• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Chris James

    Het voelt dom... Ik voel me gewoon mega dom... Ik zie dat Babette bijna moet huilen, ik was haar enige vriend. De meeste mensen vertrouwen haar niet, aangezien ze een lost girl is. Langzaam glij ik van de tak af en beland ik op de grond, ik vloek en merk dat Florence me aanstaart... Als een haar ren ik er van door, ik heb mega... mega... mega veel spijt...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Florence Red



    'Dankje... Uhm...' Het voelt ongemakkelijk als je gewond op de grond ligt. En degene die je eigenlijk niet mogen je wel helpen, dat voelt dom... Gewoon, je toonde je zwakte... Dat voelt slecht. Wanneer ik Chris uit de boom zie springen worden mijn ogen verlicht, maar verander ik niet. Misschien te veel verloren van wolfbloed... Ik zucht. 'Sorry Leslie... Dat ik altijd zo... doe.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Hook kijkt me kwaad aan, maar ik kan er ook niks aan doen... Ineens komt er een meisje aangelopen die ik van mezelf niet echt ken. Ze kijkt naar de bosjes, 'wat is er...' Ineens komt er een pijl uit de bosjes die haar arm raakt, geschrokken kijk ik naar hoe ze valt, en hoe Hook haar opvangt. "Leslie, Babette help me!" Roept hij, Jo stopt het bloed en het meisje fluistert iets, ineens weet ik wie ze is. Florence, de weerwolf van Pan. 'Gaat het?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 10:11 ]


    ~

    Chris James

    Snel ren ik er van door, tot dat ik ergens een meisje zie. Ik wijs mijn vinger ernaar. 'Mag ik je naam weten?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    MyDearDiary schreef:
    Chris James

    Snel ren ik er van door, tot dat ik ergens een meisje zie. Ik wijs mijn vinger ernaar. 'Mag ik je naam weten?'


    (tegen mij denk ik)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin

    'Caitlin...' Snikte ik. Ik ging recht op zitten en bekeek hem. 'En jij?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Chris James

    'Chris... Mag ik je iets vragen?' Ik wachtte niet op haar antwoord. 'Ben je zwanger?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin

    'Chris... Mag ik je iets vragen?' Ik wist eigenlijk wel wat hij zou vragen, dus knikte ik alvast. 'Ben je zwanger?' Ik knikte opnieuw, wat gênant kan dit zijn. 'Weet je misschien waar ik Charlie kan vinden? Ik moet met haar praten...'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 11:28 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Chris James

    Ik haal mijn schouders op, 'Leslie kan je daar zo vinden. Misschien weet die wel waar Charlie is en kan ze je vertellen waar je heen moet.' Ik wijs de richting uit waar ik uit komt. 'Ik kan niet mee...' Met die woorden sprong ik in een boom en ging zo verder. 'Doei Caitlin.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin
    Ik onthield precies wat hij zei, en waar ik heen moest. 'Doei Caitlin.' Ik glimlach, 'doei Chris.' Ik stond op en liep de richting uit, met mijn hand in mijn rug loop verlegen naar de richting van Leslie uit. 'Leslie?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 11:37 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Mag ik wat zeggen?' vroeg ik na een tijdje stilte. Peter knikte. 'Ik mag Florence niet.'
    Peter lachte, liet me toen los en deed een stap achteruit. 'Hoeft ook niet. Dat is het leuke van Neverland weet je, je moet niks, je mag alles.'
    'Dan mag ik nu ook gaan waar ik wil.' stelde ik vast. 'Als je wil kan je bij zonsopgang naar de lagune komen, daar ben ik nog niet geweest, dus... Misschien kan je het me dan laten zien,'
    Een grinnik verliet Peters lippen. 'Misschien ben ik er.' zei hij kalmpjes en liep toen weer weg.
    Ik besloot ook maar weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 11:53 ]


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Leslie helpt Florence. Terwijl zij dat doet zonder ik me van de groep af en merk ik niet wat er gebeurde. Ik was aan het bedenken wat ik moest doen. En op dat moment weet ik wat ik moet doen... Terug naar het schip. Al de bemanning moet op zoek naar die Chris en dan kunnen we weg hier van Neverland. Ik zou vooraf de dreamshade regelen en dan was het gedaan met The Crocodile. Het boeide me niet of ik dan bemanning zou achterlaten. Iedereen zou een moord doen om op The Jolly Rogger te mogen gaan werken. Ik loop terug naar de groep toe. "Goed opgelet? Dan kan jij het de volgende keer ook..." ik kijk Leslie verbaast aan. Ik had niks meegekregen.


    If no one else will defend the world then I must

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik zucht even diep wanneer ik zie dat Killian niet heeft opgelet. Moet dat nou?
    'Leslie?' ik schrik even en draai me om, daar zie ik die Caitlin staan,
    "Ja, wat is er?" vraag ik vriendelijk, vriendelijker dan ik me voel maar ze heeft er niets mee te maken dus ik moet het niet op haar af reageren.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin
    "Ja, wat is er?'' Misschien was Charlie hier, denk eigenlijk van niet. 'Heb je Charlie gezien?' Verlegen doe ik mijn kleren goed zodat mijn buik minder opvalt, alleen nu ik eraan zit gaat het opnieuw weer fout. Ik kan er gewoon niks aandoen, 'sorry...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik kijk haar even raar aan, "Geeft niet..." zeg ik snel.
    Charlie, altijd maar Charlie, Charlie dit Charlie dat. Ik word er gek van! Niemand mag comentaar hebben op Charlie, negatief of positief. Ze moeten gewoon ophouden met over haar praten!
    "Nee niet gezien..." zeg ik lichtelijk geïrriteerd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]