• ×Once Upon a Time×
    in Neverland

Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

Other:
    Jongens:
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

Lijstjes:

Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:

Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

obsessive rage

Te laat gepost

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:48 ]

obsessive rage

Cailtlin

Van de schrik deed ik een stap achter uit, 'dat was best wel hard...' Ik keek naar Charlie, 'en dat leek me ook best pijnlijk...'

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

Peter Pan

'Dan weet je ook wat ik nu ga doen.' zei ik, gooide haar tegen een boom aan en meteen schoten er wortels omhoog die als een kooi om haar heen kwamen. Ik strekte mijn arm en het boek vloog tussen de tralies door. 'Danku.'

obsessive rage

Charlie

'Hé!' riep ik boos. 'Laat haar vrij! Je hebt je boek nu toch?! Nu kan je haar laten gaan! Ze heeft geen portaal om te vluchten!'

obsessive rage

Ariel
    Ik schrok me dood toen Peter het boek pakte, "NEE PETER!" schreeuw ik terwijl ik de tralies vastpak, 'Peter alsjeblieft! Geef het terug!'
    Ik voelde de tranen in mijn ogen prikken, "ik schrijf alles wat je wilt, echt waar"

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:52 ]

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Caitlin

Geschrokken van de gebeurtenissen keek ik om me heen. Waarom doe ik dat toch altijd... Ik kijk naar het slot. Ik loop er op af en pak een speldje uit mijn haar, terwijl ik aan het slot begon te peuteren. Misschien was dit dom in zijn bijzijn...

Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

Florence Red

Ik was allang weggerend. Peter had het niet eens door gehad? Best dom. Stilletjes, serieus onhoorbaar loop ik achter hem. Ik grinnik en ren op hem af, spring boven op hem en vang in mijn bek het boek... Ik ga met al mijn gewicht op hem liggen en grinnik ook in mezelf... 'Sorry, wat ben ik toch onhandig!'

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Charlie

'Nee en nee en nee.' zei Peter op zowel Ariël's roep als die van mij.
    Ik balde mijn vuisten toen hij verdween, liep naar de kooi toe en hakte deze toen open met mijn zwaard. 'Misschien moet je een verhaal schrijven over "Charlie de idioot",' stelde ik voor. 'We krijgen dat boek wel terug. Hij is geen schrijver. Dat ben jij. Hij kan nu alleen lezen wat jij geschreven hebt.'

obsessive rage

Ariel
    Ik knik, "kan hij er niets mee? Kan hij er niet in schrijven zonder mij?" Vraag ik

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:58 ]

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Peter Pan

'Van me af Wolfie.' zei ik bozig en pakte het boek terug. 'Oh wacht, je luistert niet. Dan maar zo.' En ik verdween.

obsessive rage

Caitlin

'Florence, alsjeblieft... Snuif zijn geur op.... En leid ons alsjeblieft!' Ik begon te huilen, ugg. Waarom heb ik steeds last van extreme emoties?

Florence Red

'Beter idee. Charlie, er was een Phoeka die ons meteen naar Chris kan leiden. Kan je haar oproepen?'

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Charlie

'Caitlin, Florence, hij is verdwenen. Teleportatie laat geen geur achter, ik ben bang dat ik hem zal moeten roepen. Maar niet hier, ergens anders,'
    Ik keek naar de opkomende zon, zou hij nog komen? 'Als jullie dat goed vinden moet ik nu gaan,'

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 16:02 ]

obsessive rage

Caitlin

'Doen... We moeten dat boek terug...' Ik keek naar Charlie. 'Neem Florence op een afstandje met je mee. Als hij je toch manipuleert heb je altijd iemand die je kan redden...'

Vervloek mijn wifi (6)

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 16:10 ]

Charlie

Ik knikte, nu mocht ik Florence niet echt, daar moest ik me nu overheen zetten. Ik boog me nog voorover en ging met mijn hand over de wond van Chris waarna hij verdween. 'Oké, laten we gaan.' zei ik toen. 'We moeten naar de lagune.'

obsessive rage