• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Peter Pan

    Nadat mijn naam toch wel erg vaak wordt geroepen besluit ik toch tevoorschijn te komen. 'Jullie weten wel hoe je rotzooi moet maken hè?'
    Met een handbeweging had ik Hook bevroren.
    'Loop je nu al weg? Dat is toch niet gezellig?'


    obsessive rage

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Ineens werd Hook bevroren... Ik schrok me dood... 'Holy!' Ik draai me om en hoor een stem die ik nog niet ken. 'Eeehm, hallo. Mag ik vragen wie je bent en waarom je Hook bevriest?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:24 ]


    ~

    Peter Pan

    'Oh, ik had me nog niet voorgesteld?' vroeg ik kalmpjes en liep naar Babette toe. 'Ik ben Peter.' Ik hield even pauze. 'Peter Pan.'


    obsessive rage

    Florence Red

    'Moet ik voor je buigen?' Ik kijk naar Peter die Hook bevriest en Babette die voor de eerste keer 5% scheld. 'Als dat zo is, heb je enorme pech.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Captain Killian Jones Hook

    'Loop je nu al weg? Dat is toch niet gezellig?' ik voel dat ik me niet meer kan bewegen. 'Holy!' hoor ik Babette zeggen van de schrik. Gelukkig gaat het praten nog wel. "Pan, ik zou een buiging voor je willen maken, maar ik sta hier een beetje vast." zeg ik half lachend. "Ik dacht al waar blijft onze gastheer."

    ik ben nu weg


    If no one else will defend the world then I must

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    'Aangenaam Peter, ik ben Babette.' Misschien klonk dat vrolijk, maar met een tikkeltje sarcastisch. 'Mag ik weten waarom je Hook bevroor?'


    ~

    Ariel
    Ik merk dat Peter ook is gekomen. Ik loop naar hem toe, mijn kalmte is helemaal weg als ik zie dat hij hoo Hook ook nog eens heeft bevroren.
    "Peter ik wil nu naar huis, ik mag geen kant kiezen en je weet waarom!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Van buigen krijgen jullie een kromme rug, idioten.' zei ik kalmpjes. 'Babette, hier mijn rede: Hij heeft een Lost Boy van me neer geschoten, wat kan gebeuren, maar om daarna mijn gevangene te slaan en zo te volwassen te doen is niet zo netjes en verboden hier. Misschien moeten jullie maar eens terug naar het schip, dan kan je daar je bemanning af snauwen.'
    Ik maakte een handbeweging waardoor Hook en Babette op het schip zouden verschijnen, weer ontdooid en alles.
    Ik wendde me tot Ariël. 'Je mag naar huis wanneer het tijd is, maar nu nog niet.'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:34 ]


    obsessive rage

    Caitlin

    Verlegen om alles wat er om me heen staat te gebeuren sta ik achter aan iedereen. Ik ga naast Ariell staan en kijk haar aan. 'Mag ik vragen... Waarom niet?'
    En daarna richt ik me nog even naar Peter. 'Peter, ik wil een deal sluiten...'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:35 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariel
    Ik kijk Peter opstandig aan, "Ik kan niet voor geen kant kiezen! Je weet hoe gevaarlijk dat is!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Eerst moet ze wat voor me doen, en stel het maar voor, ik kijk of het mij uitkomt.' zei ik, ondertussen een beetje geïrriteerd. 'En Ariël, dan kies je mijn kant want dan kan je binnenkort naar huis. Snap?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:38 ]


    obsessive rage

    Caitlin

    'Ariell?' Ik kijk haar opnieuw voorzichtig aan. 'Mag ik weten waarom niet?' Ik kijk dan weer naar Pan. 'Als je me nou weghaalt en na de geboorte van mijn kind terug haalt ben ik terug om te doen wat je van me vroeg...'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:41 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Dat is gevaarlijk in zijn bijzijn,' zei ik snel tegen Caitlin, ik wist niet wat het was, maar wel dat Pan het nooit te weten mocht komen.


    obsessive rage

    Caitlin

    'O... vertel het dan maar even niet.' Ik deed een stap naar voren. 'Alsjeblieft Pan... Accepteer de deal...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariel
    Ik kijk het meisje aan, "Nee Sorry, niet voor jouw oren bestemd..." Ik mocht niets vertellen.
    Ik kijk boos naar Peter, "ik weet dat ik je nu irriteer, dat heb ik beschreven!" Ik kijk hem aan, "Net zoals dit..." Mijn hand schiet uit naar zijn wang. Een klap geluid volgde en er bleef een rode afdruk staan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]