• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage


    Donna Rebel
    'Aangenaam Captain Killian Jones/Hook.' Ik gaf hem een knikje en richtte me toen weer op Merel, waar zat ze toch? 'Hebben jullie misschien Merel gezien?' Ik keek ze 1 voor 1 aan en merkte toen nog een meisje tussen hen op. 'En wie is dat?'


    ~

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The planet is fine. The people are fucked.”
    Piraat 29 jaar Op het schip


    “I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

    Het doet me een genoegen als Hook zijn hand van mijn schouder af haalt. Ik ben namelijk één van die personen wie een hoop geeft om persoonlijke ruimtes.
    "Rebel. Mijn naam is Rebel..." Geeft de dame achter me als antwoord. Meteen daarna begint Hook te zeggen hoe geweldig hij wel niet is. Onderhand merk ik trouwens weer op dat ik nog steeds geen antwoord heb gehad, wat me mateloos begint te irriteren.
    "Je hebt waarschijnlijk wel van mij gehoord. Er gaan geweldige verhalen van mij door de wereld, zelfs door Neverland." Dat is de zin waarbij ik de lichtelijke neiging voel om in de lach te schieten. Ik moet mezelf inhouden, want ik wil niet al gelijk mijn nieuwe positie kwijtraken.
    Ik houd me ook even stil als Rebel weer een poging waagt tot het vinden van haar zusje, door het aan Hook en Babette te vragen.
    "En wie is dat?" Vervolgt ze.
    "Babette right?" Vraag ik haar, gezien dat ik haar maar één keer eerder heb gezien en haar naam makkelijk kwijt had kunnen raken.


    She was always looking for more..

    Captain Killian Jones Hook

    'Aangenaam Captain Killian Jones/Hook.' Ze gaf me een klein knikje als begroeting. 'Hebben jullie misschien Merel gezien?' Om te beurt werden we aangekeken. 'En wie is dat?' vraagt Rebel kijkend naar Babette. "Babette right?" vraagt Rainbow. Nog voordat Babette antwoord kan geven ga ik verder over die ene Merel. "Pan houd niet zo van meiden op Neverland, maar hij heeft er nu al een aantal... De kans is vrij groot dat hij die Merel ook wel ergens verstopt heeft in zijn 'paleis'. "


    If no one else will defend the world then I must


    Donna Rebel
    'Waarom zou Pan een paleis hebben? Als hij een paleis wil bouw die dan ergens anders.' Ik pakte mijn viool en begon een deuntje te spelen, niet een hypnotiserende, maar 1 die eigenlijk bedoeld is om pijn weg te halen, ik hoop nu dat die Hook geen kater meer heeft, zelfs vanaf de buitenkant zie je het.


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    'Waarom zou Pan een paleis hebben? Als hij een paleis wil bouw die dan ergens anders.' ik slaak een diepe zucht. "Het is een grap Mate. Koning van Neverland?" het laatste zeg ik op een chagrijnige toon. Ze pakt haar viool en begint een melodie te spelen. "Volgens mij vroeg niemand om muziek." mopper ik, maar tot mijn verbazing is mijn kater weg. "hmmm, ik voel me een stuk beter." Vanuit mijn binnenzak pak ik mijn veldfles en neem een slok rum. "Toch wel beter dan water." Ik kijk de groep aan en stop snel mijn fles weer weg. Ik wist wat ze dachten. "Mag een piraat niet drinken?" vraag ik geïrriteerd.


    If no one else will defend the world then I must

    Charlie

    'Ik heb wel een idee.' gaf ik toe. Ik knielde toen bij Caitlin neer, ik kon het haar niet vertellen... 'Het is iets belangrijks met dat boek, ik kan je niet vertellen wat, het is ook veiliger als je het niet weet, maar geloof me, ze liet je niet in de steek, anders had ze me niet geroepen.'

    Peter Pan

    'Het was een kleuter genaamd Henk. Nou goed?' vroeg ik geïrriteerd. 'Nee. Ik heb geen idee.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik begon te grijnzen toen Peter geïrriteerd antwoorde,
    "Ik wist niet dat ik mensen kon irriteren..." ik kijk hem even aan, niet rustig, deze keer maar gewoon, ja, geen idee eigenlijk? Lachend?
    "Henk, mooie naam hoor, creatief.."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Je bent er heel goed in als je iets hebt wat ik wil maar niet kan gebruiken,' kaatste ik terug. Toen ze over Henk begon moest ik grijnzen. 'Tja, anders geloof je het misschien wel hé.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    'Je bent er heel goed in als je iets hebt wat ik wil maar niet kan gebruiken,' kaatste hij terug waardoor ik begon te grijzen. Daarna was het zijn beurt om te grijnzen, 'Tja, anders geloof je het misschien wel hé.'
    "Dat is niet waar!" roep ik uit.
    "Waarom wil je de macht hebben over het boek?" vraag ik snel.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Ik hoef er maar één zin in te schrijven.' zei ik rustig. 'En voor de rest hoef ik het boek niet. Oké?'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk Peter even aan,
    "En wat gebeurt er als ik het niet voor je schrijf?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Dan dood ik je.' zei ik kalmpjes. 'Er komt ooit wel een schrijver die mee werkt.'
    Ik grijnsde en leunde een beetje voorover. 'Maar of het zover zal komen ligt aan jou.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik bleef staan, het allerliefste had ik nu een stap naar achter gedaan maar dat zou een teken van zwakte zijn,
    "Wat is de zin..." zeg ik langzaam, shit, het lijkt alsof ik me gewonnen geef, maar dat is niet zo. Als de zin niet goed is, dan doe ik het niet.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Een motto van iedere "slechterik", want ik was toch de schurk?' vroeg ik, ik wist dat ze zou wachten tot ik de zin zou zeggen, en ik zou rekken tot ze het gewoon op zou schrijven. Desnoods manipuleerde ik haar gewoon, dan werkte het ook.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Nee Peter, je bent niet de 'schurk'" zeg ik en kijk hem aan,
    "Voor de ene kant wel, de andere kant niet, voor de Lost Boys is Hook de schurk, voor Hook ben jij het..." ik keek hem nieuwsgierig aan,
    "Wat moet ik dan opschrijven?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]