haha ik kan nu niet meer reageren. Ben uit eten

Captain Killian Jones Hook

Van buigen krijgen jullie een kromme rug, idioten.' hoorde ik Pan kalmpjes zeggen. 'Babette, hier mijn rede: Hij heeft een Lost Boy van me neer geschoten, wat kan gebeuren, maar om daarna mijn gevangene te slaan en zo te volwassen te doen is niet zo netjes en verboden hier. Misschien moeten jullie maar eens terug naar het schip, dan kan je daar je bemanning af snauwen.' Ik weet niet hoe, maar opeens sta ik weer midden op The Jolly Rogger. Ik kijk verbaast om me heen, waardoor ik merk dat ik weer kan bewegen. De meeste mensen van de bemanning kijken me raar aan, maar ik negeer kun blikken. Ik gooi een aantal tonnen omver en loop kwaad mijn kajuit in. Ik smijt spullen van mijn tafel en mijn zwaard steek in het bureau, terwijl ik met mijn haak er flinke krassen in maak. "Verdomme!" schreeuw ik.

If no one else will defend the world then I must

Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...

Ik zie dat hij boos is, niet normaal boos. In zijn kamer vernielt hij alles. Ik doe de deur open en schink rum voor hem in. 'Hook... doe rustig. Chris kon het je niet vertellen, niemand kan het vertellen. Behalve Peter...' Langzaam word ik alweer misselijk, wat ik er toch aan de hand?

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 20:42 ]

~

De deur van mijn kajuit gaat open en Babette komt de kamer binnen. 'Hook... doe rustig. Chris kon het je niet vertellen, niemand kan het vertellen. Behalve Peter...' ze schonk rum voor me in, maar ik greep de fles uit handen en zette deze aan mijn mond. "Fack The King!" zeg ik half lachend. Voordat Babette de kajuit was binnengekomen had ik al een hele fles rum op. Ondanks mijn dronkenheid merkte ik wel op dat mijn geschiedenis leek te gaan verhalen. Ik raakte familie kwijt door Neverland en ik zou gaan haten tegen een koning. Ditmaal was die koning geen echte koning, maar Pan. Ik hik en plof neer op mijn stoel. "Schat, kom bij me zitten." zeg ik dronken.

Babette Woodley

Waarom deed hij zo vreemd? "Schat, kom bij me zitten." zegt hij ineens dronken. 'Ik ben niet dom...' Bang kijk ik hem aan, maar verzet nog geen stap...

~

'Ik ben niet dom...' ik zie een bange blik van Babette en probeer op te staan. "Dan kan ik wel naar j." maar ik val neer op de grond en blijf daar kreunend liggen.

Babette Woodley

Ik zie hoe hij valt en schrik me rot. Snel roep ik wat piraten die me helpen hem op zijn bed neer te leggen. 'Hook... Hook gaat het?'

~